Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Części samochodowe >
- Zestaw paska klinowego wielorowkowego >
- Pasek klinowy wielorowkowy >
- Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 4PK855
Kod EAN: 4010858544812
Kod: 4PK855
Cena zawiera VAT
Kod EAN: 4010858544812
Kod: 4PK855
Część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 4PK855 z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy w której znajduje się ten produkt
Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 4PK855
Parametry części:
- Opcja wyposażenia - +AC
- Opcja wyposażenia - +ACA
- Opcja wyposażenia - +PS
- Opcja wyposażenia - +PS >Ch 3200923
- Opcja wyposażenia - +PS >Mtr 40749
- Opcja wyposażenia - +SEDI,+AC
- Opcja wyposażenia - -AC
- Opcja wyposażenia - -AC 07/01>
- Opcja wyposażenia - -AC >07/01
- Opcja wyposażenia - -ACA
- Opcja wyposażenia - 06/03>
- Opcja wyposażenia - 09/91>09/93
- Opcja wyposażenia - 10/99>
- Opcja wyposażenia - >03/94
- Opcja wyposażenia - >05/99
- Opcja wyposażenia - >06/03
- Opcja wyposażenia - >06/98
- Opcja wyposażenia - >07/00
- Opcja wyposażenia - >07/99
- Opcja wyposażenia - >09/93
- Opcja wyposażenia - >09/96
- Opcja wyposażenia - >10/99
- Opcja wyposażenia - >11/00
- Opcja wyposażenia - >11/99
- Opcja wyposażenia - >12/98
- Opcja wyposażenia - >Ch 3-500 000
- Opcja wyposażenia - >Ch 3200923
- Opcja wyposażenia - >Ch 4-010 000
- Opcja wyposażenia - >Ch V-400 000
- Opcja wyposażenia - Ch N-007 264>
- Opcja wyposażenia - Ch N-027 174>
- Opcja wyposażenia - EPDM
- Opcja wyposażenia - PS
- Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: alternator
- Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: kompresor klimatyzacji
- Urządzenia napędzane - Agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego
- Wyposażenie pojazdu - Dla pojazdów z klimatyzacją
- Wyposażenie pojazdu - Dla samochodów ze wspomaganiem układu kierowniczego
- Wyposażenie pojazdu - Dla samochodów bez klimatyzacji
- Wyposażenie pojazdu - Dla samochodów bez wspomagania kierowaniem
- Typ modelu - ->| 2003, Accent, Albea, Avante, Carnival, Coupe, Elantra, Excel, Miata, MX5, Partner, Partner MPV, Ranch, Ranch MPV, Sedona, Siena, Tiburon
- Numer podwozia od - 3B-V-300 001, 4AN000 001, 4AN000001, 8CN025001, N-007 264, N-027 174
- Numer podwozia do - 3-500 000, 3200923, 4-010 000, 8D-1-200 000, V-400 000
- Numer silnika do - 40749
- Numer silnika do - 7882272
- Kod silnika - 146B2.000, 176A6.000, 176A7.000, 176A8.000, 176B1.000, 176B2.000, 176B4.000, 176B9.000, 178B2.000, 178B2.016, 178B3.000, 178C7.098, 178D2.011, 182B6.000, 1Z, 2.0L-BETA, 840A3.000, 840A3000, AAD, AAE, ABB, ABK, ABM, ABT, ADA, ADP, ADR, ADW, AEB, AFB, AFF, AFN, AHH, AHL, AHU, AJL, AJM, AJP, ALT, ALZ, ANA, ANB, APT, APU, AQE, ARG, ARH, ARK, ARM, ATD, ATJ, AVB, AVF, AVG, AVV, AWT, AWX, AZM, B6-4J, B6-9J, B6-ZE, BGW, BP-5C, BP-F1, BP-ZE, G4GB, G4GC, G4GCG, G4GD, G4GF, G4GM, M40164E1, M40164E2, M40B16ME.8, M40B18, M42B18, TU1M+, TU32/TU3M, TU3F, TU3F2, TU3JP, TU3M, TU3MC
- Dla numeru OE - 38260849A, 46542303, 64551727378, 6B260849A, 95141-55C10, 977132D100, 977132D510, 977132E000, B61P-15-907A, B61P15907A, B61P15907B, STC2326
- Ciężar [kg] - 0,066
Według numerów OEM - część Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 4PK855 - jest również produkowana przez firmy: AUDI, BMW, DAIHATSU, FIAT, NISSAN Przejdź do zakładki Numery OEM aby poznać szczegóły.
Część montowana między innymi w autach takich jak: PEUGEOT 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 CJ, AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T, FIAT PUNTO (176) 1.2 16V, AUDI A4 (8D2, B5) 1.6, HYUNDAI COUPE (GK) 2.0. Przejdź do zakładki Pasuje do aby zobaczyć pełną listę pojazdów.
Pasek klinowy wielorowkowy Contitech 4PK855 jest dostępny w sklepie motochemia.pl w cenie
26.90zł
. Aktualnie mamy 5 sztuk produktu. Produkt należy do kategorii Pasek klinowy wielorowkowy
Pasek klinowy wielorowkowy Contitech
Contitech jest producentem profesjonalizującym się w produkowaniu modułów układu przeniesienia napędu dla obszernej gałęzi rynku motoryzacyjnego, dzierży również w swojej linii produktów szczególnej jakości paski klinowe wielorowkowe. Znajdujące użytek w przekładni pasowej jednostki spalinowej posiadają profil trapezowy, a na ich roboczej fakturze usytuowane są szczeliny, które ściśle przylegają do kół pasowych. Zbudowane z kilku oddzielnych powłok wśród których odnajdziemy: linkę poliamidową lub stalową, warstwę z gumy i kauczuku, a także warstwę gumowo-tkaninową, zapewniają wysoką solidność, sprężystość jak i również przyczepność przy zachowaniu minimalnej rozciągliwości. Odpowiedzialne za napędzenie pojedynczych części pomocniczych jednostki silnikowej takich jak: alternator, pompa wspomagania, sprężarka klimatyzacji, pompa wody, zapewniają bezawaryjną pracę silnika przez cały okres między koniecznymi serwisami. Stosowane w niektórych samochodach zamiast dotychczasowego paska klinowego, wyróżniają się (jak sama nazwa wskazuje) konstrukcją wielorowkową, która zapewnia bez ślizgowy ruch powyższych aparatów, oraz wyeliminowanie "zeskakiwania" z kół pasowych. Unikalna budowa pasków pozwala na bezawaryjną pracę w przekładniach o wysokich obrotach małych i średnich kół pasowych, nawet w wypadku wałków bez prowadnic.
Czym się różni pasek klinowy od paska klinowego wielorowkowego?
Pasek klinowy wielorowkowy wyposażony jest w szereg rowków, które gwarantują idealną przyczepność do kół pasowych, tym samym zapewniając cichszą i wydajniejszą pracę. Pasek klinowy stanowi pasek w kształcie klina, bez wyżej wspomnianych rowków
Za co odpowiada pasek klinowy wielorowkowy?
Pasek klinowy wielorowkowy może odpowiadać za napędzanie:
- Alternatora.
- Pompy wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego.
- Sprężarki układu klimatyzacji.
- Pompy cieczy chłodzącej.
Czy pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody?
W niektórych przypadkach (np. przy zastosowaniu łańcucha rozrządu), pasek klinowy wielorowkowy może napędzać również pompę wody.
Czy może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy?
W niektórych silnikach może występować więcej niż jeden pasek klinowy wielorowkowy.
Czy mogą występować dwa różne rodzaje paska klinowego wielorowkowego w jednym silniku?
Oczywiście istnieje taka możliwość. Długość paska może zależeć wtedy od wyposażenia pojazdu np. pasek będzie dłuższy w przypadku pojazdu z klimatyzacją.
Jakie są objawy awarii paska klinowego wielorowkowego?
Typowe objawy uszkodzenia paska klinowego wielorowkowego to:
- Metaliczny szum wzrastający wraz z obciążeniem silnika.
- Piski lub gwizdy.
- Słyszalne uderzenia o blok silnika podczas dodawania gazu.
- Stukanie lub ocieranie.
Co zrobić, kiedy pasek pęknie?
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy napędza pompę wody, należy bezzwłocznie zatrzymać pojazd.
Jeśli pasek klinowy wielorowkowy nie napędza pompy wody, należy wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne oraz dojechać do pierwszego miejsca, w którym postój będzie bezpieczny.
Co zrobić, kiedy pasek piszczy?
Kiedy pasek klinowy wielorowkowy piszczy można:
- Zastosować spray do pasków klinowych.
- Naciągnąć pasek klinowy wielorowkowy.
- Wymienić pasek klinowy wielorowkowy.
Piotr kieruje działem części w Motochemii. Specjalista z dużą wiedzą w dziedzinie części samochodowych. Wieloletnie doświadczenie Piotra w branży motoryzacyjnej sprawia, że to właśnie on posiada największą wiedzę na temat tego gdzie, co i jak jest zamontowane w naszych samochodach. Doskonale wie także, które z pośród części są najbardziej do nich odpowiednie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Uwaga, tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy kupili dany produkt mają możliwość wystawienia opinii.
Dane techniczne
Waga produktu: 3.00kg
Kod: 4010858544812
Do jednych z najczęściej wybieranych barw w nowych samochodach należą obecnie kolory srebrny, szary, czarny oraz biały. Jest to na tyle zauważalne zjawisko, że na naszych drogach rzeczywiście powoli zaczynają królować auta posiadające różne odcienie szarości. Nic więc dziwnego, że entuzjaści motoryzacji, którzy często utożsamiają się ze swoim samochodem, coraz częściej szukają sposobu na to, aby ich wymarzone cztery kółka wyróżniały się na drodze. Jednym ze sposobów, aby tego dokonać, jest Car Wrapping, czyli oklejenie samochodu folią. Czym dokładnie jest Car Wrapping? Na czym polega? Dla kogo jest przeznaczony? O tym w dzisiejszym wpisie.
Czytaj więcejZima to trudny okres zarówno dla kierowców, jak i ich samochodów. Śnieg, lód oraz niskie temperatury skutecznie utrudniają jazdę samochodem, a bardzo często uniemożliwiają nawet jej rozpoczęcie. To właśnie w takich sytuacjach niezastąpione okazują się zimowe akcesoria samochodowe. To dzięki nim możliwe jest nie tylko odśnieżenie karoserii samochodu przed jazdą, ale także otwarcie drzwi czy uruchomienie silnika. Jakie są najbardziej przydatne akcesoria samochodowe na zimę? Oto przegląd popularnych akcesoriów zimowych do samochodu.
Czytaj więcejSzybko, sprawnie i w dobrej cenie
sprawnie i szybko,bez zarzutów*
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2024 https://www.motochemia.pl