Jesteś tutaj:  
Oleje Motocyklowe

Oleje do Motoru


Lista od 1 do 13 (13 znalezionych)
Strona:  1 

Ekspert Poleca

Motul 5100 10W-40 jest olejem półsyntetycznym przeznaczonym do czterosuwowych silników motocykli Street$road, trail, off road i enduro wyposażonych w zintegrowaną z silnikiem skrzynią biegów, mokre sprzęgło i nie tylko. Zapewnia łagodną zmianę biegów, oraz ochronę podzespołów na ścieranie. Z powodzeniem może być stosowany w nowoczesnych układach katalitycznych. Spełnia wymagania producentów Suzuki, Yamaha i Kawasaki. 


Olej Syntetyczny do Motocykli Motul 7100 4T 10W40 MA2 4L

Motul 7100 4T 10W40 MA2 4L Olej Motocyklowy Syntetyczny


Motul



169.95zł
Dostawa od 9.00zł

chwilowo niedostępny
Olej Mineralny do Motorów Castrol Actevo 4T 20W40 1L

Olej Mineralny Castrol Actevo 4T 20W40 1L


Castrol



20.95zł
Dostawa od 9.00zł

chwilowo niedostępny
Olej Silnikowy do Motocykli Castrol Power 1 4T 20W50 1L

Olej Silnikowy Półsyntetyczny Castrol Power 1 4T 20W-50 1L


Castrol



22.00zł
Dostawa od 9.00zł

chwilowo niedostępny
Olej Silnikowy do Motocykli Motul 300V Factory Line 4T 10W40 4L

Syntetyczny Olej Motocyklowy Motul 300V Factory Line 4T 10W40 4L


Motul



222.00zł
Dostawa od 9.00zł

chwilowo niedostępny

Lista od 1 do 13 (13 znalezionych)
Strona:  1 

Oleje Motocyklowe - opis kategorii

Ze względu na specyficzną konstrukcje współczesnych silników motocyklowych, oleje do nich przeznaczone zdecydowanie różnią się od standardowych olejów samochodowych. Różnica ta wynika między innymi z funkcji jaką spełniają w nowoczesnych jednostkach cztero i dwusuwowych. Ponieważ silnik, skrzynia biegów i sprzęgło umieszczone są we wspólnej obudowanie silnika motocyklowego, olej do motoru odpowiedzialny jest za jednoczesne smarowanie wszystkich jego elementów we wspólnym obiegu, nie powodoując przy tym poślizgu sprzęgła. Dodatkowo z powodu braku chłodnicy (w silnikach chłodzonych powietrzem) olej motocyklowy odpowiedzialny jest także za odprowadzanie ciepła z głowicy, bloku cylindrów i denka tłoka. Wszystko to wymusza jego uniwersalność, dobrą jakość i wyższą ilość spełnianych norm niż w przypadku oleju samochodowego.

Jak często wymieniać olej w motocyklach?

Olej w motorach należy wymieniać ściśle według zaleceń producenta. Najczęściej nakazują oni wymianę co 6000, 10000 lub 12000 kilometrów. Szczegółowe informację na temat jego wymiany możemy znaleźć w książce serwisowej naszego pojazdu. Dobrze jest wymienić olej również w przypadku gdy dopiero co zakupiliśmy nasz motocykl, nawet jeśli poprzedni właściciel zapewnia nas, że olej był niedawno wymieniany.

Dla zapewnienia sobie bezproblemowej eksploatacji motoru warto również regularnie kontrolować jego poziom oleju - nie rzadziej niż raz na 1000 kilometrów.

Jaki olej motocyklowy wybrać?

Przede wszystkim musimy pamiętać, aby nie stosować olejów przeznaczonych do silników samochodowych. Nie są one przystosowane do smarowania wysilonych silników motocyklowych o dużej mocy. Ich zastosowanie najprawdopodobniej spowoduje ślizganie się sprzęgła, a w późniejszym czasie spalenie tarcz ciernych.

Przy zakupie odpowiedniego oleju powinniśmy kierować się zaleceniami producenta jednośladu odnośnie lepkości i klasy interesującego nas płynu (SJ lub SF). W naszym kraju najpopularniejsze są produkty wielosezonowe o podwójnym oznakowaniu (np. SAE 10W-40, 20W-50). Oleje tego typu można stosować niezależnie od pory roku.

Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów:

- Mineralne (20W-40, 20W-50) - najtańsze i najgęstsze, oparte wyłącznie na olejach mineralnych.
- Półsyntetyczne - oparte na oleju mineralnym i syntetycznym (zawartość ok.30%)
- Syntetyczne (10W-40, 10W-50) - najdroższe, oparte w pełni na oleju syntetycznym, posiadają największą stabilność termiczną.

Właściwy dobór oleju do silnika naszego motocykla zagwarantuje nam jego długotrwałą i bezproblemową pracę przez cały okres eksploatacji pomiędzy jego wymianami.

Newsy

Słowniczek Detailera - czyli co jak się nazywa

Słowniczek Detailera - czyli co jak się nazywa

05/04/2017

Często widząc wyjątkowo czysty samochód na ulicy, potocznie mówimy, że wygląda jak z s...więcej

Czy warto glinkować lakier przed woskowaniem

Czy warto glinkować lakier przed woskowaniem

23/03/2017

 ''Plastelina'' do czyszczenia lakieru   Proces glinkowania to bardzo ważny etap, kt&oac...więcej

Materiał i lakier odpychający wodę?? To możliwe.

Materiał i lakier odpychający wodę?? To możliwe.

29/01/2017

Wyraz hydrofobowość pochodzi od greckiego słowa hudrophobía, a dokładnie ''hydro'' – wo...więcej

Zobacz wszystkie newsy

Ostatnie opinie

Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5   Liczba ocen: 2369

Witam. Polecam sklep z czystym sumieniem. Wybór towaru świetny i...

Co tu dużo pisać wzorowy sklep..ceny dobre, kontakt również.Polecam...

Polecam sklep MOTO CHEMIA,przystępne ceny,produkty super...


Certyfikaty

Certyfikat 3
Certyfikat 2
Certyfikat 1


Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2017 https://www.motochemia.pl

Live Chat Software