Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Oleje silnikowe >
- Oleje Syntetyczne >
- Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 5L Olej Silnikowy Syntetyczny
Promocja trwa do 31-10-2023Najniższa cena z ostatnich 30dni: 240.31zł
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 4100420023163
Kod: 2316
Syntetyczny olej silnikowy marki Liqui Moly 5W30 Top Tec 4600 o pojemności 5 litrów. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych DPF.
Nowoczesne oleje silnikowe Liqui Moly produkowane w technologi syntetycznej, są całkowicie kompatybilne z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Oleje Liqui Moly, są chętnie wykorzystywany w nowoczesnych silnikach z filtrem cząstek stałych oraz turbo doładowanych jednostkach napędowych. Stosowane w samochodach, które poruszają się po drogach miejskich, autostradach oraz w jeździe sportowej. Syntetyczne oleje Liqui Moly, znajdują uznanie w autoryzowanych serwisach samochodowych, u lokalnych mechaników i prywatnych kierowców.
Syntetyczny olej Liqui Moly 4600 Top Tec 5W30 5L do samochodów Benzynowych i Diesla
Lliqui Moly 5W30 4600 Top Tec to wysokiej klasy, nowoczesny olej silnikowy dedykowany do samochodów benzynowych oraz Diesla. Niska zawartość popiołów siarki i fosforu sprawia, że olej ten jest odpowiedni do silników wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem silnika, a także skutecznie obniża zużycie paliwa. Nowoczesna baza olejowa wraz ze specjalnie dobranymi dodatkami gwarantuje optymalne smarowanie silnika oraz redukcję tarcia. Chroni wszystkie podzespoły silnika już od momentu startu. Wykorzystuje pełną moc jednostki napędowej. Nie pozostawia szkodliwych nagarów, szlamu i innych zanieczyszczeń, które przyczyniają się do spadku mocy samochodu.
Specyfikacje Liqui Moly 5W30 Top-Tec 4600
- ACEA A3/B4
- ACEA C2/C3
- API SN/CF
- BMW Longlife-04
- Ford WSS-M2C 917-A
- GM Dexos 2
- MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52
- VW 505.01 / 505 00 / 502 00
- Opel GM-LL-A025/B025
Zastosowanie Liqui Moly 4600 Top-Tec 5W-30
- Odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych ACEA A3/B4 i diesla z turbo doładowaniem
- Olej przeznaczony do silników wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych, w których producent wymaga specyfikacji ACEA C2/C3 i oleju o klasie lepkości 5W30
- Kompatybilny z silnikami z układem wtryskowym Common Rail oraz pompo wtryskiwaczami VW 505.01
Korzyści i Zalety oleju SAE 5W30 LQM 4600 Top Tec z normą Dexos 2
- Wyposażony w najnowocześniejsze dodatki uszlachetniające
- Zapewnia doskonałą ochronę silnika
- Obniża zużycie paliwa
- Redukuje tarcie w silniku
- Pozostawia czystość w silniku
- Nie wytwarza nagarów i laków (do ich ewentualnego usunięcia wykorzystaj LQM Engine Flush 2640)
- Gwarantuje stałą ochronę niezależnie od temperatury pracy silnika
- Doskonałe właściwości przy niskich temperaturach
- Olej typu LOW SAP do diesla z filtrem DPF
Litrowy Liqui Moly 5W30 Top Tec 4600
Znakomite rozwiązanie jako olej na dolewkę. Mała butelka sprawia, że możesz go mieć zawsze w bagażniku w razie konieczności dolania oleju między wymianami.
Uwaga, przeprowadzasz wymianę oleju we własnym zakresie? Sprawdź niezbędne akcesoria do serwisu olejowego. W naszej ofercie znajdziesz miskę do zlewania starej oliwy oraz uniwersalny klucz do odkręcania filtra oleju.
