Infolinia czynna:
pon-pt: 8.00 - 18.00 sob: 9.00 - 14.00
Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. Oleje silnikowe  > 
  3. Oleje Półsyntetyczne  > 
  4. Valvoline VR1 Racing 10W60 1L Olej Silnikowy Półsyntetyczny

Valvoline VR1 Racing 10W60 1L Olej Silnikowy Półsyntetyczny

Wyścigowy Olej 10W60 Półsyntetyczny Valvoline VR1 Racing 1L




Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 8710941119205

Opinia (1): 5 1
In stock 29.68zł30.60zł
Promocja trwa do 30-12-2021

Cena zawiera VAT
Dostajesz punktów: 9 (i)
Towar dostępny

13.50zł najtańsza wysyłka
14 dni na odstępienie umowy
2 dni robocze czas wysyłki


   
Inne warianty wybranego towaru:

Valvoline VR1 Racing 10W60 5L Olej Silnikowy Półsyntetyczny 5 L
Więcej wariantów
Mniej wariantów

In stock 29.68zł30.60zł
Promocja trwa do 30-12-2021

Cena zawiera VAT
Dostajesz punktów: 9 (i)
Towar dostępny
Opinia (1): 5 1


13.50zł najtańsza wysyłka
14 dni na odstępienie umowy
2 dni robocze czas wysyłki




Inne warianty wybranego towaru:

Valvoline VR1 Racing 10W60 5L Olej Silnikowy Półsyntetyczny5 L
Więcej wariantów
Mniej wariantów




Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 8710941119205

Wyścigowy Olej 10W60 Półsyntetyczny Valvoline VR1 Racing 1L

  • Opis
  • Dane techniczne
  • Porady dot. produktu
  • Pytania/Odpowiedzi
  • Opiekun produktu
  • Opiekun produktu

    Tomasz

    Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.

    pachonskiego@motochemia.pl

  • Opinie
  • Dostawa i płatność
Informacje o Valvoline VR1 Racing 10W60 1L Olej Silnikowy Półsyntetyczny
 

Valvoline VR1 Racing 10W60 1L Olej Półsyntetyczny

Parametry:

- Pojemność 1L
- Typ oleju: półsyntetyk
- Sprawdzone w wyścigach specjalne dodatki zmniejszają tarcie wewnętrzne i zwiększają moc wyjściową w wysokich temperaturach
- Odporny na utlenianie
- Gwarantowana ochrona przed zużyciem
- Udoskonalony system dodatków zapobiegających pienieniu dla zapewnienia najwyższej ochrony przy wysokiej prędkości obrotowej
- Do każdego oleju zawieszka serwisowa gratis!

Zastosowanie:

- do silników benzynowych bez oraz z turbodoładowaniem samochodów osobowych i wyścigowych
- odpowiedni do normalnej codziennej jazdy miejskiej oraz po drogach szybkiego ruchu
- odpowiedni do niektórych modeli motocykli: Moto Guzzi, Husqvarna

Normy i Specyfikacje:

- API SL
- Ford WSS-M2C-153E
- GM 6094M
- Fiat 9.55535.H3

Pytania i odpowiedzi

Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?

Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.


Jak często należy wymieniać olej?

Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.


Jaki olej silnikowy wybrać?

Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.


Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?

Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.


Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?

Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.

Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.

- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.

Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować


Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?

Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.


Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?

W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Opiekun produktu
Tomasz

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.

pachonskiego@motochemia.pl

Dostawa i płatność
Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

   Data dodania: piątek, 13 październik 2017
Ocena: 5

Do Subaru rewelacja! Silnik nie zjada go aż tyle co konkurencyjnych olejów, także można przycisnąć :)



Napisz Recenzję

Dane techniczne

Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Waga produktu: 1.30kg
Kod: 8710941119205

Artykuły
12/05/2015Akcesoria i części do samochodów japońskich

Historia Japońskiej Motoryzacji   Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się  japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda.  Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji  pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, kt&oacut...więcej

09/01/2016Oleje silnikowe do wysilonych sportowych silników

Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej

30/04/2016Jaki olej wlewać do samochodów z DPF?

Filtr cząstek stałych jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Stosowane są w samochodach od 1996r, gdyż pozwoliło to na wyeliminowanie emisji czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla. Sam filtr ma postać przestrzennej struktury, cząstki sadz...więcej

09/01/2020Zakup używanego Smatra Fortwo I. Czy warto?

Smart od samego początku swojego istnienia wzbudzał wiele emocji. Niespotykanych rozmiarów karoseria w połączeniu z niewielkimi silnikami szybko zdobyła uznanie i sympatię użytkowników, szczególnie w dużych miastach na całym świecie. Obecnie ceny pierwszej generacji tego niemiecko-szwajcarski...więcej




Porady i testy motoryzacyjne
Zobacz więcej
Objawy awarii koła dwumasowego i koszty jego wymiany
sobota, 04 Grudzień 2021Komentarze: 0

Awaria dwumasowego koła zamachowego to kolejna legendarna usterka samochodu, która spędza sen z powiek większości kierowców. Obok awarii uszczelki pod głowicą, czy turbosprężarki stanowi jedną z usterek, której najbardziej boją się właściciele samochodów. Gdy do niej dojdzie, nie warto oszczędzać na jej naprawie. Dlaczego jest to tak istotne? Czy kierowcy słusznie obawiają się tej awarii? Na te i jeszcze więcej pytań odpowiemy w dzisiejszym artykule.

Czytaj więcej
Wymiana amortyzatorów. O czym warto pamiętać?
piątek, 26 Listopad 2021Komentarze: 2

Amortyzatory to jedne z najważniejszych części układu zawieszenia znajdującego się w samochodzie. To właśnie one w głównej mierze odpowiadają za bezpieczeństwo jazdy. Dzięki nim możliwe jest bezpieczne i komfortowe pokonywanie nierówności oraz zakrętów. Niestety, tak jak większość podzespołów samochodowych, także i amortyzatory należą do części eksploatacyjnych. Oznacza to, że wraz z użytkowaniem pojazdu ulegają one stopniowemu zużyciu. Jakie są objawy zużycia amortyzatorów? Kiedy należy je wymienić? O czym warto pamiętać przy okazji? O tym w dzisiejszym artykule!

Czytaj więcej

Ostatnie opinie o sklepie
Kris

Wszystkie części ok polecam

Ocena ogólna:
Zgodność przedmiotu z opisem:
Kontakt ze Sprzedającym:
Czas realizacji zamówienia:
Ceny:
Sobota, 18 Wrzesien 2021

Andrzej

Opis towaru i jego jakość OK.

Ocena ogólna:
Zgodność przedmiotu z opisem:
Kontakt ze Sprzedającym:
Czas realizacji zamówienia:
Ceny:
Czwartek, 16 Wrzesien 2021

DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>

Certyfikaty Motochemia


Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Copyright © 2021 https://www.motochemia.pl