Twój samochód: Ładowanie informacji... proszę czekać Pytam o:
Administratorem Państwa danych osobowych jest MOTOCHEMIA.PL ARKADIUSZ LAL z siedzibą ul. Wincentego Danka 10/U3, 31-229 Kraków, NIP:9452028094 REGON: 121185320. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych możecie Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz sklep@motochemia.pl
Internetowy Sklep Motoryzacyjny
W samochodach benzynowych z silnikami czterocylindrowymi znajdują się zazwyczaj cztery świece zapłonowe, po jednej na każdy cylinder. Świeca zapłonowa wytwarza iskrę, która jest niezbędna do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to element najtańszy i często zapomniany w układzie zapłonowym, a to od jego stanu zależy sprawność silnika, moc i zużycie paliwa. Aby dbać o świecie zapłonowe, zaleca się tankowanie dobrej jakości paliwa. Żywotność tych elementów wynosi zazwyczaj od 60 do 120tys. Km przebiegu. Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta. Jeśli auto jest zasilane LPG/CNG, wymiana świeć powinna odbywać się dwa raz częściej, niż w przypadku samochodów napędzanych tylko benzyną. Na rynku są trzy rodzaje świec: zwykłe, o przedłużonej żywotności, a także irydowe i platynowe.
Świece zapłonowe ewoluują wraz z silnikami. By sprostać coraz wyższym normom emisji spalin silniki nierzadko pracują na jej granicy, dlatego ważnym elementem całej układanki jest spalanie mieszanki, za co odpowiada właśnie świeca zapłonowa. Dlatego właśnie świece zapłonowe muszą być coraz bardziej odporne na trudne warunki pracy, wysokie temperatury i ciśnienia, zachowując przy tym najwyższą wydajność, nie tylko przy wysokich obrotach i w wysokich temperaturach, ale także przy minimalnym obciążeniu silnika pracującego „na zimno”. Muszą umożliwiać rozruch silnika za każdym razem gdy działa układ start-stop. Normy emisji spalin i niezwykle czułe układy ich oczyszczania wymagają wysokiej niezawodności układu zapłonowego. Wbrew pozorom, świeca zapłonowa pozostała do dziś bardzo prostym urządzeniem, które budową i zasadą działania praktycznie nie różni się od produktów sprzed kilkudziesięciu lat.
Ciągle rozwijająca się technologia w znacznym stopniu wpływa na elektroniczne wyposażenie naszy...więcej
Coraz szybszy rozwój technologiczny z biegiem lat zaczął wywierać coraz większy wpływ na...więcej
HEMI to jednostka napędowa owiana legendą oraz kultem podobnym do japońskich silników Wank...więcej
Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5 Liczba ocen: 3207
Szybko,tanio, profesjonalne ????????????
Bardzo dobry sklep. Polecam
Wszystko ok solidna firma polecam
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2021 https://www.motochemia.pl
Do koszyka został dodany produkt
Ilość: