Twój samochód: Ładowanie informacji... proszę czekać Pytam o:
Administratorem Państwa danych osobowych jest MOTOCHEMIA.PL ARKADIUSZ LAL z siedzibą ul. Wincentego Danka 10/U3, 31-229 Kraków, NIP:9452028094 REGON: 121185320. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych możecie Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz sklep@motochemia.pl
Internetowy Sklep Motoryzacyjny
Większość samochodów wyposażona jest obecnie w elektryczne pompy paliwowe. Co więcej najnowsze z nich posiadają na pokładzie aż dwie takie pompy. Najpopularniejszym jej typem są te umieszczane we wnętrzu zbiornika paliwowego. Ich zadaniem jest wyciągniecie ze zbiornika i dostarczenie paliwa dalej do układu zasilania. Paliwo przepływające wokół silnika zawiesza swoje ciśnienie, które otwiera zawór zwrotny, a paliwo jest kierowane do przewodu paliwowego. Główną zaletą pompy paliwa umieszczonej w zbiorniku jest cicha i prawie niesłyszalna praca. Ze względu na stosowanie silników o dużej pojemności skokowej cylindra coraz popularniejsze stają się pompy paliwa o większej pojemności, zatem ilość przetłaczanego przez nią musi być regulowana, aby dostosować ją do warunków pracy silnika. Jest to możliwe dzięki technologii turbinowej wewnątrz-zbiornikowej pompy paliwa. Najczęstszą przyczyną awarii elektrycznej pompy paliwa jest zanieczyszczenie wnętrza baku brudem i rdzą. Konieczne jest zatem, aby zamiennik pompy paliwa został zainstalowany w czystym zbiorniku paliwa. Inną częstą przyczyną awarii wewnątrz-zbiornikowej elektrycznej pompy paliwa są niesprawne połączenia elektryczne, takie jak obluzowane wtyczki, niedostateczne uziemienie lub zbyt niskie napięcie podawane do pompy w wyniku przegrzania styków. Objawami takich usterek jest brak pracy silnika, gaśnięcie silnika lub niski komfort jazdy. Szarpanie podczas przyspieszania, ze względu na zmniejszenie ilości przepływu paliwa.
Ciągle rozwijająca się technologia w znacznym stopniu wpływa na elektroniczne wyposażenie naszy...więcej
Coraz szybszy rozwój technologiczny z biegiem lat zaczął wywierać coraz większy wpływ na...więcej
HEMI to jednostka napędowa owiana legendą oraz kultem podobnym do japońskich silników Wank...więcej
Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5 Liczba ocen: 3206
Bardzo dobry sklep. Polecam
Wszystko ok solidna firma polecam
Pełen profesjonalizm i w pełni polecam ten sklep :)
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2021 https://www.motochemia.pl
Do koszyka został dodany produkt
Ilość: