Infolinia czynna:
Pon-pt: 8:00 - 18:00 Sob: 9:00 - 14:00
Mój koszyk
Pusty
wybierz pojazd
szukaj także w numerach OEM
wybierz pojazd

Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. alfa romeo  > 
  3. 156 (932)  > 
  4. 2.0 16V T.SPARK (932A21__) 150 KM  > 
  5. Zestaw paska klinowego wielorowkowego  > 
  6. Pasek klinowy wielorowkowy  > 
  7. Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078

Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078

Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078

Producent: Japanparts
Grupa: Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts
Pasuje do:
ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 16V T.SPARK (932A21__) 150 KM

Część Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt




Kod EAN: 8052553195957
Kod: DV-6PK1078
Warunki gwarancji (pdf): -


 
 
Towar niedostępny


sprawdź dostępność





Kod EAN: 8052553195957
Kod: DV-6PK1078
Warunki gwarancji (pdf): -

Część Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt


 
 

Informacje o Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078 dla ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 16V T.SPARK (932A21__) 150 KM

 Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078

Parametry części:

  • Długość [mm] - 1078

  • Ilość żeber - 6

Według numerów OEM - część Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078 - jest również produkowana przez firmy: Przejdź do zakładki Numery OEM aby poznać szczegóły.

Część montowana między innymi w autach takich jak: VW TRANSPORTER V nadwozie pełne (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.0 TDI, SEAT LEON (1M1) 1.6 16 V, VW POLO (6R, 6C) 1.4 TDI, VW CRAFTER 30-50 nadwozie pełne (2E) 2.0 TDI, VW BORA kombi (1J6) 1.6 16V. Przejdź do zakładki Pasuje do aby zobaczyć pełną listę pojazdów.

Aktualnie produkt Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078 jest dostępny tylko na zamówienie. Sprawdź inne pasujące produkty z działu Pasek klinowy wielorowkowy lub wyślij zapytanie dotyczące produktu Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078 :





Administratorem Państwa danych osobowych jest MOTOCHEMIA.PL ARKADIUSZ LAL z siedzibą ul. Józefa Grzesiaka Czarnego 10/U3, 31-229 Kraków, NIP:9452028094 REGON: 121185320. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych możecie Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.


Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts



Pytania i odpowiedzi


Czym się różni pasek klinowy od paska klinowego wielorowkowego?

Pasek klinowy wielorowkowy wyposażony jest w szereg rowków, które gwarantują idealną przyczepność do kół pasowych, tym samym zapewniając cichszą i wydajniejszą pracę. Pasek klinowy stanowi pasek w kształcie klina, bez wyżej wspomnianych rowków


Za co odpowiada pasek klinowy wielorowkowy?

Pasek klinowy wielorowkowy może odpowiadać za napędzanie:

- Alternatora.
- Pompy wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego.
- Sprężarki układu klimatyzacji.
- Pompy cieczy chłodzącej.


Czy pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody?

W niektórych przypadkach (np. przy zastosowaniu łańcucha rozrządu), pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody.


Czy może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy?

W niektórych silnikach może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy.


Czy mogą występować dwa różne rodzaje paska klinowego wielorowkowego w jednym silniku?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Długość paska może zależeć wtedy od wyposażenia pojazdu np. pasek będzie dłuższy w przypadku pojazdu z klimatyzacją.


Jakie są objawy awarii paska klinowego wielorowkowego?

Typowe objawy uszkodzenia paska klinowego wielorowkowego to:

- Metaliczny szum wzrastający wraz z obciążeniem silnika.
- Piski lub gwizdy.
- Słyszalne uderzenia o blok silnika podczas dodawania gazu.
- Stukanie lub ocieranie.

 

Co zrobić, kiedy pasek pęknie?

Jeśli pasek klinowy wielorowkowy napędza pompę wody, należy bezzwłocznie zatrzymać pojazd.
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy nie napędza pompy wody, należy wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne oraz dojechać do pierwszego miejsca, w którym postój będzie bezpieczny.

 

Co zrobić, kiedy pasek piszczy?

Kiedy pasek klinowy wielorowkowy piszczy można:

- Zastosować spray do pasków klinowych.
- Naciągnąć pasek klinowy wielorowkowy.
- Wymienić pasek klinowy wielorowkowy.

 

 

 

Opiekun produktu

Piotr

Piotr kieruje działem części w Motochemii. Specjalista z dużą wiedzą w dziedzinie części samochodowych. Wieloletnie doświadczenie Piotra w branży motoryzacyjnej sprawia, że to właśnie on posiada największą wiedzę na temat tego gdzie, co i jak jest zamontowane w naszych samochodach. Doskonale wie także, które z pośród części są najbardziej do nich odpowiednie.

czesci@motochemia.pl

Zamienniki

Zobacz inne

Zobacz inne z kategorii

Dostawa i płatność

Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Paczkomat InPost 2-4dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji lub oczekuje na akceptację przez obsługę!

Napisz Recenzję

Pasek klinowy wielorowkowy Japanparts DV-6PK1078 występuje również w:

Dane techniczne

Waga produktu: 3.00kg
Znak zgodności: -
Znak bezpieczeństwa: -
Kod: 8052553195957
Energochłonność: -

Artykuły



ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 16V T.SPARK (932A21__) 150 KM

Marka: ALFA ROMEO
Model: 156 932
Typ: 2.0 16V T.SPARK (932A21__)
Rok produkcji: 10-2000 - 03-2002
Moc silnika [kW]: 110
Moc silnika [KM]: 150
Pojemność silnika [ccm]: 1970 ccm
Rodzaj silnika: Silnik benzynowy
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
System hamulcowy:
Rodzaj pojazdu: Sedan
Typ katalizatora: Z katalizatorem 3-drożnym
System tworzenia mieszanki paliwowej: Wtrysk do kolektora dolotowego i gaźnik
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kod silnika: AR 32310
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
ABS: nie
ASR: nie

Porady i testy motoryzacyjne

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

15/03/2019

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły...więcej

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

27/08/2018

Pasek napędowy stanowi nieodzowny element konstrukcji współczesnego silnika spalinowego sto...więcej

Zobacz wszystkie porady i testy

Ostatnie opinie w sklepie

Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5   Liczba ocen: 3139

Szybko i w przystępnej cenie - polecam

To dopiero moje drugie zakupy w sklepie w przeciągu 5 lat, ale...

Korzystałem ze sklepu kilka razy zawsze jest taniej niż w sklepach...


Certyfikaty Motochemia



Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2019 https://www.motochemia.pl

Live Chat Software