Infolinia czynna:
pon-pt: 8.00 - 18.00 sob: 9.00 - 14.00
Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. Chemia  > 
  3. Zmywacze  > 
  4. Pro-Tec Diesel Aplicator Spray 400ml do Czyszczenia Układu Dolotowego Diesla P1911

Pro-Tec Diesel Aplicator Spray 400ml do Czyszczenia Układu Dolotowego Diesla P1911

Producent: Pro-Tec
Grupa: Zmywacze Pro-Tec

Diesel Aplicator Spray to preparat serwisowy dedykowany do silników wysokoprężnych. Jego zadaniem jest dokładne oczyszczenie i układu dolotowego silnika Diesla podczas jego pracy. Skutecznie usuwa wszelkie osady, nie pozostawiając po nich śladu.




Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 4042293191115
Kod: P1911
Opinia (0): Dodaj pierwszą opinię! 0
In stock 46.95zł
Cena zawiera VAT
Dostajesz punktów: 19 (i)
Towar dostępny

13.50zł najtańsza wysyłka
14 dni na odstępienie umowy
2 dni robocze czas wysyłki


   
In stock 46.95zł
Cena zawiera VAT
Dostajesz punktów: 19 (i)
Towar dostępny
Opinia (0): Dodaj pierwszą opinię! 0


13.50zł najtańsza wysyłka
14 dni na odstępienie umowy
2 dni robocze czas wysyłki






Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 4042293191115
Kod: P1911

Diesel Aplicator Spray to preparat serwisowy dedykowany do silników wysokoprężnych. Jego zadaniem jest dokładne oczyszczenie i układu dolotowego silnika Diesla podczas jego pracy. Skutecznie usuwa wszelkie osady, nie pozostawiając po nich śladu.

  • Opis
  • Dane techniczne
  • Porady dot. produktu
  • Pytania/Odpowiedzi
  • Opiekun produktu
  • Opiekun produktu

    Marcin

    Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat oferowanych przez nas kosmetyków.Większość z nich udało mu się już przetestować . Raczej praktyk niż teoretyk, który woli dokładnie zgłębić pewne zagadnienia zanim zacznie wypowiadać się na ich temat. Prywatnie fan motoryzacji czasów PRL i niepoprawny sympatyk Fiata.

    motochemia@motochemia.pl

  • Opinie
  • Dostawa i płatność
Informacje o Pro-Tec Diesel Aplicator Spray 400ml do Czyszczenia Układu Dolotowego Diesla P1911
 

Diesel Aplicator Spray to uniwersalny preparat serwisowy do silników wysokoprężnych. Dostępny w formie sprayu z aplikatorem, pozwala na usunięcie typowych zanieczyszczeń układu dolotowego. Wyjątkowa formuła preparatu pozwala na jego aplikację podczas pracy silnika. Środek ten skutecznie czyści newralgiczne elementy dolotu. Podczas aplikacji oczyszcza m.in. komorę spalania, pierścienie tłokowe oraz zawory wlotowe. Na czyszczonych elementach pozostawia ponadto warstwę smarująco — zabezpieczającą. Tym samym zapobiega ona ponownemu zabrudzeniu elementów. Wysoka jakość preparatu potwierdzona jest certyfikatem "Made in Germany". To niemiecki certyfikat jakości, który posiadają wszystkie produktów marki Pro-Tec.

 

Działanie płynu do czyszczenia dolotu Pro-Tec Diesel Aplicator Spray?

Preparat serwisowy rozpylany jest bezpośrednio do pracującego układu dolotowego silnika wysokoprężnego. Dostając się do jego wnętrza, z powodzeniem usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Skutecznie oczyszcza zawory dolotowe i wylotowe, chłodnicę powietrza doładowującego, a nawet komorę spalania. Preparat ten czyści również elementy układu recyrkulacji spalin. To wysokiej klasy preparat do mycia silnika od wewnątrz. Pozwala on na zachowanie pełnej sprawności silnika Diesla.

 

Zalety preparatu do mycia dolotu Pro-Tec Diesel Aplicator Spray

 

Diesel Aplicator Spray to swego rodzaju chemia do mycia silnika od wewnątrz. Skutecznie oczyszcza ona układ dolotowy jednostki wysokoprężnej w czasie jego pracy. Podczas aplikacji, preparat z powodzeniem czyści:

  • Zawory dolotowe i wylotowe;
  • Chłodnicę powietrza doładowującego;
  • Układ recyrkulacji spalin;
  • Komorę spalania, w tym pierścienie tłokowe.

Usuwa zanieczyszczenia typowe dla układu dolotowego. Należą do nich między innymi laki żywiczne, zanieczyszczenia kleiste czy ciężkie osady. Po zakończeniu działania preparat nie pozostawia żadnych śladów po zabrudzeniach oraz swojej pracy.

 

Jak używać Pro-Tec Diesel Aplicator Spray w silniku wysokoprężnym?

Preparat w formie sprayu stosujemy tylko do układu dolotowego silniku Diesla. Nie należy go stosować do zbiornika oleju napędowego. Środek do czyszczenia układu dolotowego marki Pro-Tec stosujemy tylko na rozgrzanym silniku. Diesel Aplicator Spray należy natryskiwać do rury wlotowej powietrza przez około 20 sekund. Jakie jest zużycie preparatu do mycia dolotu? Jedna puszka o pojemności 400 ml z powodzeniem wystarczy na 1 lub dwa użycia.

 

Zastosowanie Pro-Tec Diesel Aplicator Spray do czyszczenia dolotu

Płyn do czyszczenia dolotu silnika w sprayu dedykowany jest do silników Diesla. Nie należy go stosować w jednostkach benzynowych. Z powodzeniem można stosować go we wszystkich typach silników Diesla. Szczególnie dedykowany jest do silników turbodoładowanych. Diesel Aplicator Spray jest również bezpieczny dla jednostek wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF oraz katalizator.

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę zastosować zmywacz hamulców na rozgrzane tarcze?

Nie należy stosować zmywacza do hamulców na rozgrzane powierzchnie – w tym tarcze hamulcowe.

 

Czy mogę użyć zmywacza do hamulców do innych zastosowań?

Z powodzeniem można wykorzystać zmywacz do hamulców do czyszczenia narzędzi, części, a w skrajnych wypadkach nawet silnika.

 

Czy należy zdemontować gaźnik/przepustnicę przed czyszczeniem jednym z preparatów?

Nie każdy z preparatów do czyszczenia gaźnika/przepustnic wymaga jego wcześniejszego demontażu, dlatego przed użyciem warto zapoznać się z instrukcją.

 

Mam problem ze zdjęciem starych uszczelek i silikonów. Jakiego preparatu użyć?

Do zdjęcia powyższych polecamy dedykowany zmywacz resztek uszczelnień.

 

Potrzebuję usunąć lakier z drewna/cegły/szkła/karoserii. Jakiego preparatu użyć?

Do tego celu należy użyć dedykowanego zmywacza do lakieru.

 

Czym najlepiej odtłuścić lakier na karoserii?

Lakier można odtłuścić przy pomocy zmywacza silikonu lub odtłuszczaczy na bazie alkoholu izopropylowego.

Opiekun produktu
Marcin

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat oferowanych przez nas kosmetyków.Większość z nich udało mu się już przetestować . Raczej praktyk niż teoretyk, który woli dokładnie zgłębić pewne zagadnienia zanim zacznie wypowiadać się na ich temat. Prywatnie fan motoryzacji czasów PRL i niepoprawny sympatyk Fiata.

motochemia@motochemia.pl

Dostawa i płatność
Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji lub oczekuje na akceptację przez obsługę!

Napisz Recenzję

Dane techniczne

Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Waga produktu: 0.80kg
Kod: 4042293191115

Artykuły
28/09/2013Jak usunąć winietę lub naklejkę rejestracyjną??

Każdy wie, że usuwanie naklejek samochodowych bywa uporczywym i trudnym zadaniem. Jeśli zrobimy to "na szybko" to oderwiemy niewielki kawałek naklejki i ponownie będziemy musieli rozpocząć procedurę odklejania. Ponieważ takie odklejanie na raty może frustrować to warto zainteresować się środkami do usuwania w...więcej

01/09/2020Gdy przepływomierz odmawia posłuszeństwa

Przepływomierz to jeden z elementów eksploatacyjnych silnika, który w wyniku użytkowania pojazdu może ulec zabrudzeniu, a w konsekwencji uszkodzeniu. Jak rozpoznać jego awarię? Czy jesteśmy w stanie sami sobie z nią poradzić? Jak i czym wyczyścić tzw. "przepływkę"?...więcej




Porady i testy motoryzacyjne
Zobacz więcej
Objawy awarii koła dwumasowego i koszty jego wymiany
sobota, 04 Grudzień 2021Komentarze: 0

Awaria dwumasowego koła zamachowego to kolejna legendarna usterka samochodu, która spędza sen z powiek większości kierowców. Obok awarii uszczelki pod głowicą, czy turbosprężarki stanowi jedną z usterek, której najbardziej boją się właściciele samochodów. Gdy do niej dojdzie, nie warto oszczędzać na jej naprawie. Dlaczego jest to tak istotne? Czy kierowcy słusznie obawiają się tej awarii? Na te i jeszcze więcej pytań odpowiemy w dzisiejszym artykule.

Czytaj więcej
Wymiana amortyzatorów. O czym warto pamiętać?
piątek, 26 Listopad 2021Komentarze: 2

Amortyzatory to jedne z najważniejszych części układu zawieszenia znajdującego się w samochodzie. To właśnie one w głównej mierze odpowiadają za bezpieczeństwo jazdy. Dzięki nim możliwe jest bezpieczne i komfortowe pokonywanie nierówności oraz zakrętów. Niestety, tak jak większość podzespołów samochodowych, także i amortyzatory należą do części eksploatacyjnych. Oznacza to, że wraz z użytkowaniem pojazdu ulegają one stopniowemu zużyciu. Jakie są objawy zużycia amortyzatorów? Kiedy należy je wymienić? O czym warto pamiętać przy okazji? O tym w dzisiejszym artykule!

Czytaj więcej

Ostatnie opinie o sklepie
Kris

Wszystkie części ok polecam

Ocena ogólna:
Zgodność przedmiotu z opisem:
Kontakt ze Sprzedającym:
Czas realizacji zamówienia:
Ceny:
Sobota, 18 Wrzesien 2021

Andrzej

Opis towaru i jego jakość OK.

Ocena ogólna:
Zgodność przedmiotu z opisem:
Kontakt ze Sprzedającym:
Czas realizacji zamówienia:
Ceny:
Czwartek, 16 Wrzesien 2021

DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>

Certyfikaty Motochemia


Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Copyright © 2021 https://www.motochemia.pl