Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Lakiery >
- Lakiery >
- Lakiery do zacisków
< Powrót do: Lakiery
Farba do zacisków hamulcowych i bębnów w sprayu
Co to jest lakier do zacisków i bębnów hamulcowych?
Farba do zacisków hamulcowych w sprayu (np. Champion Brake Caliper Czerwony 400 ml) to specjalny typ lakieru samochodowego, który służy do malowania niektórych elementów układu hamulcowego. Odporna na działanie wysokich temperatur oraz innych czynników zewnętrznych, w tym uszkodzenia mechaniczne czy benzynę, może z powodzeniem zostać użyta do pomalowania:
-
Zacisków hamulcowych w tarczowym układzie hamulcowym.
-
Bębnów hamulcowych w bębnowym układzie hamulcowym.
Warto zaznaczyć, że lakiery do zacisków hamulcowych występują tylko w połysku.
W jakich kolorach występują lakiery do zacisków?
Paleta barw farb do zacisków hamulcowych i bębnów jest przeważnie mocno ograniczona. Najpopularniejsze kolory dostępne w większości sklepów motoryzacyjnych to:
-
Lakier do zacisków czerwony (np. Champion Brake Caliper Czerwony 400 ml).
-
Lakier do zacisków czarny (np. Champion Brake Caliper Czarny 400 ml).
-
Lakier do zacisków niebieski (np. Eurocolor Brake Caliper Niebieski 400 ml).
-
Lakier do zacisków żółty (np. Eurocolor Brake Caliper Żółty 400 ml).
-
Lakier do zacisków srebrny.
Aplikacja lakieru do zacisków i bębnów hamulcowych.
Malowanie bębnów hamulcowych oraz zacisków przy pomocy dedykowanych lakierów (np. Champion Brake Caliper Czarny 400 ml) nie jest takie trudne, jak mogłoby się wydawać. Podstawą jednak jest dokładne oczyszczenie malowanej powierzchni. Do przygotowania zacisków i bębnów przed malowaniem najlepiej wykorzystać jeden z odtłuszczaczy hamulców (np. K2 Brake Cleaner 600ml), szczotkę drucianą (np. Yato YT-6332 Szczotka Druciana) oraz papiery ścierne. W przypadku mocno skorodowanych bębnów konieczne będzie użycie również odpowiedniego preparatu antykorozyjnego (np. Organika Cortanin F 250 ml). Jeśli już odczyściliśmy zaciski lub bębny, możemy przystąpić do lakierowania. Jak pomalować zaciski hamulcowe i bębny? Najłatwiej będzie nam malować, gdy bębny i zaciski są zdemontowane. Jeśli nie mamy takiej możliwości, dokładnie zabezpieczamy wszystkie elementy znajdujące się w pobliżu przy pomocy folii i taśmy malarskiej (np. Boll Taśma lakiernicza malarska maskująca 25 mm 50 m). Sam proces malowania wymaga od nas nałożenia na zaciski lub bębny kilku cienkich warstw lakieru. Kolejne warstwy aplikujemy w odstępie 2 - 5 minut, w odległości około 30 cm od malowanego elementu. Pamiętajmy, żeby nie aplikować farby na rozgrzane elementy.
Lakier do zacisków, a farba żaroodporna.
Czy malowanie bębnów hamulcowych i zacisków możemy przeprowadzić przy pomocy lakierów żaroodpornych? Wszystko zależy od rodzaju farby termoodpornej. Większość z nich (np. Champion Emalia Żaroodporna Czarna 400 ml) jest termoutwardzalna. Oznacza to, że dla pełnego utwardzenia farby pomalowany element musi przez dłuższy czas zostać poddany działaniu określonej temperatury. W przypadku bębnów i zacisków nie jest to możliwe. Dlatego właśnie, jeśli planujecie renowacje elementów układu hamulcowego lakierem żaroodpornym, dokładnie zapoznajcie się z instrukcją jego użycia.
Najpopularniejsze farby do zacisków w sklepie motochemia.pl
Pomimo lakierów do zacisków różnych producentów dostępnych w naszym sklepie, ich popularność zależy przede wszystkim od upodobań klientów w zakresie kolorów. Zdecydowanie najczęściej wybieraną barwą jest kolor czerwony (Champion Brake Caliper Czerwony 400 ml), a zaraz po nim czarny (Champion Brake Caliper Czarny 400 ml). Kolejne miejsca w rankingu popularności zajmują dostępne w naszym sklepie kolory żółty (Eurocolor Brake Caliper Żółty 400 ml) i niebieski (Eurocolor Brake Caliper Niebieski 400 ml).
Lakiery do zacisków hamulcowych i bębnów – opinie.
Tak jak każdy produkt w naszym sklepie, także i lakiery do zacisków i bębnów hamulcowych są poddawane przez naszych klientów ocenie. W zakładce opinie dostępnej przy każdym produkcie można zobaczyć oceny i komentarze naszych klientów, do produktów zakupionych w naszym sklepie. W tej zakładce można również we własnym zakresie skomentować działanie oraz trwałość jednego z lakierów. Oto niektóre z komentarzy dodanych przez naszych klientów:
dobry lakier, fajnie pokrywa, idealny odcień, to jest to czego szukałem - opinia użytkownika Pączek po zastosowaniu preparatu Champion Brake Caliper Czerwony 400ml Lakier do Zacisków i Bębnów Hamulcowych
fajny produkt do "odnowienia" zacisków, dobrze pokrywa i długo się trzyma - wpis klienta Makao po zakupieniu lakieru Champion Brake Caliper Czarny 400ml Lakier do Zacisków i Bębnów Hamulcowych
Wybrałem ten produkt ze względu na jego dużą popularność - info od mechanika, fajny efekt, dobrze kryje i jest wytrzymały, polecam zakup - zdanie użytkownika Janusz na temat produktu Eurocolor Brake Caliper Niebieski 400ml Lakier do Zacisków i Bębnów Hamulcowych
Posiadacze samochodów stają niekiedy w obliczu konieczności polakierowania swojego pojazdu. Czasami jest to...więcej
Pompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejbardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
wszystko szybko i bez problemowo
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl