Infolinia czynna:
Pon-pt: 8:00 - 18:00 Sob: 9:00 - 14:00
Mój koszyk
Pusty
wybierz pojazd
szukaj także w numerach OEM
wybierz pojazd

Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. citroen  > 
  3. C4 I (LC)  > 
  4. 1.6 16V BIO FLEX 109 KM  > 
  5. Zestaw paska klinowego wielorowkowego  > 
  6. Pasek klinowy wielorowkowy  > 
  7. Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050

Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050


Producent: Contitech
Grupa: Pasek klinowy wielorowkowy Contitech
Pasuje do:
CITROEN C4 I (LC) 1.6 16V BIO FLEX 109 KM

Część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt




Kod EAN: 4010858520458
Kod: 6PK1050
Warunki gwarancji (pdf): -


 
 
In stock 41.00
Cena zawiera VAT

9.50zł
najtańsza wysyłka
14 dni
na odstąpienie umowy
2 dni robocze
czas wysyłki

Towar dostępny



   





Kod EAN: 4010858520458
Kod: 6PK1050
Warunki gwarancji (pdf): -

Część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt


 
 

Informacje o Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050 dla CITROEN C4 I (LC) 1.6 16V BIO FLEX 109 KM

 Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050

Parametry części:


  • Opcja wyposażenia - +80A
  • Opcja wyposażenia - 12/03>07/07
  • Opcja wyposażenia - EPDM
  • Opcja wyposażenia - >08/93
  • Opcja wyposażenia - >07/07
  • Opcja wyposażenia - 09/91>
  • Opcja wyposażenia - >04/12
  • Opcja wyposażenia - -AC
  • Opcja wyposażenia - +AC
  • Opcja wyposażenia - +80A 12/03>
  • Opcja wyposażenia - 12/03>
  • Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: alternator
  • Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: pompa wodna
  • Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: kompresor klimatyzacji
  • Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego
  • Wyposażenie pojazdu - Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
  • Wyposażenie pojazdu - Dla samochodów bez klimatyzacji
  • Wyposażenie pojazdu - Dla pojazdów z klimatyzacją
  • Kod silnika - TU1JP, BKP, BKD, AZV, TU3JP, TU5JP4, TU5JP4S, 8140-63, 8140-43S, BMA, BMN, BMR, TU3A, TU1A/GPL, TU1A, ET3J4, TU3AE5, TU3AE5/GPL, BWV, BVE, 8140-43N, 8140-43C, 8140-43B, 182B9.000, 223A6.000, 2VZ-FE, 3VZ-FE, 4E-FE, TU1AE5
  • Numer pozycji od - 09885, 09888
  • Numer pozycji do - 11255, 11633, 11196, 12999, 12998
  • Dla numeru OE - 5750WY, 9936681050, 9091602373, 9936621050, 46801955, 500368902, 5010284906
  • Prąd ładowania alternatora [A] - 90, 80
  • Ciężar [kg] - 0,112

Według numerów OEM - część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050 - jest również produkowana przez firmy: AUDI, CITROËN, OPEL, PEUGEOT, SEAT Przejdź do zakładki Numery OEM aby poznać szczegóły.

Część montowana między innymi w autach takich jak: AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 16V, AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI quattro, OPEL SIGNUM 1.9 CDTI, SEAT TOLEDO III (5P2) 1.9 TDI, OPEL ZAFIRA B (A05) 1.9 CDTI. Przejdź do zakładki Pasuje do aby zobaczyć pełną listę pojazdów.

Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050 jest dostępny w sklepie motochemia.pl w cenie 41.00 zł . Aktualnie mamy 5 sztuk produktu. Produkt należy do kategorii Pasek klinowy wielorowkowy





Administratorem Państwa danych osobowych jest MOTOCHEMIA.PL ARKADIUSZ LAL z siedzibą ul. Józefa Grzesiaka Czarnego 10/U3, 31-229 Kraków, NIP:9452028094 REGON: 121185320. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych możecie Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.


Pasek klinowy wielorowkowy Contitech

Contitech jest producentem specjalizującym się w produkcji modułów układu przeniesienia napędu dla obszernej gałęzi rynku motoryzacyjnego, posiada także w swojej ofercie produktów wyjątkowej wydajności paski klinowe wielorowkowe. Odnajdujące użytek w przekładni pasowej jednostki spalinowej posiadają profil trapezowy, a na ich wewnętrznej powierzchni zlokalizowane są wgłębienia, które szczelnie przywierają do kół pasowych. Złożone z paru osobnych warstw pośród których odszukamy: linkę poliamidową lub stalową, powłokę kauczukowo-gumową, oraz warstwę tkaninowo-gumową, zapewniają najwyższą możliwą odporność, giętkość a także przyczepność przy zachowaniu niewielkiej rozciągliwości. Odpowiadające za napędzenie odrębnych części pomocniczych silnika takich jak: alternator, pompa wspomagania, sprężarka klimatyzacji, pompa wody, zapewniają bezpieczną pracę silnika przez okres między niezbędnymi serwisami. Wykorzystywane w nowoczesnych samochodach w miejscu dotychczasowego paska klinowego, charakteryzują się (tak jak wskazuje to nazwa) strukturą wielorowkową, która zapewnia bez ślizgowy ruch wspomnianych aparatów, oraz uniknięcie "zeskakiwania" z kół pasowych. Unikatowa budowa pasków pozwala na bezproblemową działalność w przekładniach o wysokich obrotach średnich i małych kół pasowych, nawet w przypadku wałków bez prowadzeń.



Pytania i odpowiedzi


Czym się różni pasek klinowy od paska klinowego wielorowkowego?

Pasek klinowy wielorowkowy wyposażony jest w szereg rowków, które gwarantują idealną przyczepność do kół pasowych, tym samym zapewniając cichszą i wydajniejszą pracę. Pasek klinowy stanowi pasek w kształcie klina, bez wyżej wspomnianych rowków


Za co odpowiada pasek klinowy wielorowkowy?

Pasek klinowy wielorowkowy może odpowiadać za napędzanie:

- Alternatora.
- Pompy wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego.
- Sprężarki układu klimatyzacji.
- Pompy cieczy chłodzącej.


Czy pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody?

W niektórych przypadkach (np. przy zastosowaniu łańcucha rozrządu), pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody.


Czy może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy?

W niektórych silnikach może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy.


Czy mogą występować dwa różne rodzaje paska klinowego wielorowkowego w jednym silniku?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Długość paska może zależeć wtedy od wyposażenia pojazdu np. pasek będzie dłuższy w przypadku pojazdu z klimatyzacją.


Jakie są objawy awarii paska klinowego wielorowkowego?

Typowe objawy uszkodzenia paska klinowego wielorowkowego to:

- Metaliczny szum wzrastający wraz z obciążeniem silnika.
- Piski lub gwizdy.
- Słyszalne uderzenia o blok silnika podczas dodawania gazu.
- Stukanie lub ocieranie.

 

Co zrobić, kiedy pasek pęknie?

Jeśli pasek klinowy wielorowkowy napędza pompę wody, należy bezzwłocznie zatrzymać pojazd.
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy nie napędza pompy wody, należy wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne oraz dojechać do pierwszego miejsca, w którym postój będzie bezpieczny.

 

Co zrobić, kiedy pasek piszczy?

Kiedy pasek klinowy wielorowkowy piszczy można:

- Zastosować spray do pasków klinowych.
- Naciągnąć pasek klinowy wielorowkowy.
- Wymienić pasek klinowy wielorowkowy.

 

 

 

Opiekun produktu

Piotr

Piotr kieruje działem części w Motochemii. Specjalista z dużą wiedzą w dziedzinie części samochodowych. Wieloletnie doświadczenie Piotra w branży motoryzacyjnej sprawia, że to właśnie on posiada największą wiedzę na temat tego gdzie, co i jak jest zamontowane w naszych samochodach. Doskonale wie także, które z pośród części są najbardziej do nich odpowiednie.

czesci@motochemia.pl

Zamienniki

Zobacz inne

Zobacz inne z kategorii

Dostawa i płatność

Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Paczkomat InPost 2-4dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji lub oczekuje na akceptację przez obsługę!

Napisz Recenzję

Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 6PK1050 występuje również w:

Dane techniczne

Waga produktu: 3.00kg
Znak zgodności: -
Znak bezpieczeństwa: -
Kod: 4010858520458
Energochłonność: -

Artykuły



CITROEN C4 I (LC) 1.6 16V BIO FLEX 109 KM

Marka: CITROEN
Model: C4 I LC
Typ: 1.6 16V Bio-Flex
Rok produkcji: 09-2007 - 07-2008
Moc silnika [kW]: 80
Moc silnika [KM]: 109
Pojemność silnika [ccm]: 1587 ccm
Rodzaj silnika: Silnik benzynowy
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
System hamulcowy:
Rodzaj pojazdu: Hatchback
Typ katalizatora:
System tworzenia mieszanki paliwowej: Wtrysk do kolektora dolotowego i gaźnik
Rodzaj paliwa: Benzyna, etanol
Kod silnika: NFU (TU5JP4)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
ABS: nie
ASR: nie

Porady i testy motoryzacyjne

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ? podstawowe informacje

15/03/2019

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły...więcej

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

Paski napędowe - klinowe, wielorowkowe - co warto wiedzieć?

27/08/2018

Pasek napędowy stanowi nieodzowny element konstrukcji współczesnego silnika spalinowego sto...więcej

Zobacz wszystkie porady i testy

Ostatnie opinie w sklepie

Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5   Liczba ocen: 3138

To dopiero moje drugie zakupy w sklepie w przeciągu 5 lat, ale...

Korzystałem ze sklepu kilka razy zawsze jest taniej niż w sklepach...

Szybka dostawa, towar dokładnie zabezpieczony.


Certyfikaty Motochemia



Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2019 https://www.motochemia.pl

Live Chat Software