Gdzie kupię Liqui Moly olej do diesla z normą ACEA C3
W naszych sklepach stacjonarnych w Krakowie od ręki dostaniesz olej Liqui Moly 4600 5W30 5L. Oprócz tego na naszej stronie internetowej www.motochemia.pl znajdziesz filtry powietrza Bosch, oleju oraz paliwa. Wysyłka produktów? Nie ma problemu. Złóż zamówienie przez stronę, a my je do Ciebie wyślemy.
Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?
Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.
Jak często należy wymieniać olej?
Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.
Jaki olej silnikowy wybrać?
Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.
Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?
Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.
Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?
Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.
Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.
- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.
Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować
Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?
Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.
Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?
W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Uwaga, tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy kupili dany produkt mają możliwość wystawienia opinii.
Ocena: 5
Świetny olej w świetnej cenie. Kto przy takiej cenie LQ kupuje jeszcze Castrola?
Ocena: 5
polecam ten olej naprawde spoko a cena tez nie taka zła do marki oleju
Ocena: 5
Jeden z lepszych olejów na rynku. Stosuję go już od dość dawna a u was jest w świetnej cenie!
Ocena: 5
co do spadku spalania nie zauważyłem żadnej różnicy, natomiast co do lepszego wkręcania się na obroty owszem.
Ocena: 5
Olej bardzo uniwersalny, bo i do benzyny i DPF. Mnie zależało na tym ostatnim! Cena najniższa jaką znalazłam
Zaloguj się, aby dodać opinię
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 5.80kg
Kod: 4100420023163
Historia Japońskiej Motoryzacji Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda. Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, któ...więcej
Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej
Filtr cząstek stałych jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Stosowane są w samochodach od 1996r, gdyż pozwoliło to na wyeliminowanie emisji czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla. Sam filtr ma postać przestrzennej struktury, cząstki sadz...więcej
Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, nazwyanych również filtrami DPF/FAP. Pierwsze tego typu filtry zaczęły pojawiać s...więcej
Smart od samego początku swojego istnienia wzbudzał wiele emocji. Niespotykanych rozmiarów karoseria w połączeniu z niewielkimi silnikami szybko zdobyła uznanie i sympatię użytkowników, szczególnie w dużych miastach na całym świecie. Obecnie ceny pierwszej generacji tego niemiecko-szwajcarski...więcej
Każdy element jednostki napędowej posiada swoje ściśle określone zadanie. Niepoprawne działanie choćby jednego z podzespołów może nie tylko utrudnić poprawną pracę silnika, ale także przyczynić się do jego unieruchomienia, a nawet uszkodzenia. Jednym z takich elementów jest odma silnika, która odpowiedzialna jest za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Czym dokładnie jest odma w samochodzie? Za co odpowiada? Jakie są objawy uszkodzenia odmy w silniku? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejDla znacznej większości właścicieli aut nienaganny wygląd ich samochodów jest niezwykle istotny. Dotyczy to w szczególności miłośników i entuzjastów motoryzacji, którzy korzystają z najlepszych kosmetyków, aby lakier ich samochodu zawsze prezentował się rewelacyjnie. Niestety doskonały wygląd karoserii w łatwy sposób zniszczyć mogą odpryski lakieru, obcierki parkingowe, a także rysy powstałe w wyniku ingerencji wandali. Chcąc uniknąć kosztownych napraw lakierniczych, można spróbować usunąć takie defekty lakieru samodzielnie przy pomocy zaprawek lakierniczych lub dorobić odpowiedni lakier samochodowy w zakładach lakierniczych. Aby dobrać właściwy kolor lakieru niezbędny będzie jednak kod lakieru naszego auta. Czym dokładnie jest numer lakieru? Gdzie go znaleźć? O tym w dzisiejszym wpisie.
Czytaj więcejSzybka dostawa towar bardzo dobry. Chemia dzisła.pplecam
Polecam ceny bardzo konkurencyjne dla sklepów stacjonarnych
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl