Infolinia czynna:
Pon-pt: 8:00 - 18:00 Sob: 9:00 - 14:00
Mój koszyk
Pusty
wybierz pojazd
szukaj także w numerach OEM
wybierz pojazd

Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. ford  > 
  3. TRANSIT NADWOZIE PEłNE (E )  > 
  4. 2.5 DI (EAL, EAS) 116 KM  > 
  5. Zestaw paska klinowego wielorowkowego  > 
  6. Pasek klinowy wielorowkowy  > 
  7. Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432

Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432

Pasek klinowy (wielorowkowy) Contitech 6PK1432

Producent: Contitech
Grupa: Pasek klinowy wielorowkowy Contitech
Pasuje do:
FORD TRANSIT NADWOZIE PEłNE (E ) 2.5 DI (EAL, EAS) 116 KM

Część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt




Kod EAN: 4010858486365
Kod: 6PK1432
Warunki gwarancji (pdf): -


 
 
In stock 43.51
Cena zawiera VAT

9.50zł
najtańsza wysyłka
14 dni
na odstąpienie umowy
2 dni robocze
czas wysyłki

Towar dostępny



   





Kod EAN: 4010858486365
Kod: 6PK1432
Warunki gwarancji (pdf): -

Część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt


 
 

Informacje o Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432 dla FORD TRANSIT NADWOZIE PEłNE (E ) 2.5 DI (EAL, EAS) 116 KM

 Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432

Parametry części:


  • Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: alternator
  • Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: kompresor klimatyzacji
  • Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego
  • Wyposażenie pojazdu - Dla pojazdów z klimatyzacją
  • Wyposażenie pojazdu - Dla samochodów bez klimatyzacji
  • Kod silnika - CBZA, CBZB
  • Dla numeru OE - 9186320
  • Ciężar [kg] - 0,149

Według numerów OEM - część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432 - jest również produkowana przez firmy: AUDI, BMW, CHRYSLER, FORD, MITSUBISHI Przejdź do zakładki Numery OEM aby poznać szczegóły.

Część montowana między innymi w autach takich jak: SKODA FABIA Combi 1.2 TSI, VW CADDY III kombi (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.2 TSI, MITSUBISHI LANCER V (CB/DA) 2.0 EVO III (CE9A), VW GOLF VI Variant (AJ5) 1.2 TSI, FORD TRANSIT Autobus (E ) 2.5 TD (EB_, ED_, ES_). Przejdź do zakładki Pasuje do aby zobaczyć pełną listę pojazdów.

Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432 jest dostępny w sklepie motochemia.pl w cenie 43.51 zł . Aktualnie mamy 5 sztuk produktu. Produkt należy do kategorii Pasek klinowy wielorowkowy





Administratorem Państwa danych osobowych jest MOTOCHEMIA.PL ARKADIUSZ LAL z siedzibą ul. Józefa Grzesiaka Czarnego 10/U3, 31-229 Kraków, NIP:9452028094 REGON: 121185320. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych możecie Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.


Pasek klinowy wielorowkowy Contitech

Contitech jako przemysłowiec rozwijający się w wytwarzaniu podzespołów układu przeniesienia napędu dla szerokiej gałęzi przemysłu samochodowego, posiada także w swojej ofercie asortymentowej najwyższej możliwej klasy paski klinowe wielorowkowe. Funkcjonujące w przekładni pasowej silnika posiadają profil trapezowy, a na ich wewnętrznej powierzchni umiejscowione są zagłębienia, które zwarcie przylegają do kół pasowych. Wykonane z paru oddzielnych powłok wśród których wyróżnić można: linkę poliamidową lub stalową, warstwę gumowo-kauczukową, a także warstwę gumowo-tkaninową, zapewniają najlepszą wytrzymałość, sprężystość oraz przyczepność przy zachowaniu znikomej rozciągliwości. Odpowiadające za wprawienie w ruch pojedynczych części pomocniczych silnika takich jak: alternator, pompa wspomagania, sprężarka klimatyzacji, pompa wodna, zapewniają bezusterkową działalność jednostki przez czas między koniecznymi serwisami. Używane w nowoczesnych autach zamiast klasycznego paska klinowego, wyróżniają się (tak jak wskazuje to nazwa) konstrukcją wielorowkową, która gwarantuje bez ślizgowy ruch powyższych mechanizmów, a także uniknięcie "zeskakiwania" z kół pasowych. Unikatowa struktura pasów pozwala na bezawaryjną działalność w przekładniach o dużych obrotach małych i średnich kół pasowych, nawet w przypadku wałków bez prowadzeń.



Pytania i odpowiedzi


Czym się różni pasek klinowy od paska klinowego wielorowkowego?

Pasek klinowy wielorowkowy wyposażony jest w szereg rowków, które gwarantują idealną przyczepność do kół pasowych, tym samym zapewniając cichszą i wydajniejszą pracę. Pasek klinowy stanowi pasek w kształcie klina, bez wyżej wspomnianych rowków


Za co odpowiada pasek klinowy wielorowkowy?

Pasek klinowy wielorowkowy może odpowiadać za napędzanie:

- Alternatora.
- Pompy wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego.
- Sprężarki układu klimatyzacji.
- Pompy cieczy chłodzącej.


Czy pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody?

W niektórych przypadkach (np. przy zastosowaniu łańcucha rozrządu), pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody.


Czy może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy?

W niektórych silnikach może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy.


Czy mogą występować dwa różne rodzaje paska klinowego wielorowkowego w jednym silniku?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Długość paska może zależeć wtedy od wyposażenia pojazdu np. pasek będzie dłuższy w przypadku pojazdu z klimatyzacją.


Jakie są objawy awarii paska klinowego wielorowkowego?

Typowe objawy uszkodzenia paska klinowego wielorowkowego to:

- Metaliczny szum wzrastający wraz z obciążeniem silnika.
- Piski lub gwizdy.
- Słyszalne uderzenia o blok silnika podczas dodawania gazu.
- Stukanie lub ocieranie.

 

Co zrobić, kiedy pasek pęknie?

Jeśli pasek klinowy wielorowkowy napędza pompę wody, należy bezzwłocznie zatrzymać pojazd.
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy nie napędza pompy wody, należy wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne oraz dojechać do pierwszego miejsca, w którym postój będzie bezpieczny.

 

Co zrobić, kiedy pasek piszczy?

Kiedy pasek klinowy wielorowkowy piszczy można:

- Zastosować spray do pasków klinowych.
- Naciągnąć pasek klinowy wielorowkowy.
- Wymienić pasek klinowy wielorowkowy.

 

 

 

Opiekun produktu

Piotr

Piotr kieruje działem części w Motochemii. Specjalista z dużą wiedzą w dziedzinie części samochodowych. Wieloletnie doświadczenie Piotra w branży motoryzacyjnej sprawia, że to właśnie on posiada największą wiedzę na temat tego gdzie, co i jak jest zamontowane w naszych samochodach. Doskonale wie także, które z pośród części są najbardziej do nich odpowiednie.

czesci@motochemia.pl

Zamienniki

Zobacz inne

Zobacz inne z kategorii

Dostawa i płatność

Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Paczkomat InPost 2-4dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji lub oczekuje na akceptację przez obsługę!

Napisz Recenzję

Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1432 występuje również w:

Dane techniczne

Waga produktu: 3.00kg
Znak zgodności: -
Znak bezpieczeństwa: -
Kod: 4010858486365
Energochłonność: -

Artykuły



FORD TRANSIT NADWOZIE PEłNE (E ) 2.5 DI (EAL, EAS) 116 KM

Marka: FORD
Model: TRANSIT NADWOZIE PELNE E
Typ: 2.5 DI (EAL, EAS)
Rok produkcji: 05-1999 - 03-2000
Moc silnika [kW]: 85
Moc silnika [KM]: 116
Pojemność silnika [ccm]: 2496 ccm
Rodzaj silnika: Olej napędowy
Rodzaj napędu: Napęd tylnych kół
System hamulcowy: Hydrauliczny
Rodzaj pojazdu: Nadwozie pełne
Typ katalizatora:
System tworzenia mieszanki paliwowej: Wtrysk bezpośredni
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Kod silnika: 4ED
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
ABS: nie
ASR: nie

Porady i testy motoryzacyjne

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

15/03/2019

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły...więcej

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

27/08/2018

Pasek napędowy stanowi nieodzowny element konstrukcji współczesnego silnika spalinowego sto...więcej

Zobacz wszystkie porady i testy

Ostatnie opinie w sklepie

Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5   Liczba ocen: 3138

To dopiero moje drugie zakupy w sklepie w przeciągu 5 lat, ale...

Korzystałem ze sklepu kilka razy zawsze jest taniej niż w sklepach...

Szybka dostawa, towar dokładnie zabezpieczony.


Certyfikaty Motochemia



Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2019 https://www.motochemia.pl

Live Chat Software