Twój samochód: Ładowanie informacji... proszę czekać Pytam o:
Administratorem Państwa danych osobowych jest MOTOCHEMIA.PL ARKADIUSZ LAL z siedzibą ul. Wincentego Danka 10/U3, 31-229 Kraków, NIP:9452028094 REGON: 121185320. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych możecie Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz sklep@motochemia.pl
Internetowy Sklep Motoryzacyjny
EGR ogólnie mówiąc jest układem, którego zadaniem jest recyrkulacja spalin. Działanie tego układu polega na wcześniejszym otwarciu zaworu wydechowego, co skutkuje cofnięciem się części spalin do układu dolotowego. Głównym celem stosowania zaworu EGR jest obniżenie ilości tlenu dostarczanego do komory spalania, a co za tym idzie obniżenie emisji tlenków azotu. Odpowiednia ilość spalin - w uproszczeniu - zanieczyszcza powietrze dostarczane do komory spalania. Sam zawór EGR montowany jest w układzie wydechowym stosunkowo wąskim przewodem w miejscu łączącym układ wydechowy z dolotowym, przez który przepływają nieduże ilości spalin. Zawór EGR decyduje kiedy i ile spalin ma trafić do dolotu. Obecnie stosuje się nowe urządzenia ze sterowaniem elektromagnetycznym które płynnie otwierają zawór, a o jego otwarciu decyduje sterownik pracy silnika.
EGR pozostaje zamknięty na biegu jałowym, a także do momentu w którym silnik nie jest obciążony lub nie osiągnie optymalnej temperatury pracy. Zawór ten nie otwiera się również przy pełnym obciążeniu silnika, a samo otwarcie najczęściej następuje przy niskim lub średnim zakresie obrotów. Skutkami stosowania EGR jest obniżenie mocy silnika, jednak warto zaznaczyć że przy mocy maksymalnej zawór ten cały czas pozostaje zamknięty. Mimo wszystko dłuższe użytkowanie silnika wyposażonego w EGR skutkuje powstaniem w jego wnętrzu zanieczyszczeń w postaci nagarów na kolektorze dolotowym, co powoduje zmniejszenie przekroju jego kanałów. Awarie i uszkodzenie:Objawami awarii lub uszkodzenia zaworu EGR może być sygnał kontrolny w postaci CHECK ENGINE lub problemy z uzyskaniem pełnej mocy silnika. Zawór najczęściej blokuje się w pozycji otartej co wiąże się już z mocno odczuwalnymi objawami takimi jak nierówna praca silnika czy problemy z płynnym przyspieszeniem.
Nie da się ukryć, że to właśnie Volkswagen Passat jest jednym z najpopularniejszych samochodów na naszym rynku... więcej
Będący następca legendarnej 205-tki, model 206 miał nie łatwe zadanie. Jego celem nie było tylko zastąpienie swojeg... więcej
Zawór EGR to podzespół jednostki napędowej odpowiedzialny za zmniejszenie emisji szkodliwych gazów ... więcej
Ciągle rozwijająca się technologia w znacznym stopniu wpływa na elektroniczne wyposażenie naszy...więcej
Coraz szybszy rozwój technologiczny z biegiem lat zaczął wywierać coraz większy wpływ na...więcej
HEMI to jednostka napędowa owiana legendą oraz kultem podobnym do japońskich silników Wank...więcej
Średnia ocena Klientów: 4.9 na 5 Liczba ocen: 3206
Bardzo dobry sklep. Polecam
Wszystko ok solidna firma polecam
Pełen profesjonalizm i w pełni polecam ten sklep :)
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2021 https://www.motochemia.pl
Do koszyka został dodany produkt
Ilość: