Infolinia czynna:
Pon-pt: 8:00 - 18:00 Sob: 9:00 - 14:00
Mój koszyk
Pusty
wybierz pojazd
szukaj także w numerach OEM
wybierz pojazd

Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. Oleje silnikowe  > 
  3. Oleje Syntetyczne  > 
  4. Motul 5W40 1L 8100 X-Cess Syntetyczny Olej

Motul 5W40 1L 8100 X-Cess Syntetyczny Olej

Motul 5W40 1L 8100 X-Cess Syntetyczny Olej

Producent: Motul
Seria: Motul 8100
Grupa: Oleje Syntetyczne Motul
Opinia (2): 5 2

Syntetyczny olej silnikowy Motul X-Cess 8100 5W-40 do benzyny i diesla spełniajacy normę BMW LL-01, MB 229.5, VW 502.00, 505.00 i RN0700




Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 3374650237916
Kod: -
Warunki gwarancji (pdf): -


 
 
In stock 36.95
Cena zawiera VAT

9.50zł
najtańsza wysyłka
14 dni
na odstąpienie umowy
2 dni robocze
czas wysyłki

Towar dostępny


Warianty:

Motul 8100 X-Cess 5W-40 5L Olej Syntetyczny

   





Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 3374650237916
Kod: -
Warunki gwarancji (pdf): -

Syntetyczny olej silnikowy Motul X-Cess 8100 5W-40 do benzyny i diesla spełniajacy normę BMW LL-01, MB 229.5, VW 502.00, 505.00 i RN0700


 
 
  • Opis

  • Dane techniczne


  •  
  • Porady dot. produktu

  • Pytania/Odpowiedzi

  • Opiekun produktu

  • Opiekun produktu


    Tomasz

    Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.

    pachonskiego@motochemia.pl

  • Opinie


  •  
  • Dostawa i płatność

Informacje o Motul 5W40 1L 8100 X-Cess Syntetyczny Olej

 

Olej Syntetyczny Motul 5W-40 X-Cess 8100 1L

Nowoczesne silniki niskoprężne, wysokoprężne oraz z bezpośrednim wtryskiem paliwa wymagają oleju silnikowego o nowej formulacji. Takim olejem jest Motul 5W-40 8100 X-Cess. Przyczynia się do znaczącej redukcji zużycia oleju przez jednostkę napędową. Olej zapewnia dłuższy okres użytkowania i optymalnie chroni silnik nawet przy wydłużonych interwałach pomiędzy wymianą oleju.

Parametry Oleju Motul X-Cess 5W40:

- Pojemność 1 litr
- 100% Syntetyk
- Gwarantuje wzmocnioną ochronę przed zużyciem
- Posiada wysoką lepkość HTHS ( tzw. lepkość dynamiczna, opisuje zachowanie środka smarnego na poszczególnych elementach silnika)
- Znacząco obniża zużycie oleju
- Zapewnia dłuższy okres użytkowania
- Zastępuje oleje 8100 X-Max 5W30 i 5W40

Olej nie nadaje się do silników wyposażonych w filtr cząstek stałym DPF.

Zastosowanie

- Stworzony do nowoczesnych, mocnych silników benzynowych, Diesla, LPG, z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem
- Szczególnie polecany do silników OPEL 2.0 i 2.2 DTI (dłuższy okres przebiegu: czujnik elektroniczny)

Klasa jakości :

  • ACEA A3/B4
  • API SN/CF

Specyfikacje:

  • BMW LL-01
  • PORSCHE A40
  • MB 229.5/226.5
  • VW 502 00, 505 00
  • GMLL-B-025
  • RENAULT RN0700, RN0710

Zalecenia :

  • FIAT 9.55535-H2/-M2/-N2

POSIADAMY CERTYFIKAT AUTORYZOWANEGO PUNKTU SPRZEDAŻY PRODUKTÓW MOTUL

Rekomendacje wiodących producentów silników : Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW, Opel, Chevrolet, Porsche, Fiat, Alfa Romeo, Mitsubishi, Renault

Jeśli ten olej silnikowy nie spełnia Twoich wymagań sprawdź pozostałe Oleje Motul w naszej ofercie.


Pytania i odpowiedzi


Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?

Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.


Jak często należy wymieniać olej?

Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.


Jaki olej silnikowy wybrać?

Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.


Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?

Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.


Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?

Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.

Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.

- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.

Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować


Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?

Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.


Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?

W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Opiekun produktu

Tomasz

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.

pachonskiego@motochemia.pl

Dostawa i płatność

Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Paczkomat InPost 2-4dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

   Data dodania: piątek, 18 listopad 2016
Ocena: 5

szybciutka wysyłka, olej zgodny z aukcją


   Data dodania: wtorek, 20 wrzesień 2016
Ocena: 4

Produkt spełnia normy dla mojego silnika. Efekt, bezawaryjna jazda oraz lepsza elastyczność w górnym zakresie obrotów. (wcześniej lany Shell)




Napisz Recenzję

Dane techniczne

Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Waga produktu: 1.30kg
Znak zgodności: -
Znak bezpieczeństwa: -
Kod: 3374650237916
Energochłonność: -

Artykuły

12/05/2015

Akcesoria i części do samochodów japońskich


Historia Japońskiej Motoryzacji   Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się  japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda.  Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji  pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, kt&oacut...więcej

09/01/2016

Oleje silnikowe do wysilonych sportowych silników


Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej

15/03/2019

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje


Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, a w skrócie filtrów DPF/FAP. Pierwsze filtry zaczęły pojawiać się w samochodach...więcej



Porady i testy motoryzacyjne

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

15/03/2019

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły...więcej

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

27/08/2018

Pasek napędowy stanowi nieodzowny element konstrukcji współczesnego silnika spalinowego sto...więcej

Zobacz wszystkie porady i testy

Ostatnie opinie w sklepie

Średnia ocena Klientów: 4,9 na 5   Liczba ocen: 3138

To dopiero moje drugie zakupy w sklepie w przeciągu 5 lat, ale...

Korzystałem ze sklepu kilka razy zawsze jest taniej niż w sklepach...

Szybka dostawa, towar dokładnie zabezpieczony.


Certyfikaty Motochemia



Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2019 https://www.motochemia.pl

Live Chat Software