Twój samochód: Ładowanie informacji... proszę czekać Pytam o:
Administratorem Państwa danych osobowych jest MOTOCHEMIA.PL ARKADIUSZ LAL z siedzibą ul. Wincentego Danka 10/U3, 31-229 Kraków, NIP:9452028094 REGON: 121185320. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych możecie Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz sklep@motochemia.pl
Internetowy Sklep Motoryzacyjny
Kable Rozruchowe 400 amper to niezbędny dodatek każdego samochodu w sytuacji awaryjnego rozruchu akumulatora
Więcej informacji tutaj
Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat oferowanych przez nas kosmetyków.Większość z nich udało mu się już przetestować . Raczej praktyk niż teoretyk, który woli dokładnie zgłębić pewne zagadnienia zanim zacznie wypowiadać się na ich temat. Prywatnie fan motoryzacji czasów PRL i niepoprawny sympatyk Fiata.
motochemia@motochemia.pl
Parametry:
-profesjonalne kable rozruchowe miedziane do akumulatora-nominalny prąd 400 amperów-długość 2,5 metra-przewody rozruchowe są zapakowane w eleganckie, poręczne etui zamykane zamkiem błyskawicznym
Instrukcja obsługi :
- Połącz jedną klemę (+) przewodu rozruchowego (koloru czerwonego) do rozładowanego akumulatora, w taki sposób by była zaciśnięta w miejscu jak najdalszym od akumulatora, na przewodzie prowadzącym od bieguna akumulatora (+) do startera i cewki uruchamianego startera.- Druga klemę tego przewodu (+) zaciśnij na biegunie (+) akumulatora z którego pobierany jest prąd.- Klemę przewodu czarnego (-) ujemnego zaciśnij na biegunie ujemnym (-) akumulatora, z którego pobierany jest prąd.- Zakończ łączenie akumulatorów przez zaciśnięcie drugiej klemy przewodu (-) czarnego na obudowie silnika samochodu uruchamianego jak najdalej od akumulatora.
Po zakończeniu uruchomiania odłącz przewody w kolejności odwrotnej:
- czarny (-) - od silnika uruchamiającego i kolejno od bieguna ujemnego samochodu uruchamiającegob) czerwony - od bieguna (+) samochodu uruchamiającego i następnie od przewodu bieguna samochodu uruchamianego.
Na co zwrócić uwagę przy kupnie kabli rozruchowych?
Przy kupnie kabli rozruchowych należy zwrócić uwagę na wykonanie kabli (kable miedziane, izolowane, ze stalowymi lub miedzianymi krokodylkami), przekrój kabla, maksymalne natężenie w granicach 400-600A, długość kabla 4-6m.
Jakie kable rozruchowe wybrać do silnika Diesla?
Do silników Diesla oraz dużych jednostek benzynowych najlepiej wybrać kable rozruchowe 600A-900A wykonane z grubej linki miedzianej, zapewniającej odpowiednie przewodzenie i wystarczającą elastyczność. Przy wyborze dopuszczalnego natężenia prądu rozruchowego kabli należy zasugerować się również parametrami akumulatora naszego samochodu.
Jakie kable rozruchowe wybrać do silnika benzynowego?
Do silników benzynowych, w zależności od pojemności silnika (a co za tym idzie prądu rozruchowego akumulatora), najlepiej wybrać kable rozruchowe 400A-900A wykonane grubej linki miedzianej, zapewniającej odpowiednie przewodzenie i wystarczającą elastyczność. Przy wyborze dopuszczalnego natężenia prądu rozruchowego kabli należy zasugerować się również parametrami akumulatora naszego samochodu.
Czy długość kabli rozruchowych ma znaczenie?
Im dłuższe kable tym większa utrata przekazywanej mocy z jednego akumulatora do drugiego. Musimy jednak pamiętać również o tym, że zbyt krótkie kable mogą być dla nas utrudnieniem w sytuacji, gdy nie mamy idealnego dostępu do samochodu unieruchomionego. Optymalna długość kabli rozruchowych to 4 do 6 metrów.
Jak podłączyć kable rozruchowe?
- Podpinamy kabel plusowy (czerwony) do plusa w akumulatorze dawcy prądu.- Podpinamy kabel plusowy (czerwony) do plusa w akumulatorze pojazdu unieruchomionego.- Podpinamy kabel minusowy (czarny) do minusa w akumulatorze dawcy prądu.- Podpinamy kabel minusowy (czarny) do minusa w akumulatorze pojazdu unieruchomionego.- Odpalamy silnik samochodu dawcy prądu.- W zależności od stopnia rozładowania akumulatora samochodu biorcy, czekamy od 5 dod 15 minut.- Odpalamy silnik samochodu biorcy prądu.- Kable odpinamy w odwrotnej kolejności do podłączenia.
Niestety moje stare kable były za krótkie, te są idealne, polecam
Dobra cena, kable solidne i dość grube.
Do osobówki w sam raz.. Polecam :) Szybka wysyłka
dobra jakość w stosunku do ceny, jestem zadowolony, choć mam nadzieję że nie będę miał okazji ich użyć :DD
Waga produktu: 0.80kg Kod: 9002852400336
Samochody ze starszymi, słabszymi akumulatorami narażone są wielokrotnie na ich osłabienie lub całkowite rozładowanie. Procesowi temu sprzyja również pora roku i aura, przez co w mroźne, zimowe poranki niezwykle łatwo jest spotkać kierowców, którzy po wielu bezskutecznych próbach uruch...więcej
Ciągle rozwijająca się technologia w znacznym stopniu wpływa na elektroniczne wyposażenie naszy...więcej
Coraz szybszy rozwój technologiczny z biegiem lat zaczął wywierać coraz większy wpływ na...więcej
HEMI to jednostka napędowa owiana legendą oraz kultem podobnym do japońskich silników Wank...więcej
Średnia ocena Klientów: 4,9 na 5 Liczba ocen: 3207
Szybko,tanio, profesjonalne ????????????
Bardzo dobry sklep. Polecam
Wszystko ok solidna firma polecam
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2021 https://www.motochemia.pl
Do koszyka został dodany produkt
Ilość: