Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Chemia >
- Do układów chłodzenia >
- K2 Kuler 1L Koncentrat płynu do chłodnic Zielony -35C
Promocja trwa do 31-07-2023
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5906534000538
Kod: T211Z
K2 Kuler Zielony 1L koncentrat płynu do chłodnic. Przeznaczony do każdego rodzaju chłodnic, szczególnie aluminiowych. Działa w temperaturze do -35C.
Znana na rynku motoryzacyjnym całego świata firma K2 oferuje wysokiej jakości płyn chłodniczy. Zielony koncentrat K2 Kuler 1L był wielokrotnie odznaczany na Międzynarodowych Targach Wynalazków. Zdobył medale między innymi w Seulu, Brukseli oraz Genewie. Spełnia rygorystyczne amerykańskie normy ASTM D 3306 i ASTM D 2570. Sprawdzono i potwierdzono jego wysokie parametry w Instytucie Technicznym Wojsk Lotniczych według normy PN-C-40007.
Koncentrat płynu chłodniczego K2 Kuler Zielony 1L.
Zastanawiasz się jaki płyn chłodniczy kupić? Skorzystaj z K2 Kuler zielonego koncentratu mieszalnego z każdym markowym płynem niezależnie od koloru. O mieszaniu płynów można przeczytać w artykule: Dobry płyn do chłodnicy samochodowej? Czy można mieszać? O jego dużych walorach świadczy pakiet inhibitorów. Składa się on z inhibitorów korozji i środków antypiennych, a także z kwasów karboksylowych. Dzięki stosowaniu K2 Kuler Zielony w koncentracie zapewniamy najlepsze warunki i zabezpieczenie układu chłodzenia. Preparat chroni w lecie silnik przed przegrzaniem, a w zimie przed zamarzaniem.
Główne dane o koncentracie płynu do chłodnic K2 Kuler Zielony:
- Producent: K2;
- Kod produktu: T211Z;
- Pojemność: 1L;
- Kolor: zielony;
- W lecie chłodzi silnik, a zimą chroni przed zamarzaniem;
- Nie zamarza do temperatury -35C;
- Antykorozyjne właściwości dla układu chłodzenia;
- Można mieszać z innymi płynami chłodniczymi bez względu na kolor;
- Zapewnia ochronę na 5 lat lub 250 tys. km;
- Do każdego rodzaju chłodnicy, w szczególności do aluminiowej;
- Posiada specjalne dodatki, które zabezpieczają silnik;
Jak rozcieńczać płyn K2 Kuler koncentrat zielony do chłodnic?
Płyn K2 Kuler należy zmieszać z wodą demineralizowaną:
- W proporcji 1:1, czyli 1 litr koncentratu i 1 litr wody do temperatury -35C.
- W proporcji 2:1, czyli 2 litry koncentratu i 1 litr wody do temperatury -50C.
UWAGA! Nie należy wlewać do chłodnicy nierozcieńczonego koncentratu!
Wymiana płynu chłodniczego K2 Kuler Zielony 1L:
- Dobrze przed wymianą płynu wyczyścić chłodnice stosując: K2 Radiator Flush 400ml Odkamieniacz płukanka do chłodnicy w płynie.
- Po wypłukaniu układu silnik powinien pracować przez 15 minut przy ustawionym maksymalnym ogrzewaniu.
- W momencie, gdy silnik będzie już zimny spuścić stary płyn.
- Dodatkowo wypłukać układ wodą, by usunąć resztki zanieczyszczeń.
- Rozcieńczyć koncentrat i zalać.
- Uruchomić silnik i odpowietrzyć układ.
- Dolać płynu chłodniczego tak, by znajdował się w wyznaczonej normie na zbiorniku wyrównawczym.
Dobry płyn do chłodnicy, jaki kupić?
Najważniejsze by spełniał wymagania producenta i potrzebne normy. Polecamy obecny na rynku od wielu lat koncentrat zielonego płynu do chłodnic K2 Kuler. Można go nabyć w sklepach stacjonarnych motochemia.pl w Krakowie. Jeśli masz problem z wyborem, służymy fachową poradą.
Czy płyny chłodnicze można ze sobą mieszać?
Większość płynów do chłodnicy można z powodzeniem ze sobą mieszać. Warto jednak zwrócić uwagę na to, aby mimo wszystko mieszać ze sobą płyny tego samego rodzaju, czyli o tych samych parametrach technicznych i pakietach inhibitorów.
Czy każdy płyn pasuje do każdej chłodnicy?
Obecnie większość płynów jest uniwersalna i pasuje do każdego układu chłodniczego, jednak należy pamiętać, że istnieją również płyny przeznaczone tylko do jednego z układów aluminiowych, mosiężnych i miedzianych.
Czy kolor płynu chłodzącego ma znaczenie?
Obecnie kolor płynu chłodzącego nie ma aż takiego znaczenia i pełni on głównie funkcję ozdobną. Mimo to większość osób zaleca dolewanie płynów chłodniczych w tym samym kolorze.
Czy można dolewać wodę do płynu chłodzącego/zbiornika wyrównawczego?
Nie zaleca się dolewania wody do układu chłodzenia. W zimie może to doprowadzić do zamarznięcia wody w układzie co w najlepszym wypadku doprowadzi do przegrzania silnika, w lecie woda zacznie parować co doprowadzi do zwiększenia temperatury i ciśnienia wewnątrz układu, a w konsekwencji przegrzania.
Uwaga: Dopuszcza się dolanie wody w sytuacjach awaryjnych, jednak należy wtedy przy pierwszej sposobności zmianę płynu.
Czy można wlać do chłodnicy nierozcieńczony koncentrat płynu chłodniczego?
Nie należy wlewać koncentratu płynu chłodniczego do chłodnicy bez jego wcześniejszego rozcieńczenia z wodą destylowaną.
W jakich proporcjach rozcieńczyć koncentrat płynu chłodniczego?
Koncentrat należy rozcieńczyć z wodą destylowaną dokładnie według zaleceń producenta. Najczęściej jest to stosunek 1:1.
Kiedy stosujemy płukankę do chłodnic?
Płukankę do chłodnic stosujemy wraz z wodą destylowaną po usunięciu starego płynu chłodzącego oraz przed zalaniem nowego.
Kiedy stosujemy uszczelniacz chłodnicy?
Uszczelniacz chłodnicy najlepiej zastosować doraźnie w przypadku niewielkich wycieków z układu chłodzenia. Przed jego zastosowaniem należy dokładnie zapoznać się z instrukcją dawkowania. Nie należy go stosować profilaktycznie.
Czy mogę samodzielnie sprawdzić szczelność układu klimatyzacji przy pomocy dostępnego u was barwnika?
Oczywiście, trzeba jednak pamiętać o tym, aby zaopatrzyć się wcześniej w lampę UV.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Polecam dobra jakość i cena.
Ocena: 4
Tani i dobry koncentrat. Szkoda tylko, że jest 1 do 1.
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 1.10kg
Kod: 5906534000538
Nieuchronnie zbliża się okres zimowy i co za tym idzie ujemne temperatury powietrza. W tym okresie silniki naszego samochodu wymagają 100% sprawnego układu chłodzenia. Aby układ ten działał prawidłowo w ujemnych temperaturach konieczny jest dobry płyn chłodniczy. Musi on mieć odpowiednio niską temperaturę zam...więcej
Użytkownicy samochodów stają wielokrotnie w obliczu problemu, gdy nagle w trasie okazuje się, że nie powinni kontynuować podróży, ponieważ poziom któregoś z eksploatacyjnych płynów jest za niski. O ile w przypadku płynu do spryskiwacza nie ma żadnego problemu – można go dowolni...więcej
Układ chłodzenia jest jednym z najważniejszych elementów samochodu. To właśnie dzięki niemu możliwa jest wydajna i bezpieczna praca silnika, a także skuteczne ogrzanie wnętrza auta. Zawarty w tym układzie płyn chłodniczy krąży pomiędzy wymiennikami ciepła a silnikiem, zapewniając mu odpowiednią tem...więcej
Kleje to wyjątkowe środki chemiczne, przy pomocy których w prosty, szybki i skuteczny sposób dokonać można różnorodnych napraw. Choć w domach zdecydowanie najczęściej wykorzystujemy do tego celu kleje błyskawiczne, takie jak Kropelka, nie zawsze są one wystarczające, aby dokonać bardziej wymagających napraw. Wtedy też zazwyczaj sięgamy po Poxipol, czyli uniwersalny klej epoksydowy, którego działanie inicjuje połączenie dwóch osobnych jego składników. Czym dokładnie jest klej Poxipol? Co można skleić przy jego pomocy? Gdzie najczęściej znajduje on zastosowanie?
Czytaj więcejJednym z problemów współczesnych samochodów, na który najczęściej narzekają właściciele aut, są ich przednie lampy. Wykonane z plastiku szkło reflektora wraz z użytkowaniem pojazdu, z czasem ulega powolnej degradacji. Zabezpieczająca je powłoka pod wpływem czynników zewnętrznych zostaje naruszona, co powoduje matowienie i żółknięcie powierzchni lampy. Remedium na ten problem są specjalne zestawy do polerowania lamp. Taki zestaw oferuje między innymi marka K2. Jak z renowacją lamp poradzi sobie zestaw K2 Lamp Doctor + K2 Lamp Protect? Zapraszamy na nasz test!
Czytaj więcejPolecam szybka wysyłka co ma u mnie bardzo duży plus dziękuję i w...
wszystko zgodnie z opisem, wysyłka sprawna, polecam Diana
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl