Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Chemia >
- Do układów chłodzenia >
- MA Professional Radiator Coolant Płyn do Chłodnic Niebieski -35C 5L
Promocja trwa do 31-05-2023
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5905694012252
Kod: 61-102
Płyn do chłodnic Moje Auto 5L przeznaczony do wszystkich marek i rodzajów samochodów. Niebieski Radiator Coolant można mieszać z wszystkimi płynami do chłodnic niezależnie od koloru.
TEN TOWAR MOŻNA TYLKO ODEBRAĆ OSOBIŚCIE W NASZYCH SKLEPACH. NIE WYSYŁAMY TEGO TOWARU. OPAKOWANIA SĄ ZBYT DELIKATNE I NIE WYTRZYMUJĄ TRUDÓW TRANSPORTU.
Gotowy do użycia płyn chłodniczy marki MA Professional. Preparat jest gwarancją optymalnej temperatury pracy w każdych warunkach. Może być stosowany do -35 stopni C. Antykorozyjne dodatki i uszlachetniacze blokują pojawianie się korozji oraz umożliwiają prawidłową pracę silnika. Oferujemy płyn do chłodnic samochodowych Moje Auto o pojemności 5L oraz w mniejszej MA Professional Radiator Coolant Płyn do Chłodnic Niebieski -35C 1L.
Płyn do chłodnic niebieski MA Professional.
Sprawność układu chłodzenia zależy od jakości płynu chłodniczego. Producent Moje Auto przedstawia nowoczesny tani płyn chłodniczy. Podstawową cechą produktu są wysokie parametry użytkowania. Jest doskonałym środkiem chłodzącym silnik w upalne dni, a zimą płyn w chłodnicy nie zamarznie. Można go bezpiecznie mieszać z wszystkimi płynami, które są tworzone na bazie glikolu etylenowego. Wolno go dolewać do każdego płynu niezależnie od koloru. Radiator Coolant Moje Auto stosuje się w chłodnicach wykonanych z aluminium oraz innych stopów metali.
Cechy taniego płynu chłodniczego Moje Auto:
- Producent: Moje Auto;
- Seria: Professional;
- Kod produktu: 61-102;
- Pojemność: 5 litrów;
- Kolor: niebieski;
- Stworzony na bazie glikolu etylenowego;
- Mieszalny z każdym kolorem płynów do chłodnic;
- Temperatura krzepnięcia: -35 stopni C;
- Przeznaczony do wszystkich rodzajów chłodnic;
- Chroni układ chłodzenia przed korozją;
- Zapewnia prawidłową pracę silnika;
Certyfikaty i normy MA Professional Radiator Coolant:
- Produkt spełnia wymagania norm: PN-C-40007 oraz ASTM D 3306;
- Certyfikat Instytutu Samochodowego w Warszawie;
Sposób użycia Moje Auto płynu do chłodnic:
- Usunąć stary płyn z układu chłodzenia.
- Wypłukać układ dedykowanym do tego płynem (np. MA Professional Płukanka do Chłodnicy 400ml).
- Wlać nowy płyn chłodniczy do zalecanego poziomu. Maksymalna ilość uzupełnianego środka oznaczona jest kreską na zbiorniku wyrównawczym.
Pamiętaj! Wymiana płynu w układzie chłodzenia może być wykonywana wyłącznie na zimnym silniku!
Gdzie w Krakowie kupić profesjonalny płyn chłodniczy?
Zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych przy ul. Centralnej 51 oraz ul. W. Danka 10/U3 w Krakowie. Jeśli nie możesz pojawić się osobiście złóż zamówienie przez formularz na stronie www.motochemia.pl.
Czy płyny chłodnicze można ze sobą mieszać?
Większość płynów do chłodnicy można z powodzeniem ze sobą mieszać. Warto jednak zwrócić uwagę na to, aby mimo wszystko mieszać ze sobą płyny tego samego rodzaju, czyli o tych samych parametrach technicznych i pakietach inhibitorów.
Czy każdy płyn pasuje do każdej chłodnicy?
Obecnie większość płynów jest uniwersalna i pasuje do każdego układu chłodniczego, jednak należy pamiętać, że istnieją również płyny przeznaczone tylko do jednego z układów aluminiowych, mosiężnych i miedzianych.
Czy kolor płynu chłodzącego ma znaczenie?
Obecnie kolor płynu chłodzącego nie ma aż takiego znaczenia i pełni on głównie funkcję ozdobną. Mimo to większość osób zaleca dolewanie płynów chłodniczych w tym samym kolorze.
Czy można dolewać wodę do płynu chłodzącego/zbiornika wyrównawczego?
Nie zaleca się dolewania wody do układu chłodzenia. W zimie może to doprowadzić do zamarznięcia wody w układzie co w najlepszym wypadku doprowadzi do przegrzania silnika, w lecie woda zacznie parować co doprowadzi do zwiększenia temperatury i ciśnienia wewnątrz układu, a w konsekwencji przegrzania.
Uwaga: Dopuszcza się dolanie wody w sytuacjach awaryjnych, jednak należy wtedy przy pierwszej sposobności zmianę płynu.
Czy można wlać do chłodnicy nierozcieńczony koncentrat płynu chłodniczego?
Nie należy wlewać koncentratu płynu chłodniczego do chłodnicy bez jego wcześniejszego rozcieńczenia z wodą destylowaną.
W jakich proporcjach rozcieńczyć koncentrat płynu chłodniczego?
Koncentrat należy rozcieńczyć z wodą destylowaną dokładnie według zaleceń producenta. Najczęściej jest to stosunek 1:1.
Kiedy stosujemy płukankę do chłodnic?
Płukankę do chłodnic stosujemy wraz z wodą destylowaną po usunięciu starego płynu chłodzącego oraz przed zalaniem nowego.
Kiedy stosujemy uszczelniacz chłodnicy?
Uszczelniacz chłodnicy najlepiej zastosować doraźnie w przypadku niewielkich wycieków z układu chłodzenia. Przed jego zastosowaniem należy dokładnie zapoznać się z instrukcją dawkowania. Nie należy go stosować profilaktycznie.
Czy mogę samodzielnie sprawdzić szczelność układu klimatyzacji przy pomocy dostępnego u was barwnika?
Oczywiście, trzeba jednak pamiętać o tym, aby zaopatrzyć się wcześniej w lampę UV.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat oferowanych przez nas kosmetyków.Większość z nich udało mu się już przetestować . Raczej praktyk niż teoretyk, który woli dokładnie zgłębić pewne zagadnienia zanim zacznie wypowiadać się na ich temat. Prywatnie fan motoryzacji czasów PRL i niepoprawny sympatyk Fiata.
1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Dobra jakość i cena, czego chcieć więcej.
Ocena: 5
Płyn niczego sobie, a cena naprawdę zachwyca:)
Ocena: 5
Mam delikatny wyciek płynu chłodniczego, uzupełnianie ubytków tym płynem nie rujnuje kieszeni, a przy okazji zdecydowanie jest lepszym rozwiązywaniem niż sama woda demineralizowana.
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 5.80kg
Kod: 5905694012252
Nieuchronnie zbliża się okres zimowy i co za tym idzie ujemne temperatury powietrza. W tym okresie silniki naszego samochodu wymagają 100% sprawnego układu chłodzenia. Aby układ ten działał prawidłowo w ujemnych temperaturach konieczny jest dobry płyn chłodniczy. Musi on mieć odpowiednio niską temperaturę zam...więcej
Użytkownicy samochodów stają wielokrotnie w obliczu problemu, gdy nagle w trasie okazuje się, że nie powinni kontynuować podróży, ponieważ poziom któregoś z eksploatacyjnych płynów jest za niski. O ile w przypadku płynu do spryskiwacza nie ma żadnego problemu – można go dowolni...więcej
Układ chłodzenia jest jednym z najważniejszych elementów samochodu. To właśnie dzięki niemu możliwa jest wydajna i bezpieczna praca silnika, a także skuteczne ogrzanie wnętrza auta. Zawarty w tym układzie płyn chłodniczy krąży pomiędzy wymiennikami ciepła a silnikiem, zapewniając mu odpowiednią tem...więcej
Pompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejbardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
wszystko szybko i bez problemowo
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl