Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz sklep@motochemia.pl
- Strona główna >
- Chemia >
- Dodatki do olejów i paliw >
- do paliwa >
- K2 DFA -39C 500ml Depresator Dodatek do Diesla Przeciw Żelowaniu ON
Promocja trwa do 31-08-2022
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5906534941503
Kod: T300
Dodatek do diesla przeciw żelowaniu oleju napędowego. K2 DFA -39C to bardzo skuteczny preparat, który ułatwi rozruch silnika w zimie. Zabezpiecza układ paliwowy przed pojawieniem się korozji.
Wysoka skuteczność deseparatora do diesla K2 DFA -39C została potwierdzona przez Centralne Laboratorium Naftowe w Warszawie. Unikalna formuła dodatku do oleju napędowego powoduje właściwe smarowanie pompy paliwa. Preparat do diesla został wzbogacony o pakiet inhibitorów, które czyszczą wtryskiwacze. Jego szeroki zakres działania sprawia, że K2 DFA jest niezastąpiony, szczególnie zimową porą. Można go stosować prewencyjnie.
K2 DFA -39C dodatek do oleju napędowego.
Zimowa pora przysparza kierowcom wielu kłopotów. Czasem bywa, że mamy problem z paliwem. Przez co są trudności np. z rozruchem silnika. Dlatego warto zastosować dodatek K2 DFA -39 przeciw żelowaniu ON. Zapobiega on wytrącaniu się kryształków parafiny i blokowaniu filtra paliwa przy niskich temperaturach. Stosując deseparator K2 podnosimy sprawność pracy silnika. Zwiększamy liczbę cetanową oleju napędowego. Dzięki czemu mamy gwarancję pewnego startu silnika w temperaturach do -39C.
Parametry deseparatora do diesla K2 DFA -39C:
- Producent: K2;
- Kod produktu: T300;
- Pojemność: 500ml;
- Działa w temperaturze do -39C;
- Zapobiega wytrącaniu się kryształków parafiny;
- Zapobiega blokowaniu się filtra paliwa;
- Oczyszcza wtryskiwacze, usprawniając przepływ ON;
- Zwiększa liczbę cetanową;
- Zapewnia pewny start silnika w zimie;
- Nieinwazyjny, można wlać więcej dodatku, niż zaleca producent;
- Zapobiega korozji układu paliwowego;
Sposób użycia K2 DFA -39C przeciw żelowaniu się oleju napędowego:
- Przed zalaniem dodatku należy mocno wstrząsnąć opakowaniem.
- Preparat wlewamy do zbiornika przez zatankowaniem auta.
- Zimową porą wlewamy 50 ml koncentratu na 60 litrów oleju napędowego.
- W lecie 50 ml dodatku na 30 litrów paliwa.
Łatwy rozruch silnika w zimie dzięki K2 DFA -39C do diesla.
Zastosuj dodatek do oleju napędowego K2 DFA -39C, a problemy w zimie z paliwem i zapalaniem silnika staną się przeszłością. Deseparator możesz zamówić na stronie www.motochemia.pl lub kupić w jednym z naszych sklepów w Krakowie. Skorzystaj z naszej oferty. Nie daj się zaskoczyć zimie!
Czym się różnią dodatki uszlachetniające od dodatków czyszczących?
Głównym zadaniem dodatków czyszczących jest uwolnienie układu paliwowego od wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przechowywania paliwa, a także powstających w procesie jego spalania. Dodatki uszlachetniające co prawda również w pewnym stopniu czyszczą układ paliwowy, jednak ich głównym zadaniem jest uszlachetnienie paliwa przy pomocy dodatków w nich zawartych.
Czy istnieją osobne środki do czyszczenia wtryskiwaczy i osobne do układu paliwowego?
Owszem istnieje taki podział środków czyszczących. Przykładem jest tutaj np STP do wtryskiwaczy i Liqui Moly Super Diesel Additiv.
Czy istnieją dodatki, które zapobiegają zamarzaniu oleju napędowego w niskich temperaturach?
Oczywiście istnieją środki które zapobiegają zamarzaniu i żelowaniu się oleju napędowego. W naszej ofercie znaleźć można kilka tego typu środków takich jak K2 DFA czy Kleen-flo smar do silników diesla.
Czy środki do czyszczenia filtra DPF oczyszczą zatkany filtr?
Preparaty dedykowane do filtra DPF, które dolewa się do paliwa nie mają działania doraźnego. Stosuje się je profilaktycznie w celu poprawienia spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, zredukowania produkcji emisji sadzy i spalin oraz poprawienia czyszczenia filtra podczas codziennego użytkowania pojazdu.
Czy jest jakiś sposób na usuniecie wody z układu paliwowego?
Istnieją środki, które dedykowane są do usuwania wody z układu paliwa. Jednym z tego typu środków jest STP Water Remover.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.
pachonskiego@motochemia.pl
1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Jeden z tańszych, a skutecznych produktów. Polecam!
Ocena: 5
Produkt warty swojej ceny. Na pewno polecam
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 0.60kg
Kod: 5906534941503
Olej napędowy w silnikach Diesla potrafi przyspożyć wielu problemów. Powodem tego jest tendencja popularnego ON do wytrącania się parafiny podczas siarczystych mrozów. Wynikiem tego zjawiska jest oczywiście brak możliwości odpalenia samchodu. Na szczęście z pomocą przychodzą nam producenci chemii ...więcej
Prawidłowe użytkowanie samochodu wymaga wielu specyficznych zabiegów. Tylko dzięki nim możemy mieć pewność, że nasz pojazd będzie bezpieczny, bezawaryjny i nie sprawi nam w trasie przykrej niespodzianki. Jednym z elementów, o które należy dbać są wtryskiwacze. ...więcej
Współczesny rynek motoryzacyjny oferuje kierowcom szeroką gamę uszlachetniaczy. Znajdują się wśród nich dodatki do paliw, środki myjące, a także uszczelniacze silników i samochodowych chłodnic. Uszlachetniacze do olejów i paliw mają zarówno swych zwolenników, jak i przec...więcej
Rodzaje paliw dostępnych w Polsce Paliwo występuje w trzech stanach skupienia : stałym, ciekłym i gazowym. Najpopularniejsze paliwa silnikowe stosowane w Polsce to te w formie płynnej i gazowej. 1. Wśród paliw ciekłych wyróżniamy benzynę, olej napędowy, alkohole i naftę. 2. Benzyna stosowana jest w...więcej
W erze galopujących cen paliw i rosnących norm emisji spalin, coraz popularniejsza staje się umiejętność jazdy ekonomicznej i ekologicznej. Jest to swego rodzaju moda, która przywędrowała do nas z Europy Zachodniej i Skandynawii, a która chętnie wspierana jest przez producentów samochodó...więcej
Dziś może trudno w to uwierzyć, ale kiedyś samochody z silnikiem Diesla nie były tak popularne. Uważane były za dużo gorsze niż ich benzynowe odpowiedniki. Nowe życie tym jednostką dał wymalazek zwany Common Railem. Czym jest system Common Rail i co zmienił? O tym w dzisiejszym artykule....więcej
We współczesnych pojazdach olej silnikowy poddawany jest coraz cięższym próbom. Z jednej strony silniki muszą spełniać coraz bardziej rygorystyczne normy emisji spalin. Z drugiej zaś producenci coraz śmielej redukują ich pojemność, nie rezygnując przy tym z wysokiej mocy. Do tego dochodzą systemy...więcej
Wraz z wprowadzeniem w życie normy emisji spalin Euro 6, w samochodach wyposażonych w jednostki wysokoprężne zaczęto wykorzystywać specjalne systemy redukcji tlenków azotu. Systemy te wymagają stosowania płynu Adblue, który w wyniku zaostrzających się norm emisji, staje się powoli standardem w nowy...więcej
Każdy z nas kierowców słyszał zapewne o tym, że czasem w baku naszego samochodu może pojawić się woda. Jest to zjawisko, które potencjalnie może zaszkodzić naszym czterem kółkom i doprowadzić do całkowitego unieruchomienia auta. Jak usunąć niechcianą wodę z baku?...więcej
Trwająca od kilku miesięcy na całym świecie pandemia koronawirusa doprowadziła do historycznego spadku ceny baryłki ropy. W znacznym stopniu odbiło się to na cenach paliw na naszych rodzimych stacjach benzynowych, co zachęciło wielu kierowców do magazynowania paliwa na zapas. Jak robić to poprawnie?...więcej
Są w samochodzie takie awarie, o których samo wspomnienie jeży włos na głowie niejednego kierowcy. Jedną z takich awarii jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Choć sama uszczelka jako część zamienna nie jest szczególnie droga, tak sama jej wymiana potrafi skutecznie uszczuplić portfel. Takie uszkodzenie silnika wykazuje pewne objawy, choć są one na tyle ogólne, że mogą wskazywać także na inne uszkodzenia silnika. Czym dokładnie jest awaria uszczelki głowicy? Jakie są jej objawy i przyczyny? Jak sprawdzić, czy uszczelka głowicy jest uszkodzona? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejPopularność aut elenktycznych nie słabnie. Samochody elektryczne dostępne są w ofercie coraz szerszego grona producentów samochodów. Niektórzy z nich, tak jak Suzuki, czy Subaru oferują jeszcze rozwiązania pośrednie, czyli samochody hybrydowe, jednak większość czołowych, w szczególności Europejskich koncernów, coraz bardziej rozszerza swoją ofertę elektryków. Jest to oczywiście po części zasługa Parlamentu Europejskiego, który przyjął wniosek zakazu rejestracji samochodów spalinowych na terenie UE po 2035 roku. Jak przedstawia się oferta nowych samochodów elektrycznych w Polsce? Oto kolejna część naszego zestawienia, która obejmuje ofertę trzech marek: Opel BMW Peugeot
Czytaj więcejLemforder- jedna z lepszych jak nie najlepsza firma robiąca części...
Polecono mi ta firmę i się nie zawiodłam. .
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2022 https://www.motochemia.pl