Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Chemia >
- Konserwacja podwozia >
- Preparaty Bitumiczne >
- Boll Konserwacja Podwozia 2kg Środek Bitumiczny na Pędzel
Promocja trwa do 31-05-2023
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5907588400350
Kod: 001033
Konserwacja podwozia na pędzel o pojemności 2kg marki Boll. Preparat pozostawia trwałą powłokę ochronną. Zabezpiecza podwozie przed rdzą, oddziaływaniem wody oraz soli drogowej.
Bitumiczno-kauczukowy preparat do konserwacji podwozia marki Boll. Zabezpieczenie o pojemności 2 kg przeznaczone jest do aplikacji pędzlem z twardym włosiem. Środek pozostawia niezwykle trwałą i elastyczną powłokę ochronną. Jest ona odporna na oddziaływanie wody oraz soli drogowej. Skutecznie chroni przed zabrudzeniami drogowymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi jak np. kamienie. Preparat do konserwacji podwozia na pędzel skutecznie redukuje hałas dobiegający spod samochodu. Ma świetne właściwości dźwiękochłonne. Środek do zabezpieczenia podwozia w kolorze czarnym jest łatwy aplikacji. Wysycha całkowicie w ciągu 24 h od aplikacji.
Parametry Konserwacji podwozia Boll 2 kg na pędzel
- Producent: Boll
- Pojemność: 2 kg
- Indeks: 001033
- Forma aplikacji: Pędzel
- Preparat na bazie bitumu i kauczuku
- Kolor: Czarny
- Tworzy silną i elastyczną powłokę odporną na warunki zewnętrzne takie jak sól, wilgoć lub kamienie
- Ma właściwości dżwiękochłonne
- Czas schnięcia: 24h w temperaturze 20 st. C
- Środek wydajny i skuteczny
Czym się różni środek ochrony karoserii (baranek) od środka do konserwacji podwozia?
Baranki stanowią powłokę ochronną tworzącą wyjątkowo trwałą strukturę odporną na uszkodzenia, którą z powodzeniem można polakierować. Środki do konserwacji podwozia to preparaty bitumiczne tworzące trwałą gumowatą powłokę, odporną na uszkodzenia mechaniczne, zapewniając najlepszą możliwą ochronę dla podwozia.
Jaką strukturę posiada środek do konserwacji podwozia?
W zależności od producenta, środek do konserwacji podwozia posiada czarną, bitumiczną, lekko mokrą strukturę, lub suchą i gładką strukturę gumową.
Czy środek do konserwacji podwozia można nakładać na rdzę?
Niestety nie. Przed nałożeniem środka do konserwacji podwozia należy: odczyścić rdzawy nalot, użyć środka neutralizującego rdzę, zabezpieczyć całość za pomocą podkładu i dopiero wtedy nałożyć preparat.
Czy środek do konserwacji podwozia można lakierować?
Niestety środek do konserwacji podwozia nie nadaje się do jego lakierowania.
Jakie jest optymalne ciśnienie robocze dla środka do konserwacji podwozia na pistolet?
Optymalne ciśnienie robocze dla środka ochrony karoserii na pistolet to 4 – 6 atmosfer.
Czy mogę użyć pistoletu lakierniczego do nakładania środka do konserwacji podwozia?
Niestety do nakładania środka do konserwacji podwozia niezbędny jest odpowiedni do tego celu pistolet.
Czy środek w sprayu/na pędzel będzie tak samo skuteczny jak preparat na pistolet?
Wszystkie środki, niezależnie od sposobu ich sposobu aplikacji, będą posiadały tę samą skuteczność. W takim wypadku mogą się one różnić jedynie wydajnością.
Czy maty bitumiczne nadają się do wyciszenia kabiny pasażerskiej samochodu?
Oczywiście można z ich pomocą wyciszyć wnętrze kabiny pasażerskiej samochodu. Do tego celu można wykorzystać również maty bitumiczne z filcem.
Czy maty bitumiczne nadają się do wyciszenia komory silnika?
Niestety zwykła mata bitumiczna nie będzie odpowiednia do wyciszenia komory silnika. W tym wypadku sprawdzi się mata z folią aluminiową.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat oferowanych przez nas kosmetyków.Większość z nich udało mu się już przetestować . Raczej praktyk niż teoretyk, który woli dokładnie zgłębić pewne zagadnienia zanim zacznie wypowiadać się na ich temat. Prywatnie fan motoryzacji czasów PRL i niepoprawny sympatyk Fiata.
1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Świetny produkt do podwozia, osobiście bardzo polecam.
Ocena: 4
Bardzo dobry, trzeba tylko wiedzieć jak go nakładać bo w przeciwnym razie to efekt może być inny od zakładanego.
Ocena: 5
Podwozie zabezpieczone, preparat dość łatwo się nakładał.
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 2.50kg
Kod: 5907588400350
Delikatność wykonania współczesnych pojazdów, a także liczne zanieczyszczenia i zmienna aura powodują, że samochody bez przerwy narażone są na korozję podwozia. Ryzyko to wzrasta zwłaszcza w zimie, kiedy to drogi polewa się niszczącą podwozie solanką, a nawet najdrobniejsze zakamarki auta pokryw...więcej
Spis treści. Korozja i zapieczone śruby?? Sprawdź jak zapobiegać i jak leczyć to zjawisko.Uniwersalny preparat antykorozyjny – WD40.Dobre środki antykorozyjne – co warto stosować? Korozja i zapieczone śruby?? Sprawdź jak zapobiegać i jak leczyć to zjawisko. Korozja to zjawisko znane człow...więcej
Pompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejbardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
wszystko szybko i bez problemowo
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl