Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Części samochodowe >
- Zestaw paska klinowego wielorowkowego >
- Pasek klinowy wielorowkowy >
- Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1244
Kod EAN: 4010858521707
Kod: 6PK1244
Cena zawiera VAT
Kod EAN: 4010858521707
Kod: 6PK1244
Część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1244 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt
Parametry części:
- Opcja wyposażenia - NOT CHAIN HYBRID
- Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: alternator
- Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: wałek rozrządu
- Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: kompresor klimatyzacji
- Wyposażenie pojazdu - Dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Wyposażenie pojazdu - Dla samochodów bez klimatyzacji
- Wyposażenie pojazdu - Dla pojazdów z klimatyzacją regulowaną manualnie
- Wyposażenie pojazdu - Dla pojazdów z klimatyzacją
- Norma emisji spalin - Euro 5
- Kod silnika - 1ND-TV, UFBA, DW10CTED4
- Ciężar [kg] - 0,131
Według numerów OEM - część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1244 - jest również produkowana przez firmy: CITROËN, FORD, OPEL, PEUGEOT, RENAULT Przejdź do zakładki Numery OEM aby poznać szczegóły.
Część montowana między innymi w autach takich jak: PEUGEOT 5008 2.0 HDi 136 / BlueHDi 136, OPEL ASTRA GTC J 1.7 CDTI, OPEL ASTRA J 1.7 CDTI, FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi, FORD MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi. Przejdź do zakładki Pasuje do aby zobaczyć pełną listę pojazdów.
Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1244 jest dostępny w sklepie motochemia.pl w cenie 54.00zł . Aktualnie mamy 5 sztuk produktu. Produkt należy do kategorii Pasek klinowy wielorowkowy
Pasek klinowy wielorowkowy Contitech
Contitech jest przedsiębiorstwem specjalizującym się w produkcji segmentów mechanizmu przeniesienia napędu dla obszernej gałęzi przemysłu motoryzacyjnego, dzierży także w swojej ofercie produktowej najwyższej trwałości wielorowkowe paski klinowe. Używane w przekładni pasowej jednostki spalinowej posiadają przekrój trapezowy, a na ich roboczej fakturze ulokowane są zagłębienia, które zwarcie przywierają do kół pasowych. Składające się z paru oddzielnych powłok pośród których wyróżnić można: linkę stalową lub poliamidową, powłokę kauczukowo-gumową, a także warstwę tkaninowo-gumową, gwarantują wysoką solidność, giętkość oraz przyczepność z zachowaniem minimalnej rozciągliwości. Odpowiedzialne za napędzenie poszczególnych urządzeń pomocniczych jednostki spalinowej takich jak: alternator, pompa wspomagania, sprężarka klimatyzacji, pompa wody, zapewniają bezawaryjną działalność silnika przez okres między niezbędnymi serwisami. Wykorzystywane w niektórych autach zamiast standardowego paska klinowego, cechują się (tak jak wskazuje to sama nazwa) formą wielorowkową, która zapewnia bez ślizgowy napęd powyższych mechanizmów, a także uniknięcie zsuwania się z kół pasowych. Niepowtarzalna struktura pasków pozwala na bezawaryjną działalność w przekładniach o dużych obrotach małych i średnich kół pasowych, nawet w przypadku wałków bez prowadnic.
Czym się różni pasek klinowy od paska klinowego wielorowkowego?
Pasek klinowy wielorowkowy wyposażony jest w szereg rowków, które gwarantują idealną przyczepność do kół pasowych, tym samym zapewniając cichszą i wydajniejszą pracę. Pasek klinowy stanowi pasek w kształcie klina, bez wyżej wspomnianych rowków
Za co odpowiada pasek klinowy wielorowkowy?
Pasek klinowy wielorowkowy może odpowiadać za napędzanie:
- Alternatora.
- Pompy wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego.
- Sprężarki układu klimatyzacji.
- Pompy cieczy chłodzącej.
Czy pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody?
W niektórych przypadkach (np. przy zastosowaniu łańcucha rozrządu), pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody.
Czy może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy?
W niektórych silnikach może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy.
Czy mogą występować dwa różne rodzaje paska klinowego wielorowkowego w jednym silniku?
Oczywiście istnieje taka możliwość. Długość paska może zależeć wtedy od wyposażenia pojazdu np. pasek będzie dłuższy w przypadku pojazdu z klimatyzacją.
Jakie są objawy awarii paska klinowego wielorowkowego?
Typowe objawy uszkodzenia paska klinowego wielorowkowego to:
- Metaliczny szum wzrastający wraz z obciążeniem silnika.
- Piski lub gwizdy.
- Słyszalne uderzenia o blok silnika podczas dodawania gazu.
- Stukanie lub ocieranie.
Co zrobić, kiedy pasek pęknie?
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy napędza pompę wody, należy bezzwłocznie zatrzymać pojazd.
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy nie napędza pompy wody, należy wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne oraz dojechać do pierwszego miejsca, w którym postój będzie bezpieczny.
Co zrobić, kiedy pasek piszczy?
Kiedy pasek klinowy wielorowkowy piszczy można:
- Zastosować spray do pasków klinowych.
- Naciągnąć pasek klinowy wielorowkowy.
- Wymienić pasek klinowy wielorowkowy.
Piotr kieruje działem części w Motochemii. Specjalista z dużą wiedzą w dziedzinie części samochodowych. Wieloletnie doświadczenie Piotra w branży motoryzacyjnej sprawia, że to właśnie on posiada największą wiedzę na temat tego gdzie, co i jak jest zamontowane w naszych samochodach. Doskonale wie także, które z pośród części są najbardziej do nich odpowiednie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Uwaga, tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy kupili dany produkt mają możliwość wystawienia opinii.
Dane techniczne
Waga produktu: 3.00kg
Kod: 4010858521707
Do jednych z najczęściej wybieranych barw w nowych samochodach należą obecnie kolory srebrny, szary, czarny oraz biały. Jest to na tyle zauważalne zjawisko, że na naszych drogach rzeczywiście powoli zaczynają królować auta posiadające różne odcienie szarości. Nic więc dziwnego, że entuzjaści motoryzacji, którzy często utożsamiają się ze swoim samochodem, coraz częściej szukają sposobu na to, aby ich wymarzone cztery kółka wyróżniały się na drodze. Jednym ze sposobów, aby tego dokonać, jest Car Wrapping, czyli oklejenie samochodu folią. Czym dokładnie jest Car Wrapping? Na czym polega? Dla kogo jest przeznaczony? O tym w dzisiejszym wpisie.
Czytaj więcejZima to trudny okres zarówno dla kierowców, jak i ich samochodów. Śnieg, lód oraz niskie temperatury skutecznie utrudniają jazdę samochodem, a bardzo często uniemożliwiają nawet jej rozpoczęcie. To właśnie w takich sytuacjach niezastąpione okazują się zimowe akcesoria samochodowe. To dzięki nim możliwe jest nie tylko odśnieżenie karoserii samochodu przed jazdą, ale także otwarcie drzwi czy uruchomienie silnika. Jakie są najbardziej przydatne akcesoria samochodowe na zimę? Oto przegląd popularnych akcesoriów zimowych do samochodu.
Czytaj więcejSzybko, sprawnie i w dobrej cenie
sprawnie i szybko,bez zarzutów*
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2024 https://www.motochemia.pl