Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz sklep@motochemia.pl
- Strona główna >
- Oleje silnikowe >
- Oleje Syntetyczne >
- Shell Helix Ultra Diesel 5W40 4L Olej Silnikowy Syntetyczny
W pełni syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Diesel Ultra 5W40 . Przeznaczony do silników wysokoprężnych, w których wymagane jest spełnienie normy ACEA A3/B4.
Cena zawiera VAT
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5011987250536
W pełni syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Diesel Ultra 5W40 . Przeznaczony do silników wysokoprężnych, w których wymagane jest spełnienie normy ACEA A3/B4.
Innowacyjna technologia zastosowana przy produkcji olejów Shell Helix pozwoliła na opracowanie unikalnej formuły Pure Plus. Zaawansowane dodatki uszlachetniające gwarantują najwyższą ochronę wysoko obciążonych silników. Jednostka napędowa zabezpieczona jest już od momentu przekręcenia kluczyka. Oleje silnikowe Shell Helix Ultra, przyczyniają się do zachowania pełnej wydajności silnika w każdych warunkach pracy. Olej wyprodukowany we współpracy z mistrzowskim zespołem Formuły 1 Ferrari.
Syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Ultra Diesel 5W40 4L
Shell Ultra Helix 5W40 Diesel o pojemności 4 litrów to syntetyczny olej silnikowy. Dedykowany do pojazdów z silnikiem diesla z układem bezpośredniego wtrysku, z chłodnicą dolotu powietrza lub systemem recyrkulacji spalin. Olej nie jest odpowiedni do silników z filtrem cząstek stałych. Shell Helix Ultra Diesel 5W40 doskonale zabezpiecza silniki turbo doładowane. Przekłada się to na redukcję zużycia paliwa i obniżenie emisji spalin, poprzez niewielką zawartość związków chloru w oleju. Unikalna formuła Shell Pure Plus świetnie usuwa osady, szlam i laki z wnętrza silnika, minimalizując poziom hałasu podczas pracy.
Parametry i Korzyści oleju Shell Ultra do diesla 5W40 z normą A3/B4
- Producent: Shell
- Pojemność 4L
- Typ oleju: syntetyczny
- Technologia Shell PurePlus do wysoko obciążonych silników wysokoprężnych, bez DPF
- Zapewnia ochronę przed szlamem
- Pomaga przedłużyć okres eksploatacji silnika
- Zapewnia niskie zużycie oleju, zmniejsza konieczność dolewek
- Może być stosowany w silnikach na biodiesel
- Wyjątkowa ochrona nawet podczas najdłuższych zalecanych przez producenta okresów między wymianami oleju
Normy i Specyfikacje oleju Shell Ultra Helix 5W40 Diesel
- ACEA A3/B3
- ACEA A3/B4
- Mercedes-Benz Approval 229.5, 226.5
- VW 505.00
- Renault RN 0710
- Fiat 9.55535-Z2
Wymień filtry podczas serwisu olejowego
Podczas wymiany oleju Shell Helix Ultra 5W40 4L nie zapomnij o filtrach. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór filtrów powietrza i oleju renomowanych marek.
Mały olej Shell Ultra 5W-40 Diesel na dolewkę
Idealne rozwiązanie jako olej na dolewkę między wymianami. Potrzebujesz 5 litrów oleju na wymianę? Skorzystaj z opcji 4L+1L oleju Shell Helix Ultra 5W40 Diesel.
Gdzie w Krakowie kupię olej na wymianę Shell Helix Ultra Diesel 5W40
Olej Shell 5W40 Helix Ultra Diesel o pojemności 4L dostępny jest od ręki w naszych sklepach stacjonarnych w Krakowie. Na naszej stronie internetowej www.motochemia.pl znajdziesz także dodatki do olejów i paliw. Dostawa kurierem lub do paczkomatu? Żaden problem. Przygotujemy Twoje zamówienie do wysyłki.
Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?
Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.
Jak często należy wymieniać olej?
Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.
Jaki olej silnikowy wybrać?
Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.
Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?
Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.
Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?
Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.
Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.
- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.
Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować
Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?
Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.
Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?
W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.
pachonskiego@motochemia.pl
1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Jeden z lepszych olejów o Diesla jakie miałem okazję użytkować. Polecam
Ocena: 5
Szybka i sprawna wysyłka, dobra cena.
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 4.60kg
Kod: 5011987250536
Historia Japońskiej Motoryzacji Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda. Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, kt&oacut...więcej
Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej
Filtr cząstek stałych jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Stosowane są w samochodach od 1996r, gdyż pozwoliło to na wyeliminowanie emisji czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla. Sam filtr ma postać przestrzennej struktury, cząstki sadz...więcej
Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, nazwyanych również filtrami DPF/FAP. Pierwsze tego typu filtry zaczęły pojawiać s...więcej
Smart od samego początku swojego istnienia wzbudzał wiele emocji. Niespotykanych rozmiarów karoseria w połączeniu z niewielkimi silnikami szybko zdobyła uznanie i sympatię użytkowników, szczególnie w dużych miastach na całym świecie. Obecnie ceny pierwszej generacji tego niemiecko-szwajcarski...więcej
Opony samochodowe, choć często niedoceniane, stanowią jeden z najważniejszych elementów samochodu. W końcu są one jedynym jego elementem, który bezpośrednio łączy nadwozie z nawierzchnią drogi, po której się porusza. Dlatego też zakup odpowiednich opon jest decyzją niezwykle poważną, która nie tylko wpłynie na nasz komfort, ale przede wszystkim bezpieczeństwo - przynajmniej na kilka lat. Z tego powodu warto wiedzieć jakie informacje na temat opony znajdują się na etykiecie opon. Jakie dokładnie oznaczenia opon widnieją na etykiecie? Jakie informacje są na niej zawarte? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejNaprawa samochodu niemal zawsze wiąże się z uszczupleniem portfela jego właściciela. Szczególnie w przypadku, gdy serwisowane są elementy, do których mechanik ma trudny dostęp lub, których naprawa jest szczególnie skomplikowana. W takim przypadku liczy się każda oszczędność. Taką możliwość daje nam samodzielny zakup części samochodowych. Mało kto wie, że części zakupione "u mechanika" potrafią być sporo droższe niż te zakupione samodzielnie w sklepie motoryzacyjnym lub w sklepie online. Jak znaleźć części samochodowe w internecie? Co jest nam potrzebne, aby zakupić poprawne podzespoły? O tym w dzisiejszym artykule.
Czytaj więcejZakupione przedmioty dotarły szybko i bez uszkodzeń.
Wszystko super! Jak najbardziej polecam i na pewno wroce ponownie!...
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2022 https://www.motochemia.pl