Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Części samochodowe >
- Zestaw paska klinowego wielorowkowego >
- Pasek klinowy wielorowkowy >
- Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1470
Kod EAN: 4010858502829
Kod: 6PK1470
Kod EAN: 4010858502829
Kod: 6PK1470
Część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1470 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt
Parametry części:
- Typ modelu - Relay, Ranch MPV, Synergie, Ranch, Partner MPV, Partner, Jumpy, Jumper, Evasion, Ducato 15, Ducato 11, Dispatch
- Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: alternator
- Wyposażenie pojazdu - Dla samochodów bez klimatyzacji
- Wyposażenie pojazdu - Dla pojazdów z klimatyzacją
- Numer podwozia do - 7431901
- Ciężar [kg] - 0,152
Według numerów OEM - część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1470 - jest również produkowana przez firmy: BMW, CITROËN, FIAT, PEUGEOT, GATES Przejdź do zakładki Numery OEM aby poznać szczegóły.
Część montowana między innymi w autach takich jak: PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 HDI 90, CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109, FIAT SCUDO nadwozie pełne (220L) 2.0 JTD, PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 HDI 16V, HONDA S2000 (AP) 2.0. Przejdź do zakładki Pasuje do aby zobaczyć pełną listę pojazdów.
Aktualnie produkt Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1470 jest dostępny tylko na zamówienie. Sprawdź inne pasujące produkty z działu Pasek klinowy wielorowkowy lub wyślij zapytanie dotyczące produktu Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1470 :
Pasek klinowy wielorowkowy Contitech
Contitech jako przemysłowiec rozwijający się w produkowaniu ogniw systemu przeniesienia napędu dla obszernej gałęzi przemysłu samochodowego, posiada również we własnej ofercie produktowej wyjątkowej jakości paski klinowe wielorowkowe. Stosowane w przekładni pasowej jednostki silnikowej posiadają profil trapezowy, a na ich roboczej fakturze umieszczone są szczeliny, które zwarcie przywierają do kół pasowych. Składające się z paru osobnych powłok wśród których odszukamy: linkę stalową lub poliamidową, powłokę gumowo-kauczukową, oraz warstwę gumowo-tkaninową, gwarantują najwyższą możliwą odporność, sprężystość a także przyczepność z zachowaniem śladowej rozciągliwości. Odpowiadające za napędzenie pojedynczych urządzeń pomocniczych silnika takich jak: alternator, pompa wspomagania, sprężarka klimatyzacji, pompa wodna, gwarantują bezpieczną pracę jednostki przez czas pomiędzy wymaganymi serwisami. Używane w nowoczesnych pojazdach w miejscu dotychczasowego paska klinowego, wyróżniają się (jak sama nazwa wskazuje) budową wielorowkową, która zapewnia bez ślizgowy napęd powyższych aparatów, jak i również uniknięcie "zeskakiwania" z kół pasowych. Oryginalna konstrukcja pasów pozwala na bezawaryjną działalność w przekładniach o dużych obrotach małych i średnich kół pasowych, nawet w przypadku wałków bez prowadzeń.
Czym się różni pasek klinowy od paska klinowego wielorowkowego?
Pasek klinowy wielorowkowy wyposażony jest w szereg rowków, które gwarantują idealną przyczepność do kół pasowych, tym samym zapewniając cichszą i wydajniejszą pracę. Pasek klinowy stanowi pasek w kształcie klina, bez wyżej wspomnianych rowków
Za co odpowiada pasek klinowy wielorowkowy?
Pasek klinowy wielorowkowy może odpowiadać za napędzanie:
- Alternatora.
- Pompy wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego.
- Sprężarki układu klimatyzacji.
- Pompy cieczy chłodzącej.
Czy pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody?
W niektórych przypadkach (np. przy zastosowaniu łańcucha rozrządu), pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody.
Czy może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy?
W niektórych silnikach może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy.
Czy mogą występować dwa różne rodzaje paska klinowego wielorowkowego w jednym silniku?
Oczywiście istnieje taka możliwość. Długość paska może zależeć wtedy od wyposażenia pojazdu np. pasek będzie dłuższy w przypadku pojazdu z klimatyzacją.
Jakie są objawy awarii paska klinowego wielorowkowego?
Typowe objawy uszkodzenia paska klinowego wielorowkowego to:
- Metaliczny szum wzrastający wraz z obciążeniem silnika.
- Piski lub gwizdy.
- Słyszalne uderzenia o blok silnika podczas dodawania gazu.
- Stukanie lub ocieranie.
Co zrobić, kiedy pasek pęknie?
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy napędza pompę wody, należy bezzwłocznie zatrzymać pojazd.
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy nie napędza pompy wody, należy wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne oraz dojechać do pierwszego miejsca, w którym postój będzie bezpieczny.
Co zrobić, kiedy pasek piszczy?
Kiedy pasek klinowy wielorowkowy piszczy można:
- Zastosować spray do pasków klinowych.
- Naciągnąć pasek klinowy wielorowkowy.
- Wymienić pasek klinowy wielorowkowy.
Piotr kieruje działem części w Motochemii. Specjalista z dużą wiedzą w dziedzinie części samochodowych. Wieloletnie doświadczenie Piotra w branży motoryzacyjnej sprawia, że to właśnie on posiada największą wiedzę na temat tego gdzie, co i jak jest zamontowane w naszych samochodach. Doskonale wie także, które z pośród części są najbardziej do nich odpowiednie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Uwaga, tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy kupili dany produkt mają możliwość wystawienia opinii.
Dane techniczne
Waga produktu: 3.00kg
Kod: 4010858502829
Do jednych z najczęściej wybieranych barw w nowych samochodach należą obecnie kolory srebrny, szary, czarny oraz biały. Jest to na tyle zauważalne zjawisko, że na naszych drogach rzeczywiście powoli zaczynają królować auta posiadające różne odcienie szarości. Nic więc dziwnego, że entuzjaści motoryzacji, którzy często utożsamiają się ze swoim samochodem, coraz częściej szukają sposobu na to, aby ich wymarzone cztery kółka wyróżniały się na drodze. Jednym ze sposobów, aby tego dokonać, jest Car Wrapping, czyli oklejenie samochodu folią. Czym dokładnie jest Car Wrapping? Na czym polega? Dla kogo jest przeznaczony? O tym w dzisiejszym wpisie.
Czytaj więcejZima to trudny okres zarówno dla kierowców, jak i ich samochodów. Śnieg, lód oraz niskie temperatury skutecznie utrudniają jazdę samochodem, a bardzo często uniemożliwiają nawet jej rozpoczęcie. To właśnie w takich sytuacjach niezastąpione okazują się zimowe akcesoria samochodowe. To dzięki nim możliwe jest nie tylko odśnieżenie karoserii samochodu przed jazdą, ale także otwarcie drzwi czy uruchomienie silnika. Jakie są najbardziej przydatne akcesoria samochodowe na zimę? Oto przegląd popularnych akcesoriów zimowych do samochodu.
Czytaj więcejSzybko, sprawnie i w dobrej cenie
sprawnie i szybko,bez zarzutów*
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2024 https://www.motochemia.pl