Infolinia czynna:
Pon-pt: 8:00 - 18:00 Sob: 9:00 - 14:00
Mój koszyk
Pusty
wybierz pojazd
szukaj także w numerach OEM
wybierz pojazd

Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. citroen  > 
  3. C4 I (LC)  > 
  4. 1.6 16V BIO FLEX 109 KM  > 
  5. Zestaw paska klinowego wielorowkowego  > 
  6. Pasek klinowy wielorowkowy  > 
  7. Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916

Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916

Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916

Producent: Febi
Grupa: Pasek klinowy wielorowkowy Febi
Pasuje do:
CITROEN C4 I (LC) 1.6 16V BIO FLEX 109 KM

Część Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt




Kod EAN: 4027816289166
Kod: 28916
Warunki gwarancji (pdf): -


 
 
In stock 25.81
Cena zawiera VAT

9.50zł
najtańsza wysyłka
14 dni
na odstąpienie umowy
2 dni robocze
czas wysyłki

Towar dostępny



   





Kod EAN: 4027816289166
Kod: 28916
Warunki gwarancji (pdf): -

Część Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt


 
 

Informacje o Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916 dla CITROEN C4 I (LC) 1.6 16V BIO FLEX 109 KM

 Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916

Parametry części:

  • Długość [mm] - 1050

  • Ilość żeber - 6
  • Wymagana Ilość - 1
  • Ciężar [kg] - 0,107

Według numerów OEM - część Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916 - jest również produkowana przez firmy: AUDI, CITROËN, OPEL, SEAT, SKODA Przejdź do zakładki Numery OEM aby poznać szczegóły.

Część montowana między innymi w autach takich jak: VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW CADDY III nadwozie pełne (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 1.9 TDI, OPEL VECTRA C kombi 1.9 CDTI, VW GOLF V Variant (1K5) 1.9 TDI 4motion, VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V. Przejdź do zakładki Pasuje do aby zobaczyć pełną listę pojazdów.

Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916 jest dostępny w sklepie motochemia.pl w cenie 25.81 zł . Aktualnie mamy 5 sztuk produktu. Produkt należy do kategorii Pasek klinowy wielorowkowy





Administratorem Państwa danych osobowych jest MOTOCHEMIA.PL ARKADIUSZ LAL z siedzibą ul. Józefa Grzesiaka Czarnego 10/U3, 31-229 Kraków, NIP:9452028094 REGON: 121185320. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych możecie Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.


Pasek klinowy wielorowkowy Febi



Pytania i odpowiedzi


Czym się różni pasek klinowy od paska klinowego wielorowkowego?

Pasek klinowy wielorowkowy wyposażony jest w szereg rowków, które gwarantują idealną przyczepność do kół pasowych, tym samym zapewniając cichszą i wydajniejszą pracę. Pasek klinowy stanowi pasek w kształcie klina, bez wyżej wspomnianych rowków


Za co odpowiada pasek klinowy wielorowkowy?

Pasek klinowy wielorowkowy może odpowiadać za napędzanie:

- Alternatora.
- Pompy wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego.
- Sprężarki układu klimatyzacji.
- Pompy cieczy chłodzącej.


Czy pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody?

W niektórych przypadkach (np. przy zastosowaniu łańcucha rozrządu), pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody.


Czy może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy?

W niektórych silnikach może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy.


Czy mogą występować dwa różne rodzaje paska klinowego wielorowkowego w jednym silniku?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Długość paska może zależeć wtedy od wyposażenia pojazdu np. pasek będzie dłuższy w przypadku pojazdu z klimatyzacją.


Jakie są objawy awarii paska klinowego wielorowkowego?

Typowe objawy uszkodzenia paska klinowego wielorowkowego to:

- Metaliczny szum wzrastający wraz z obciążeniem silnika.
- Piski lub gwizdy.
- Słyszalne uderzenia o blok silnika podczas dodawania gazu.
- Stukanie lub ocieranie.

 

Co zrobić, kiedy pasek pęknie?

Jeśli pasek klinowy wielorowkowy napędza pompę wody, należy bezzwłocznie zatrzymać pojazd.
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy nie napędza pompy wody, należy wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne oraz dojechać do pierwszego miejsca, w którym postój będzie bezpieczny.

 

Co zrobić, kiedy pasek piszczy?

Kiedy pasek klinowy wielorowkowy piszczy można:

- Zastosować spray do pasków klinowych.
- Naciągnąć pasek klinowy wielorowkowy.
- Wymienić pasek klinowy wielorowkowy.

 

 

 

Opiekun produktu

Marcin

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat oferowanych przez nas kosmetyków.Większość z nich udało mu się już przetestować . Raczej praktyk niż teoretyk, który woli dokładnie zgłębić pewne zagadnienia zanim zacznie wypowiadać się na ich temat. Prywatnie fan motoryzacji czasów PRL i niepoprawny sympatyk Fiata.

motochemia@motochemia.pl

Zamienniki

Zobacz inne

Zobacz inne z kategorii

Dostawa i płatność

Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Paczkomat InPost 2-4dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji lub oczekuje na akceptację przez obsługę!

Napisz Recenzję

Pasek klinowy wielorowkowy Febi 28916 występuje również w:

Dane techniczne

Waga produktu: 3.00kg
Znak zgodności: -
Znak bezpieczeństwa: -
Kod: 4027816289166
Energochłonność: -

Artykuły



CITROEN C4 I (LC) 1.6 16V BIO FLEX 109 KM

Marka: CITROEN
Model: C4 I LC
Typ: 1.6 16V Bio-Flex
Rok produkcji: 09-2007 - 07-2008
Moc silnika [kW]: 80
Moc silnika [KM]: 109
Pojemność silnika [ccm]: 1587 ccm
Rodzaj silnika: Silnik benzynowy
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
System hamulcowy:
Rodzaj pojazdu: Hatchback
Typ katalizatora:
System tworzenia mieszanki paliwowej: Wtrysk do kolektora dolotowego i gaźnik
Rodzaj paliwa: Benzyna, etanol
Kod silnika: NFU (TU5JP4)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
ABS: nie
ASR: nie

Porady i testy motoryzacyjne

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

15/03/2019

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły...więcej

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

27/08/2018

Pasek napędowy stanowi nieodzowny element konstrukcji współczesnego silnika spalinowego sto...więcej

Zobacz wszystkie porady i testy

Ostatnie opinie w sklepie

Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5   Liczba ocen: 3135

Zamówienie zgodne bez zastrzeżeń. Dostawa błyskawiczna, Oby tak...

Wszystko super. Polecam.

Polecam serdecznie Super sklep :D


Certyfikaty Motochemia



Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2019 https://www.motochemia.pl

Live Chat Software