Infolinia czynna:
Pon-pt: 8:00 - 18:00 Sob: 9:00 - 14:00
Mój koszyk
Pusty
wybierz pojazd
szukaj także w numerach OEM
wybierz pojazd

Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. FAQ/Pomoc

FAQ/Pomoc

Jak znaleźć produkt, który mnie interesuje?

 

Wpisz to czego poszukujesz w wyszukiwarkę umieszczoną na górze strony.Produkt możesz wyszukiwać przy pomocy jego nazwy, nazwy producenta, indeksu lub fraz czy kryteriów (np. do mycia szyb, do tapicerki, klocki hamulcowe).

(Wróć do początku)

 

Jak znaleźć część do mojego samochodu?

 

Aby znaleźć interesującą Cię część, wybierz w wyszukiwarce swój samochód (markę, model, rocznik i typ). Po kliknięciu "szukaj" ukaże się drzewko części, z którego można będzie wybrać interesującą Cię część. Możesz również wyszukać część poprzez wyszukiwarkę na górze strony wpisując jej nazwę lub indeks.

(Wróć do początku)

 

Czy towar dostępny na sklepie jest dostępny na miejscu?

 

Jeśli chemia, akcesoria I kosmetyki są dostępne na platformie Motochemia.pl są one obecnie dostępne w sklepie na ul. Centralnej 51 w Krakowie. W przypadku części konieczny jest wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu potwierdzenia dostępności. 

Platforma Motochemia.pl nie jest powiązana stanami magazynowymi ze sklepem na ul. Wincentego Danka 10/U3, dlatego też należy potwiedzić dostępność produktów telefonicznie pod numerem: 508-305-108 lub mailowo na adres: pachonskiego@motochemia.pl

(Wróć do początku)

 

Jak dokonać zakupu?

 

Zakupu należy dokonać poprzez platformę na sklepie www.motochemia.pl. W tym celu należy:

- Wybrać produkt/produkty oraz ich ilość, a następnie kliknąć przycisk: "dodaj do koszyka".

- Kliknąć "zamów" w przypadku zakończenia zakupów lub "kontunuuj zakupy" w celu kontynuacji zakupów (doboru kolejnych produktów).

- Po kliknięciu "zamów" należy zalogować się na swoje konto/zarejestrować nowe konto/kliknąć "zamów" w celu dokonania zakupów bez rejestracji.

- W przypadku zamówienia bez rejestracji należy wypełnić dane teleadresowe niezbędne do realizacji zamówienia, a następnie kliknąć "kontynuuj".

- Należy wybrać formę wysyłki, formę płatności oraz (w przypadku zamówienia na firmę) podać dane do faktury Vat, a następnie kliknąć "zamów".

- Po kliknięciu ukaże się podsumowanie zamówienia, które należy zatwierdzić poprzez zaakceptowanie regulaminu oraz kliknięcie przycisku "zamawiam i płacę".

- Po poprawnym złożeniu zamówienia na adres mailowy zostanie dostarczone potwierdzenie wraz z numerem zamówienia.

UWAGA: Rejestracja nowego konta nie jest równoznaczna ze złożeniem zamówienia!

(Wróć do początku)

 

Jak wygląda zamówienie z dostawą do wyznaczonego punktu?

 

- Składasz zamówienie przez portal Motochemia.pl.

- Dostajesz powiadomienie o przyjęciu zamówienia do realizacji.

- Zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki w naszym magazynie.

- Przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem jednej z wybranych firm kurierskich.

- Po przekazaniu przez nas zamówienia kurierowi otrzymujesz informację o wysyłce, wraz z numerem nadania.

- Odbierasz przesyłkę od kuriera/z punktu odbioru pocztowego/z paczkomatu inpost.

- W przypadku przesyłki pobraniowej opłacasz przesyłkę przy odbiorze.

(Wróć do początku)

 

Jak wygląda zamówienie z odbiorem osobistym?

 

- Składasz zamówienie przez portal Motochemia.pl.

- Dostajesz powiadomienie o przyjęciu zamówienia do realizacji.

- Zamówienie jest kompletowane w jednym z wybranych punktów stacjonarnych.

- Dostajesz powiadomienie o możliwości odbioru towaru.

- Odbierasz zamówienie w wybranym przy składaniu zamówienia punkcie stacjonarnym Motochemia.pl.

- Płatność za zamówienia odbywa się: gotówką na miejscu, kartą kredytową na miejscu, przedpłatę przelewem przy składaniu zamówienia.

(Wróć do początku)

 

Jakie są koszty i sposoby dostawy?

 

Dostawa towaru możliwa jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostawa towaru oraz jego odbiór w placówkach stacjonarnych Motochemia.pl jest darmowy. Dostawa towaru w ramach wysyłki do punktu wskazanego przez klienta odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej (kurier Pocztex), firmy kurierskiej Inpost oraz Paczkomatów Inpost w poniższych cenach:

 

Poczta Polska (tylko teren Rzeczpospolitej Polskiej)

- 0-10 kg Paczka48 - 12,00 zł

- 0-10 kg Pobranie48 - 15,00 zł

- 0-10 kg Odbiór w Punkcie (UP, Żabka, Orlen) - 9,50 zł

- 0-10 kg Odbiór w Punkcie (UP, Żabka, Orlen)

E-Przesyłka Pobr. - 14,00 zł

 

Kuriera InPost (tylko teren Rzeczpospolitej Polskiej)

- 0 - 30 kg paczka przedpłacona - 15,00 zł

- 0 - 30 kg paczka pobraniowa - 19,00 zł

 

Paczkomat 24/7 InPost (tylko teren Rzeczpospolitej Polskiej)

- 0 - 25 kg paczka przedpłacona - 13,50 zł

- 0 - 25 kg paczka pobraniowa - 20,00 zł

(Wróć do początku)

 

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

 

Wysyłka zamówień odbywa się tylko i wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

(Wróć do początku)

 

Jakie są formy płatności?

 

Kupujący ma do wyboru 5 metod płatności:

 

- Przedpłata przelewem za zakupione towary.

Dane do wpłaty na konto:

Motochemia.pl Arkadiusz Lal

ul. Wincentego Danka 10/U3

31-229 Kraków

Alior Bank : 42 2490 0005 0000 4500 9639 7931

- Płatności on-line Przelewy24.pl (karty płatnicze, mTransfer, Płacę z Inteligo itp.)

- Płatność kurierowi / listonoszowi przy dostawie towaru

- Płatność w paczkomacie 24 InPost

- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym na ul. Centralnej 51 oraz Wincentego Danka 10/U3 w Krakowie do rąk pracownika firmy MotoChemia

- Płatność kartą płatniczą przy odbiorze osobistym na ul. Centralnej 51 oraz Wincentego Danka 10/U3 w Krakowie.

(Wróć do początku)

 

Czy jest możliwość negocjacji cen?

 

Negocjacje cenowe możliwe są przy złożeniu zamówienia na kwotę min. 500 zł brutto. Każda wycena odbywa się indywidualnie, po kontakcie mailowym z naszym przedstawicielem handlowym pod adresem: t.walawender@motochemia.pl

(Wróć do początku)

 

Czy jest możliwość darmowej wysyłki?

 

Darmowa wysyłka jest możliwa przy zamówieniu na kwotę powyżej 700 zł brutto

(Wróć do początku)

 

Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

 

Niestety, realizujemy jedynie zamówienia złożone poprzez platformę Motochemia.pl.

(Wróć do początku)

 

Czy mogę złożyć zamówienie poprzez SMS?

 

Niestety, realizujemy jedynie zamówienia złożone poprzez platformę Motochemia.pl.

(Wróć do początku)

 

Czy mogę złożyć zamówienie drogą mailową?

 

Niestety, realizujemy jedynie zamówienia złożone poprzez platformę Motochemia.pl. Wyjątkiem są zamówienia hurtowe uzgodnione z naszym przedstawicielem handlowym: t.walawender@motochemia.pl.

(Wróć do początku)

 

Paczka którą otrzymałem jest uszkodzona, co zrobić?

 

- W chwili odbioru zamówionego towaru Klient powinien sprawdzić stan i zawartość przesyłki.

- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania bądź naruszenia taśm ochronnych, przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera lub listonosza i sprawdzić jej stan. W przypadku, gdy zauważą Państwo jakiekolwiek uszkodzenia otrzymanego towaru, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera lub listonosza. Można również odmówić odbioru takiej przesyłki. Wtedy uszkodzona przesyłka wróci do nadawcy. Prosimy również o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.

UWAGA: Jeśli paczka nie została otwarta przy kurierze, a po jej otwarciu stwierdzono uszkodzenie zawartości, należy skontaktować się z przewoźnikiem w celu sporządzenia protokołu szkody.

(Wróć do początku)

 

Przesyłka którą otrzymałem jest niekompletna, co zrobić?

 

Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 512-802-277 lub mailowo pod adresem: sklep@motochemia.pl. Podaj swój numer zamówienia i opisz sytuację, a nasi pracownicy sprawdzą monitoring I status przesyłki.

(Wróć do początku)

 

Nie otrzymałem przesyłki mimo długiego upływu czasu od momentu zamówienia.

 

- Sprawdź czy wpłata za zamowienie nie została anulowana.

- Sprawdź skrzynkę mailową podaną przy składaniu zamówienia, być może jeden z naszych pracowników kontaktował się w ten sposób w sprawie problemów z zamówieniem.

- Jeśli otrzymałeś powiadomienie SMS/Mailowe o wysyłce, sprawdź status przesyłki po numerze przewozowym, być może przesyłka została uszkodzona w transporcie.

- Jeśli wszystkie powyższe rady okazały się nieskuteczne, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 512-802-277 lub mailowo pod adresem: sklep@motochemia.pl

(Wróć do początku)

 

Otrzymałem paragon, zamiast faktury. Zapomniałem podać danych do faktury I otrzymałem paragon.

 

Odeślij do nas paragon wraz z danymi do faktury na adres: Sklep Motochemia, ul. Centralna 51, 31-586 Kraków. Po otrzymaniu paragonu wystawimy fakturę I odeślemy ją listownie lub elektronicznie (ze względów księgowych niezbędny jest fizyczny oryginał paragonu).

(Wróć do początku)

Chcę zwrócić towar, co zrobić?

 

Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

- W którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.

- Aby odstąpić od umowy wystarczy oświadczenie woli przesłane mailem. Można również skorzystać z Formularza Oświadczenia o odstąpienia od umowy, który pobrać tutaj (pdf) lub tutaj (docx) . Pobrany i wypełniony formularz należy wysłać na adres sklep@motochemia.pl Formularz można również wysłać pocztą tradycyjną na adres: Motochemia ul. Centralna 51 , 31-586 Kraków

- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej w przypadku, gdy umowa dotyczyła sprzedaży rzeczy.

- W przypadku, gdy umowa dotyczyła zakupu rzeczy, proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, poinformować Motochemia.pl Arkadiusz Lal przy ul. Centralna 51, 31-586 Kraków niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku gdy przedmiotem sprzedaży są : prezerwatywy, żele intymne, apteczki samochodowe (ponieważ są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, których ze względów higienicznych oraz ochrony zdrowia nie można zwrócić po ich otwarciu).

(Wróć do początku)

 

Do ilu dni mogę zwrócić towar?

 

Towar mogą Państwo zwrócić do 14 dni. W przypadku zakupów na miejscu, pierwszym dniem jest data zawarcia umowy kupna widniejąca na paragonie. W przypadku zakupów wysyłkowych (umowa zawarta na odległość), pierwszym dniem jest dzień otrzymania danego towaru.

UWAGA: Należy pamiętać, aby do zwracanego towaru z zakupów wysyłkowych dołączyć oświadczenie woli przesłane mailem, lub formularz Można również skorzystać z Formularza Oświadczenia o odstąpienia od umowy, który pobrać tutaj (pdf) lub tutaj (docx).

(Wróć do początku)

 

Chcę zareklamować towar, co zrobić?

 

- Kupujący ma prawo zwrócić lub reklamować towar w przypadku niezgodności towaru z umową.

- Jeżeli na karcie produktu nie ma pliku PDF (do pobrania) z warunkami gwarancji to gwarancją jest rękojmia sprzedawcy która trwa przez 2 lata od momentu wydania towaru.

- Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sprzedawcę załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową. Aby złożyć reklamację wystarczy skorzystać z Formularza reklamacji, który można pobrać tutaj (pdf) lub tutaj (docx) . Pobrany i wypełniony formularz należy wysłać na adres sklep@motochemia.pl Formularz można również wysłać pocztą tradycyjną na adres: Motochemia ul. Centralna 51 , 31-586 Kraków.

- Klient zobowiązany jest odesłać towar niezgody z umową na adres Motochemia ul. Centralna 51 , 31-586 Kraków z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu.

- Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić towar na nowy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

- Koszt transportu towaru niezgodnego z umową lub reklamowanego do sklepu oraz naprawionego / wymienionego towaru z powrotem do klienta pokrywa sprzedający.

(Wróć do początku)

 

Chcę odesłać towar do sklepu Motochemia.pl, jak zaadresować paczkę?

 

Zwracaną przesyłkę należy odesłać na adres: Sklep Motochemia, ul. Centralna 51, 31-586 Kraków. O chęci zwrotu przesyłki należy poinformować nas drogą mailową: sklep@motochemia.pl lub telefonicznie: 512 802 277. Do przesyłki należy dołączyć dokument zakupu oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość (chyba, że był już wysłany mailowo).

UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych!

(Wróć do początku)





Powrót

Porady i testy motoryzacyjne

Zapachy do domu - 5 podstawowych pytań

Zapachy do domu - 5 podstawowych pytań

19/09/2019

Jako entuzjaści motoryzacji często dbamy o to, aby wnętrze naszego samochodu stanowiło...więcej

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

15/03/2019

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły...więcej

Zobacz wszystkie porady i testy

Ostatnie opinie w sklepie

Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5   Liczba ocen: 3139

Szybko i w przystępnej cenie - polecam

To dopiero moje drugie zakupy w sklepie w przeciągu 5 lat, ale...

Korzystałem ze sklepu kilka razy zawsze jest taniej niż w sklepach...


Dodaj opinięPokaż wszystkie opinie

Certyfikaty Motochemia



Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2019 https://www.motochemia.pl

Live Chat Software