Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Chemia >
- Do układów chłodzenia >
- K2 Kuler 5L Koncentrat Płynu Chłodniczego Czerwony G12
Promocja trwa do 31-07-2023
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5906534005946
Kod: T215C
Nowoczesny gotowy do rozrobienia z wodą koncentrat płynu chłodniczego czerwonego K2 Kuler 5L G12. Posiada wysokie parametry użytkowania. Chroni silnik przed przegrzaniem w lecie i przed zamarzaniem w zimie.
Formuła K2 Kuler 5L koncentratu płynu do chłodnic została opatentowana. Zawiera specjalnie wyselekcjonowane inhibitory, w skład których wchodzą kwasy karboksylowe i inhibitory korozji. Dzięki temu maksymalnie zabezpieczają cały układ chłodzenia i chronią go przed rdzewieniem. Można go stosować do każdego rodzaju chłodnicy, szczególnie do aluminiowych.
Czerwony koncentrat płynu chłodniczego K2 Kuler 5L G12.
Został odznaczony na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Genewie, Seulu i Brukseli. W celu zbadanie jego wysokiej jakości przeprowadzono specjalistyczne badania w Instytucie Technicznym Wojsk Lotniczych według normy PN-C-40007. K2 Kuler czerwony 5L G12 spełnia amerykańskie normy ASTM D 3306 oraz ASTM D 2570. Zabezpiecza silnik na 5 lat lub 250 tys. km. Doskonale miesza się ze wszystkimi płynami chłodniczymi niezależnie od koloru. Nie zamarza w temperaturze do -35C, co czyni go bardzo wartościowym. Miesza się go z wodą demineralizowaną. W stosunku 1:1 (do temperatury -35C), w stosunku 2:1 (do temperatury -50C). Należy pamiętać, że mieszamy go z płynami o równie wysokiej jakości i przedłużonej żywotności.
Parametry płynu do chłodnic czerwonego K2 Kuler 5L koncentrat:
- Producent: K2;
- Kod produktu: T215C;
- Pojemność: 5L;
- Kolor: czerwony;
- Typ: G12;
- Gotowy do użycia;
- Nie zamarza do temperatury -35C;
- W lecie chłodzi silnik, w zimie chroni przed zamarzaniem;
- Antykorozyjny
- Mieszalny z wszystkimi płynami chłodniczymi niezależnie od koloru;
- Chroni silnik na 5 lat lub 250 tys. km;
- Do wszystkich rodzajów chłodnic, zwłaszcza aluminiowych;
UWAGA: Nie należy dolewać do chłodnicy rozcieńczonego koncentratu!
Wymiana płynu chłodniczego na nowy:
- Przed spuszczeniem starego płynu należy wyczyścić układ.
- Można to zrobić, korzystając z np. K2 Radiator Flush 400ml Odkamieniacz płukanka do chłodnicy w płynie.
- Po wlaniu płukanki K2 Radiator Flush włączyć silnik na około 15 minut. Ustawić ogrzewanie na maksimum.
- Jak silnik ostygnie, spuścić stary płyn.
- Przepłukać wodą układ chłodzenia, by usunąć resztki zanieczyszczeń.
- Nalać płyn do chłodnic K2 Kuler czerwony koncentrat, a następnie uruchomić silnik.
- Odpowietrzyć układ.
- Dolać płynu chłodniczego by jego poziom znajdował się pomiędzy minimum a maksimum na zbiorniku wyrównawczym.
Jaki dobry płyn chłodniczy stosować?
Odpowiadając sobie na to pytanie, należy zwrócić uwagę na producenta i opinie o produkcie. Sprawdzamy też, czy spełnia wymagane normy. Jak to jest w przypadku koncentratu czerwonego płynu chłodniczego K2 Kuler 5L. Można go zamówić w naszym sklepie internetowym na stronie www.motochemia.pl.
Czy płyny chłodnicze można ze sobą mieszać?
Większość płynów do chłodnicy można z powodzeniem ze sobą mieszać. Warto jednak zwrócić uwagę na to, aby mimo wszystko mieszać ze sobą płyny tego samego rodzaju, czyli o tych samych parametrach technicznych i pakietach inhibitorów.
Czy każdy płyn pasuje do każdej chłodnicy?
Obecnie większość płynów jest uniwersalna i pasuje do każdego układu chłodniczego, jednak należy pamiętać, że istnieją również płyny przeznaczone tylko do jednego z układów aluminiowych, mosiężnych i miedzianych.
Czy kolor płynu chłodzącego ma znaczenie?
Obecnie kolor płynu chłodzącego nie ma aż takiego znaczenia i pełni on głównie funkcję ozdobną. Mimo to większość osób zaleca dolewanie płynów chłodniczych w tym samym kolorze.
Czy można dolewać wodę do płynu chłodzącego/zbiornika wyrównawczego?
Nie zaleca się dolewania wody do układu chłodzenia. W zimie może to doprowadzić do zamarznięcia wody w układzie co w najlepszym wypadku doprowadzi do przegrzania silnika, w lecie woda zacznie parować co doprowadzi do zwiększenia temperatury i ciśnienia wewnątrz układu, a w konsekwencji przegrzania.
Uwaga: Dopuszcza się dolanie wody w sytuacjach awaryjnych, jednak należy wtedy przy pierwszej sposobności zmianę płynu.
Czy można wlać do chłodnicy nierozcieńczony koncentrat płynu chłodniczego?
Nie należy wlewać koncentratu płynu chłodniczego do chłodnicy bez jego wcześniejszego rozcieńczenia z wodą destylowaną.
W jakich proporcjach rozcieńczyć koncentrat płynu chłodniczego?
Koncentrat należy rozcieńczyć z wodą destylowaną dokładnie według zaleceń producenta. Najczęściej jest to stosunek 1:1.
Kiedy stosujemy płukankę do chłodnic?
Płukankę do chłodnic stosujemy wraz z wodą destylowaną po usunięciu starego płynu chłodzącego oraz przed zalaniem nowego.
Kiedy stosujemy uszczelniacz chłodnicy?
Uszczelniacz chłodnicy najlepiej zastosować doraźnie w przypadku niewielkich wycieków z układu chłodzenia. Przed jego zastosowaniem należy dokładnie zapoznać się z instrukcją dawkowania. Nie należy go stosować profilaktycznie.
Czy mogę samodzielnie sprawdzić szczelność układu klimatyzacji przy pomocy dostępnego u was barwnika?
Oczywiście, trzeba jednak pamiętać o tym, aby zaopatrzyć się wcześniej w lampę UV.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Wychodzi z tego 10 L płynu, po 25 zł za płyn do jednego samochodu. Bardzo się opłaca !!
Ocena: 5
Witam,
zakupiłem koncentrat do chłodnic K2.
O płynie nie będę pisał, ale moja współpraca z Motochemią będzie się rozwijała :)
Wszystko w jak najlepszym porządku.
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 6.00kg
Kod: 5906534005946
Nieuchronnie zbliża się okres zimowy i co za tym idzie ujemne temperatury powietrza. W tym okresie silniki naszego samochodu wymagają 100% sprawnego układu chłodzenia. Aby układ ten działał prawidłowo w ujemnych temperaturach konieczny jest dobry płyn chłodniczy. Musi on mieć odpowiednio niską temperaturę zam...więcej
Użytkownicy samochodów stają wielokrotnie w obliczu problemu, gdy nagle w trasie okazuje się, że nie powinni kontynuować podróży, ponieważ poziom któregoś z eksploatacyjnych płynów jest za niski. O ile w przypadku płynu do spryskiwacza nie ma żadnego problemu – można go dowolni...więcej
Układ chłodzenia jest jednym z najważniejszych elementów samochodu. To właśnie dzięki niemu możliwa jest wydajna i bezpieczna praca silnika, a także skuteczne ogrzanie wnętrza auta. Zawarty w tym układzie płyn chłodniczy krąży pomiędzy wymiennikami ciepła a silnikiem, zapewniając mu odpowiednią tem...więcej
Kleje to wyjątkowe środki chemiczne, przy pomocy których w prosty, szybki i skuteczny sposób dokonać można różnorodnych napraw. Choć w domach zdecydowanie najczęściej wykorzystujemy do tego celu kleje błyskawiczne, takie jak Kropelka, nie zawsze są one wystarczające, aby dokonać bardziej wymagających napraw. Wtedy też zazwyczaj sięgamy po Poxipol, czyli uniwersalny klej epoksydowy, którego działanie inicjuje połączenie dwóch osobnych jego składników. Czym dokładnie jest klej Poxipol? Co można skleić przy jego pomocy? Gdzie najczęściej znajduje on zastosowanie?
Czytaj więcejJednym z problemów współczesnych samochodów, na który najczęściej narzekają właściciele aut, są ich przednie lampy. Wykonane z plastiku szkło reflektora wraz z użytkowaniem pojazdu, z czasem ulega powolnej degradacji. Zabezpieczająca je powłoka pod wpływem czynników zewnętrznych zostaje naruszona, co powoduje matowienie i żółknięcie powierzchni lampy. Remedium na ten problem są specjalne zestawy do polerowania lamp. Taki zestaw oferuje między innymi marka K2. Jak z renowacją lamp poradzi sobie zestaw K2 Lamp Doctor + K2 Lamp Protect? Zapraszamy na nasz test!
Czytaj więcejPolecam szybka wysyłka co ma u mnie bardzo duży plus dziękuję i w...
wszystko zgodnie z opisem, wysyłka sprawna, polecam Diana
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl