Infolinia czynna:
pon-pt: 8.00 - 18.00 sob: 9.00 - 14.00
Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. Oleje silnikowe  > 
  3. Oleje Syntetyczne  > 
  4. Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 5L Olej Silnikowy Syntetyczny

Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 5L Olej Silnikowy Syntetyczny

Syntetyczny olej silnikowy marki Liqui Moly 5W30 Top Tec 4600 o pojemności 5 litrów. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych DPF.




Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 4100420023163
Kod: 2316
Opinia (4): 5 4
In stock 181.07zł190.60zł
Promocja trwa do 31-03-2022

Cena zawiera VAT
Dostajesz punktów: 76 (i)
Towar dostępny

13.50zł najtańsza wysyłka
14 dni na odstępienie umowy
2 dni robocze czas wysyłki


   
Inne warianty wybranego towaru:

Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 1L Olej Silnikowy Syntetyczny 1 L
Więcej wariantów
Mniej wariantów

In stock 181.07zł190.60zł
Promocja trwa do 31-03-2022

Cena zawiera VAT
Dostajesz punktów: 76 (i)
Towar dostępny
Opinia (4): 5 4


13.50zł najtańsza wysyłka
14 dni na odstępienie umowy
2 dni robocze czas wysyłki




Inne warianty wybranego towaru:

Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 1L Olej Silnikowy Syntetyczny1 L
Więcej wariantów
Mniej wariantów




Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 4100420023163
Kod: 2316

Syntetyczny olej silnikowy marki Liqui Moly 5W30 Top Tec 4600 o pojemności 5 litrów. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych DPF.

  • Opis
  • Dane techniczne
  • Porady dot. produktu
  • Pytania/Odpowiedzi
  • Opiekun produktu
  • Opiekun produktu

    Tomasz

    Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.

    pachonskiego@motochemia.pl

  • Opinie
  • Dostawa i płatność
Informacje o Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 5L Olej Silnikowy Syntetyczny
 

Nowoczesne oleje silnikowe Liqui Moly produkowane w technologi syntetycznej, są całkowicie kompatybilne z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Oleje Liqui Moly, są chętnie wykorzystywany w nowoczesnych silnikach z filtrem cząstek stałych oraz turbo doładowanych jednostkach napędowych. Stosowane w samochodach, które poruszają się po drogach miejskich, autostradach oraz w jeździe sportowej. Syntetyczne oleje Liqui Moly, znajdują uznanie w autoryzowanych serwisach samochodowych, u lokalnych mechaników i prywatnych kierowców.

Syntetyczny olej Liqui Moly 4600 Top Tec 5W30 5L do samochodów Benzynowych i Diesla

Lliqui Moly 5W30 4600 Top Tec to wysokiej klasy, nowoczesny olej silnikowy dedykowany do samochodów benzynowych oraz Diesla. Niska zawartość popiołów siarki i fosforu sprawia, że olej ten jest odpowiedni do silników wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem silnika, a także skutecznie obniża zużycie paliwa. Nowoczesna baza olejowa wraz ze specjalnie dobranymi dodatkami gwarantuje optymalne smarowanie silnika oraz redukcję tarcia. Chroni wszystkie podzespoły silnika już od momentu startu. Wykorzystuje pełną moc jednostki napędowej. Nie pozostawia szkodliwych nagarów, szlamu i innych zanieczyszczeń, które przyczyniają się do spadku mocy samochodu.

Specyfikacje Liqui Moly 5W30 Top-Tec 4600

 

  • ACEA A3/B4
  • ACEA C2/C3
  • API SN/CF
  • BMW Longlife-04
  • Ford WSS-M2C 917-A
  • GM Dexos 2
  • MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52
  • VW 505.01 / 505 00 / 502 00
  • Opel GM-LL-A025/B025

 

Zastosowanie Liqui Moly 4600 Top-Tec 5W-30

 

  • Odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych ACEA A3/B4 i diesla z turbo doładowaniem
  • Olej przeznaczony do silników wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych, w których producent wymaga specyfikacji ACEA C2/C3 i oleju o klasie lepkości 5W30
  • Kompatybilny z silnikami z układem wtryskowym Common Rail oraz pompo wtryskiwaczami VW 505.01

 

Korzyści i Zalety oleju SAE 5W30 LQM 4600 Top Tec z normą Dexos 2

 

  • Wyposażony w najnowocześniejsze dodatki uszlachetniające
  • Zapewnia doskonałą ochronę silnika
  • Obniża zużycie paliwa
  • Redukuje tarcie w silniku
  • Pozostawia czystość w silniku
  • Nie wytwarza nagarów i laków (do ich ewentualnego usunięcia wykorzystaj LQM Engine Flush 2640)
  • Gwarantuje stałą ochronę niezależnie od temperatury pracy silnika
  • Doskonałe właściwości przy niskich temperaturach
  • Olej typu LOW SAP do diesla z filtrem DPF

 

Litrowy Liqui Moly 5W30 Top Tec 4600

Znakomite rozwiązanie jako olej na dolewkę. Mała butelka sprawia, że możesz go mieć zawsze w bagażniku w razie konieczności dolania oleju między wymianami.

 

Uwaga, przeprowadzasz wymianę oleju we własnym zakresie? Sprawdź niezbędne akcesoria do serwisu olejowego. W naszej ofercie znajdziesz miskę do zlewania starej oliwy oraz uniwersalny klucz do odkręcania filtra oleju.

Gdzie kupię Liqui Moly olej do diesla z normą ACEA C3

W naszych sklepach stacjonarnych w Krakowie od ręki dostaniesz olej Liqui Moly 4600 5W30 5L. Oprócz tego na naszej stronie internetowej www.motochemia.pl znajdziesz filtry powietrza Bosch, oleju oraz paliwa. Wysyłka produktów? Nie ma problemu. Złóż zamówienie przez stronę, a my je do Ciebie wyślemy.

Pytania i odpowiedzi

Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?

Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.


Jak często należy wymieniać olej?

Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.


Jaki olej silnikowy wybrać?

Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.


Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?

Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.


Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?

Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.

Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.

- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.

Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować


Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?

Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.


Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?

W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Opiekun produktu
Tomasz

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.

pachonskiego@motochemia.pl

Dostawa i płatność
Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

   Data dodania: czwartek, 15 październik 2020
Ocena: 5

polecam ten olej naprawde spoko a cena tez nie taka zła do marki oleju


   Data dodania: czwartek, 22 grudzień 2016
Ocena: 5

Jeden z lepszych olejów na rynku. Stosuję go już od dość dawna a u was jest w świetnej cenie!


   Data dodania: wtorek, 20 wrzesień 2016
Ocena: 5

co do spadku spalania nie zauważyłem żadnej różnicy, natomiast co do lepszego wkręcania się na obroty owszem.


   Data dodania: poniedziałek, 08 sierpień 2016
Ocena: 5

Olej bardzo uniwersalny, bo i do benzyny i DPF. Mnie zależało na tym ostatnim! Cena najniższa jaką znalazłam



Napisz Recenzję

Dane techniczne

Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Waga produktu: 5.80kg
Kod: 4100420023163

Artykuły
12/05/2015Akcesoria i części do samochodów japońskich

Historia Japońskiej Motoryzacji   Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się  japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda.  Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji  pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, kt&oacut...więcej

09/01/2016Oleje silnikowe do wysilonych sportowych silników

Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej

30/04/2016Jaki olej wlewać do samochodów z DPF?

Filtr cząstek stałych jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Stosowane są w samochodach od 1996r, gdyż pozwoliło to na wyeliminowanie emisji czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla. Sam filtr ma postać przestrzennej struktury, cząstki sadz...więcej

15/03/2019Co warto wiedzieć o filtrach cząstek stałych DPF/FAP?

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, nazwyanych również filtrami DPF/FAP. Pierwsze tego typu filtry zaczęły pojawiać s...więcej

09/01/2020Zakup używanego Smatra Fortwo I. Czy warto?

Smart od samego początku swojego istnienia wzbudzał wiele emocji. Niespotykanych rozmiarów karoseria w połączeniu z niewielkimi silnikami szybko zdobyła uznanie i sympatię użytkowników, szczególnie w dużych miastach na całym świecie. Obecnie ceny pierwszej generacji tego niemiecko-szwajcarski...więcej




Porady i testy motoryzacyjne
Zobacz więcej
Klucz dynamometryczny, niezbędnik mechanika i majsterkowicza
wtorek, 25 Styczeń 2022Komentarze: 3

Według wielu entuzjastów motoryzacji każdy kierowca powinien posiadać swoją własną skrzynkę narzędziową. Nawet podstawowe narzędzia takie jak wkrętaki, kombinerki czy zestawy płaskich kluczy w pewnych sytuacjach potrafią być nieocenione. Wiedzą o tym przede wszystkim garażowi majsterkowicze oraz mechanicy. Bardzo często, jako jedno z obowiązkowych narzędzi do napraw, podają oni klucz dynamometryczny. Ten szczególny typ klucza jest niezbędny do przeprowadzenia nie tylko napraw, ale również rutynowych czynności, takich jak, chociażby dokręcenie koła. Czym dokładnie jest klucz dynamometryczny? Gdzie należy go używać?

Czytaj więcej
Retrofity LED - oświetlenie wydajne, lecz nielegalne
wtorek, 25 Styczeń 2022Komentarze: 5

Ostatnie lata doprowadziły do znacznego rozwoju technologii oświetlenia. Dotyczy to niemal każdej gałęzi przemysłu, w tym również motoryzacji. W nowych modelach samochodów coraz częściej spotykamy wysoko wydajne lampy wyładowcze, zwane potocznie ksenonami. Niezwykle popularne stało się również oświetlenie LED. Obecnie jest ono regularnie stosowane w niemal wszystkich współczesnych samochodach. Nic więc dziwnego, że właściciele starszych aut również zapragnęli nowego, dużo wydajniejszego typu oświetlenia w swoich samochodach. To właśnie w odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstały tak zwane retrofity LED. Czym są retrofity LED? Co daje ich użycie? Czy są legalne? O tym w dzisiejszym artykule!

Czytaj więcej

Ostatnie opinie o sklepie
Andrzej

Fajny przyjemny aromat w aucie

Ocena ogólna:
Zgodność przedmiotu z opisem:
Kontakt ze Sprzedającym:
Czas realizacji zamówienia:
Ceny:
Piątek, 21 Styczeń 2022

Zibi

Mogłem zrealizowac całe zamówienie potrzebnych towarów w jednym...

Ocena ogólna:
Zgodność przedmiotu z opisem:
Kontakt ze Sprzedającym:
Czas realizacji zamówienia:
Ceny:
Wtorek, 18 Styczeń 2022

DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>

Certyfikaty Motochemia


Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Copyright © 2022 https://www.motochemia.pl