Infolinia czynna:
Pon-pt: 8:00 - 18:00 Sob: 9:00 - 14:00
Mój koszyk
Pusty
wybierz pojazd
szukaj także w numerach OEM
wybierz pojazd

Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. Oleje silnikowe  > 
  3. Oleje Syntetyczne  > 
  4. Volkswagen G052505 5W40 Special D 1L Olej Syntetyczny do Diesla

Volkswagen G052505 5W40 Special D 1L Olej Syntetyczny do Diesla

Volkswagen G052505 5W40 Special D 1L Olej Syntetyczny do Diesla

Syntetyczny Olej Silnikowy Volkswagen 5W40 1L Special D do silników wysokoprężnych spełniający normę 505.00/505.01




Kod EAN: -
Kod: -
Warunki gwarancji (pdf): -


 
 
In stock 30.50
Cena zawiera VAT

9.50zł
najtańsza wysyłka
14 dni
na odstąpienie umowy
2 dni robocze
czas wysyłki

Towar dostępny



   





Kod EAN: -
Kod: -
Warunki gwarancji (pdf): -

Syntetyczny Olej Silnikowy Volkswagen 5W40 1L Special D do silników wysokoprężnych spełniający normę 505.00/505.01


 
 
  • Opis

  • Dane techniczne


  •  
  • Porady dot. produktu

  • Pytania/Odpowiedzi

  • Opiekun produktu

  • Opiekun produktu


    Tomek

    Człowiek od zadań specjalnych podróżujący naszą firmową białą strzałą. Zna oferowane przez nas produkty jak własną kieszeń, a ta jest wyjątkowo obszerna. Doskonale poznał działanie zarówno najdroższych produktów detailingowych, jak i kosmetyków budżetowych na każdą kieszeń. To właśnie od niego dowiecie się o dostępności produktów oraz z nim uzgodnicie współpracę z naszą firmą w systemie B2B.

    t.walawender@motochemia.pl

  • Opinie


  •  
  • Dostawa i płatność

Informacje o Volkswagen G052505 5W40 Special D 1L Olej Syntetyczny do Diesla

 

Volkswagen 5W40 G052505 Special D 1L Olej Syntetyczny

Parametry:

- Pojemność: 1L
- Kod: G 052 505
- Redukuje tarcie między elementami ruchomymi silnika
- Wydłuża żywotność silnika

Normy :

- VW-Norm 505.00/505.01

Zastosowanie :

- Dedykowany jest do pojazdów marki: VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, SEAT
- Dla silników diesla (bez filtra DPF) z pompowtryskami


Pytania i odpowiedzi


Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?

Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.


Jak często należy wymieniać olej?

Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.


Jaki olej silnikowy wybrać?

Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.


Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?

Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.


Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?

Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.

Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.

- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.

Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować


Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?

Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.


Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?

W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Opiekun produktu

Tomek

Człowiek od zadań specjalnych podróżujący naszą firmową białą strzałą. Zna oferowane przez nas produkty jak własną kieszeń, a ta jest wyjątkowo obszerna. Doskonale poznał działanie zarówno najdroższych produktów detailingowych, jak i kosmetyków budżetowych na każdą kieszeń. To właśnie od niego dowiecie się o dostępności produktów oraz z nim uzgodnicie współpracę z naszą firmą w systemie B2B.

t.walawender@motochemia.pl

Dostawa i płatność

Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Paczkomat InPost 2-4dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji lub oczekuje na akceptację przez obsługę!

Napisz Recenzję

Dane techniczne

Waga produktu: 1.20kg
Znak zgodności: -
Znak bezpieczeństwa: -
Kod: -
Energochłonność: -

Artykuły

12/05/2015

Akcesoria i części do samochodów japońskich


Historia Japońskiej Motoryzacji   Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się  japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda.  Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji  pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, kt&oacut...więcej

09/01/2016

Oleje silnikowe do wysilonych sportowych silników


Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej

15/03/2019

Co warto wiedzieć o filtrach cząstek stałych DPF/FAP?


Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, nazwyanych również filtrami DPF/FAP. Pierwsze tego typu filtry zaczęły pojawiać s...więcej



Porady i testy motoryzacyjne

Zapachy do domu - 5 podstawowych pytań

Zapachy do domu - 5 podstawowych pytań

19/09/2019

Jako entuzjaści motoryzacji często dbamy o to, aby wnętrze naszego samochodu stanowiło...więcej

Co warto wiedzieć o filtrach cząstek stałych DPF/FAP?

Co warto wiedzieć o filtrach cząstek stałych DPF/FAP?

15/03/2019

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły...więcej

Zobacz wszystkie porady i testy

Ostatnie opinie w sklepie

Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5   Liczba ocen: 3144

Wszystko jest O.K. Ceny satysfakcjonujące jak również jakość...

Wszystko super! Kolejne udane zakupy w tym sklepie.

Kolejne zakupy udane.Oby tak dalej.


Dodaj opinięPokaż wszystkie opinie

Certyfikaty Motochemia



Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2019 https://www.motochemia.pl