Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Oleje silnikowe >
- Oleje Syntetyczne >
- Castrol Edge Titanium 5W30 LL Longlife 5L Olej Silnikowy Syntetyczny
Promocja trwa do 31-12-2023Najniższa cena z ostatnich 30dni: 220.00zł
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 4008177107184
Kod: 15669B
Syntetyczny olej silnikowy Castrol Edge 5W30 LongLife 5L. Dedykowany do nowoczesnych jednostek FSI, TDI i turbo doładowanych silników benzynowych.
Współczesna technologia konstrukcyjna pozwala na budowanie małych silników samochodowych o dużej mocy. Taka sytuacja wymaga odpowiedniego oleju silnikowego, który będzie redukował tacie i wykorzystywał jego pełną moc. Oleje marki Castrol Edge to znakomite rozwiązanie do nowoczesnych silników samochodowych. Polimerowe dodatki tytanu gwarantują najwyższą ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji. Oleje z tej serii znakomicie redukują kontakt metal-metal, przez co zwiększają osiągi silnika.
Syntetyczny olej Castrol EDGE TITANIUM FST 5W30 LL 5L
Castrol Edge 5W-30 LL 5L to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Dedykowany do samochodów benzynowych z turbodoładowaniem i bez. Znajduje również zastosowanie w silnikach Diesla, które wyposażone są w filtr cząstek stałych. Niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki sprawia, że olej znakomicie chroni filtr DPF, wydłużając jego żywotność. Zastosowana technologia gwarantuje trwałość układów katalitycznych, które zmniejszają emisję składników toksycznych spalin. Olej Castrol Long Life 5W30 5L utrzymuje silnik w czystości. Nie tworzy szkodliwych osadów i nagarów w bloku silnika.
Parametry i korzyści ze stosowania Oleju Castrol EDGE 5W30 LongLife 5L
- Producent: Castrol
- Pojemność: 5L
- Typ oleju: Syntetyczny
- Stworzony w technologi Titanium FST
- Redukuje tarcie w silniku
- Wydłuża żywotność układów katalitycznych i filtrów DPF
- Chroni silnik przez cały okres między wymianami
- Modyfikuje swoje właściwości, tak aby ochronić silnik przy wysokim ciśnieniu
- Rekomendowany przez największych producentów samochodów
Specyfikacja i normy oleju Castrol Edge 5W30 do benzyny i diesla
- ACEA C3
- MB 229.31/ 229.51
- VW 504 00/ 507 00
- Porsche C30
Zastosowanie oleju silnikowego z normą C3 Castrol Edge 5W30 LL
- Przeznaczony do silników benzynowych i diesla z grupy VAG, w których producent rekomenduje olej o specyfikacji VW 504/507 i lepkości 5W30
- Odpowiedni do silników marki Mercedes-Benz, w których wymagany jest olej 5W30 z normą MB-229.31 lub 229.51.
- Dedykowany do silników diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, w których producent wymaga oleju o specyfikacji ACEA C3 i lepkości 5W-30
Olej na dolewkę do Volkswagena 5W30 Castrol Edge
Idealne rozwiązanie jako olej na dolewkę między wymianami. Potrzebujesz 6 litrów oleju na wymianę? Skorzystaj z opcji 5L+1L oleju Castrol Edge 5W30 LL Long Life Titanium FST.
Gdzie kupić olej Castrol 5W30 LL 5L do Diesla z DPF
Olej Castrol Edge 5W-30 LL o pojemności 5L dostępny jest od ręki w naszych sklepach stacjonarnych w Krakowie. Złóż zamówienie poprzez stronę internetową www.motochemia.pl i odbierz go w sklepie przy ul. W. Danka 10/U3 lub ul. Centralnej 51. Dostawa kurierem lub do paczkomatu? Żaden problem. Przygotujemy Twoje zamówienie do wysyłki.
Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?
Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.
Jak często należy wymieniać olej?
Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.
Jaki olej silnikowy wybrać?
Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.
Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?
Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.
Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?
Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.
Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.
- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.
Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować
Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?
Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.
Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?
W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Uwaga, tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy kupili dany produkt mają możliwość wystawienia opinii.
Ocena: 5
Syntetyk bardzo dobrej jakości. Korzystam już kolejny raz.
Ocena: 5
KLasyka gatunku - w super cenie
Zaloguj się, aby dodać opinię
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 4.50kg
Kod: 4008177107184
Historia Japońskiej Motoryzacji Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda. Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, któ...więcej
Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej
Filtr cząstek stałych jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Stosowane są w samochodach od 1996r, gdyż pozwoliło to na wyeliminowanie emisji czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla. Sam filtr ma postać przestrzennej struktury, cząstki sadz...więcej
Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, nazwyanych również filtrami DPF/FAP. Pierwsze tego typu filtry zaczęły pojawiać s...więcej
Smart od samego początku swojego istnienia wzbudzał wiele emocji. Niespotykanych rozmiarów karoseria w połączeniu z niewielkimi silnikami szybko zdobyła uznanie i sympatię użytkowników, szczególnie w dużych miastach na całym świecie. Obecnie ceny pierwszej generacji tego niemiecko-szwajcarski...więcej
Sprzęgło jest jednym z najważniejszych podzespołów układu przeniesienia napędu. W samochodach z ręczną skrzynią biegów odpowiada za odłączanie i podłączanie silnika do skrzyni. To właśnie dzięki niemu możliwa jest płynna zmiana biegów w trakcie jazdy, bez konieczności zatrzymywania samochodu. Niestety wraz z użytkowaniem pojazdu elementy sprzęgła ulegają naturalnemu zużyciu. Dlatego też z czasem może dojść do awarii sprzęgła wynikającej z wyeksploatowania jego poszczególnych podzespołów. Jednym z objawów awarii sprzęgła jest nieodbijanie pedału sprzęgła po jego wciśnięciu. Dlaczego sprzęgło nie wraca? Co jest przyczyną zostawania sprzęgła w podłodze? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejKażdy element jednostki napędowej posiada swoje ściśle określone zadanie. Niepoprawne działanie choćby jednego z podzespołów może nie tylko utrudnić poprawną pracę silnika, ale także przyczynić się do jego unieruchomienia, a nawet uszkodzenia. Jednym z takich elementów jest odma silnika, która odpowiedzialna jest za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Czym dokładnie jest odma w samochodzie? Za co odpowiada? Jakie są objawy uszkodzenia odmy w silniku? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejBardzo dobry towar i świetna obsługa.
Szybka dostawa towar bardzo dobry. Chemia dzisła.pplecam
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl