Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Oleje silnikowe >
- Oleje Syntetyczne >
- Mobil 1 ESP Formula 5W30 4L Olej Silnikowy Syntetyczny
Promocja trwa do 31-12-2023Najniższa cena z ostatnich 30dni: 184.30zł
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5055107425008
Syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 ESP Formula 5W30 o pojemności 4 litrów. Przeznaczony do silników benzynowych i diesla z lub bez filtra cząstek stałych. Unikalna formuła oleju gwarantuje odpowiednie smarowanie jednostki napędowej.
Nowoczesne jednostki napędowe wymagają odpowiednich olejów do ochrony i smarowania silników. Innowacyjne rozwiązania technologiczne wykorzystane przy konstrukcji nowych napędów sprawia, że obecne pojazdy mają dużą moc przy małej pojemności skokowej silnika. Taka sytuacja sprawia, że motory pracują w trudnych warunkach pod dużym ciśnieniem. Zastosowanie najwyższej jakości syntetycznych olejów silnikowych to klucz do wykorzystania optymalnej mocy pojazdu. Produkty marki Mobil to nowoczesne oleje silnikowe, stworzone w syntetycznej technologii, która idealnie wpisuje się w innowacyjne rozwiązania technologiczne nowych silników. Są one odpowiednie do nowoczesnych silników benzynowych i diesla.
Syntetyczny olej Mobil 1 ESP Formula 5W30 do silników benzynowych i diesla
Mobil 1 Esp Formula 5W30 to wysokiej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy o pojemności 4 litrów. Przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych. Zaprojektowany tak, aby zapewnić wyjątkową czystość w silniku oraz chronić go przed zużyciem. Specjalna formuła oraz dodatki uszlachetniające zawarte w oleju Mobil 1 ESP 5W30 4L gwarantują niską emisję spalin. Przewyższa wymagania wielu wiodących norm producentów pojazdów dla nowoczesnych silników samochodowych. Niska zawartość popiołów, siarki i fosforu sprawia, że olej jest kompatybilny z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin DPF. Może być również stosowany w jednostkach napędowych z katalizatorem (CAT).
Cechy i Zalety olej silnikowy Mobil1 ESP Formula 5W-30
- Niska zawartość siarki, fosforu i popiołów pomaga ograniczyć ilość osadów w filtrze DPF i katalizatorach
- Aktywne dodatki myjące utrzymują czystość w silniku. Redukują osad i szlam z silnika wydłużając jego żywtność
- Doskonałe właściwości smarne zapewniają oszczędność paliwa
- Wysoka stabilność termiczna i odporność na utlenianie pozwala na wydłużenie okresu między wymianami
- Gwarantuje szybki i bezpieczny rozruch silnika w niskich temperaturach
Specyfikacja Mobil1 5W30 Formula ESP
- ACEA C2/C3
- API SN/SM
- MB 229.52/229.51/229.31
- VW 504.00/507.00
- Porsche C30
- Peugeot/Citroen B71 2290
- GM Dexos2
Zastosowanie oleju Mobil 1 Formula ESP 5W30
- Rekomendowany do zastosowania we wszystkich nowoczesnych silnikach diesla i benzynowych
- Zalecany do silników wysokoprężnych, w których producent wymaga specyfikacji ACEA C2/C3 i oleju o klasie lepkości 5W30
- Odpowiedni do silników Opel, w których producent wymaga specyfikacji GM Dexos 2
- Rekomendowany do silników grupy VAG, w których producent wymaga specyfikacji VW 504.00/507.00
Litrowy olej Mobil ESP Formula 5W30
Świetne rozwiązanie jako olej na dolewkę między wymianami. Potrzebujesz 5 litrów oleju na wymianę? Skorzystaj z opcji 4L+1L oleju Mobil 1 5W30.
Pamiętaj o wymianie filtrów
Podczas wymiany oleju Mobil1 ESP Formula 5W30 nie zapomnij o filtrach. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór filtrów powietrza i oleju renomowanych marek.
Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?
Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.
Jak często należy wymieniać olej?
Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.
Jaki olej silnikowy wybrać?
Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.
Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?
Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.
Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?
Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.
Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.
- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.
Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować
Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?
Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.
Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?
W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Uwaga, tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy kupili dany produkt mają możliwość wystawienia opinii.
Ocena: 5
Olej spełnia normę Dexos2 . Zalewam go do Astry. Silnik pracuje równo i cicho. Polecam
Ocena: 5
Bardzo dobry olej - octavia 1.8 benzyna 160KM
Zaloguj się, aby dodać opinię
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 4.50kg
Kod: 5055107425008
Historia Japońskiej Motoryzacji Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda. Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, któ...więcej
Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej
Filtr cząstek stałych jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Stosowane są w samochodach od 1996r, gdyż pozwoliło to na wyeliminowanie emisji czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla. Sam filtr ma postać przestrzennej struktury, cząstki sadz...więcej
Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, nazwyanych również filtrami DPF/FAP. Pierwsze tego typu filtry zaczęły pojawiać s...więcej
Smart od samego początku swojego istnienia wzbudzał wiele emocji. Niespotykanych rozmiarów karoseria w połączeniu z niewielkimi silnikami szybko zdobyła uznanie i sympatię użytkowników, szczególnie w dużych miastach na całym świecie. Obecnie ceny pierwszej generacji tego niemiecko-szwajcarski...więcej
Sprzęgło jest jednym z najważniejszych podzespołów układu przeniesienia napędu. W samochodach z ręczną skrzynią biegów odpowiada za odłączanie i podłączanie silnika do skrzyni. To właśnie dzięki niemu możliwa jest płynna zmiana biegów w trakcie jazdy, bez konieczności zatrzymywania samochodu. Niestety wraz z użytkowaniem pojazdu elementy sprzęgła ulegają naturalnemu zużyciu. Dlatego też z czasem może dojść do awarii sprzęgła wynikającej z wyeksploatowania jego poszczególnych podzespołów. Jednym z objawów awarii sprzęgła jest nieodbijanie pedału sprzęgła po jego wciśnięciu. Dlaczego sprzęgło nie wraca? Co jest przyczyną zostawania sprzęgła w podłodze? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejKażdy element jednostki napędowej posiada swoje ściśle określone zadanie. Niepoprawne działanie choćby jednego z podzespołów może nie tylko utrudnić poprawną pracę silnika, ale także przyczynić się do jego unieruchomienia, a nawet uszkodzenia. Jednym z takich elementów jest odma silnika, która odpowiedzialna jest za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Czym dokładnie jest odma w samochodzie? Za co odpowiada? Jakie są objawy uszkodzenia odmy w silniku? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejBardzo dobry towar i świetna obsługa.
Szybka dostawa towar bardzo dobry. Chemia dzisła.pplecam
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl