Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Producenci >
- Ceramizator
Ceramizator do silników i skrzyni biegów
Ceramizator dodatek do oleju silnikowego, przekładniowego i paliwa
Ceramizator to polska marka chemii dedykowanej dla przemysłu motoryzacyjnego. Specjalizuje się w tworzeniu profesjonalnych dodatków do olejów i paliw, których działanie opiera się na procesie ceramizacji. Czym jest ceramizacja? Ceramizacja jest procesem rewitalizacji, który odbywa się pod działaniem wysokiej temperatury oraz ciśnienia. W procesie tym na metalowych powierzchniach powstaje powłoka metalowo-ceramiczna, która cechuje się niskim współczynnikiem tarcia oraz odpornością na wysokie temperatury. Jak działa Ceramizator? Ceramizator, niezależnie od rodzaju, łączy dodatki ceramiczne z molekułami metalu, które krążą w oleju silnikowym lub oleju przekładniowym wskutek zużycia elementów silnika, skrzyni biegów i przekładni kierowniczej. W ten sposób tworzy powłokę cermetalową, która skutecznie zabezpiecza przed tarciem, korozją, a także regeneruje zużyte elementy układu napędowego. Jakie są rodzaje Ceramizatora? W ofercie polskiej marki Ceramizator dostępna jest cała gama uszlachetniających dodatków do oleju i paliw. Wśród nich wyróżnić można:
- Uszlachetniające dodatki do oleju silnikowego (np. Ceramizator CS-D 10g Dodatek do Silników Diesla)
- Dodatki do skrzyni biegów (np. Ceramizator CB-A 10g do Automatycznych Skrzyni Biegów)
- Dodatki do układu wspomagania (np. Ceramizator CK do układu wspomagania)
- Dodatki do paliwa (np. Ceramizator CP-B 10g Dodatek do Paliwa Benzyny)
Ceramizator CS - dodatek do oleju silnikowego
Ceramizatory CS do silnika to jedna z głównych kategorii produktowych marki Ceramizator. Ponieważ współczesne silniki spalinowe są coraz bardziej wysilone, jak nigdy narażone są one na ciężkie warunki pracy, a w konsekwencji również zużycie. Niestety oleje silnikowe, których zadaniem jest chłodzenie oraz smarowanie jednostki napędowej, nie zawierają dodatków powierzchniowo-czynnych. Powoduje to powstawanie drobnych defektów metalowych części silnika podczas codziennej eksploatacji samochodu. Ceramizator w formie dodatku do oleju silnikowego, oparty jest na nano komponentach ceramicznych. Pozwala on skutecznie wypełnić lukę w ochronie silnika, zabezpieczając i rewitalizując strukturę metalu we wszystkich współpracujących ze sobą elementach jednostki napędowej. Ceramizator do silnika dzięki swoim właściwościom, obniża opory w silniku, co powoduje nie tylko obniżenie zużycia silnika, ale także ograniczenie zużycia paliwa. Skutecznie wydłuża on bezawaryjną eksploatację pojazdu, zapewniając ochronę silnika nawet do 100 000 kilometrów przebiegu. W ofercie marki Ceramizator dostępnych jest aż 8 rodzajów Ceramizatora do silnika. Wśród dodatków do oleju dostępne są zarówno Ceramizatory CS-D do silników Diesla, jak i Ceramizatory CS-B do silników benzynowych, takie jak:
- Ceramizator CS-B/CS-D Standard (np. Ceramizator CS-B 10g Dodatek do Silników Benzynowych) - wnika w strukturę metalu, tworząc trwałą i stabilną powłokę ceramiczno-metalową. W obu przypadkach stanowi uszlachetniający dodatek do oleju o długotrwałm działaniu, który zabezpiecza silnik na 100 000 km.
- Ceramizator CS-B/CS-D One Boost (np. Ceramizator CS-D One Boost 10g Dodatek do Silników Diesla) - podobnie jak wersja standard, Ceramizator One Boost dostępny jest w formie dodatku do oleju w silniku Diesla oraz w silniku benzynowym. W obu wersjach ogranicza on tarcie wewnętrznych elementów silnika, zapewniając skuteczną ochronę podzespołów, niemal eliminując proces zużycia jednostki przez 10 000 do 15 000 kilometrów.
- Ceramizator CS-B/CS-D Power - specjalny typ Ceramizatora do silnika, który dedykowany jest do silników mocno obciążonych, które eksploatowane są w ciężkich warunkach. Dostepny jest w dwóch wersjach, jako uszlachetniający dodatek do oleju w silnikach Diesla, a także jako dodatek do silników benzynowych. Zapewnia skuteczną ochronę jednoski silnikowej, przez 20 000 kilometrów.
- Ceramizator CS-B/CS-D Ultimate - dodatek do oleju silnikowego wyposażony w technologię Nano Revital Active. Dostępny jest jako dodatek do silnika Diesla oraz dodatek do oleju w silnikach benzynowych. Ceramizator Ultimate zapewnia doskonałe właściwości smarne i ochronne, poprawiając kondycję metalu na poziomie molekularnym, tworząc powłokę ceramiczno-metalową oraz obniżając opory silnika. W zależności od typu doskonale współpracuje z silnikami wyposażonymi w katalizatory GPF, OPF oraz DPF. Zapewnia skuteczną ochronę jednostki nawet do 120 000 kilometrów przebiegu.
Ceramizator - dodatek do skrzyni biegów
Ceramizator to nie tylko dodatki do oleju silnikowego. To również seria dodatków do oleju przekładniowego, które dedykowane są do automatycznych i manualnych skrzyni biegów. Linia produktowa marki Ceramizator w zakresie uszlachetniających dodatków do oleju przekładniowego, podzielona jest na dwa typy produktów:
Ceramizator CB-A to dodatek do oleju przekładniowego ATF, który stosowany jest w automatycznych skrzyniach biegów. Podobnie jak Ceramizatory CS do silnika, Ceramizator CB-A zabezpiecza współpracujące ze sobą elementy automatycznej skrzyni biegów, tworząc na ich powierzchni ochronną powłokę ceramiczno-metalową. Ogranicza ona tarcie pomiędzy metalowymi elementami, zabezpieczając przed zużyciem wszystkie przekładnie i synchronizatory. Ceramizator CB-A zastosowany jako dodatek do oleju ATF, rozpoczyna proces ceramizacji części automatycznej skrzyni biegów od chwili aplikacji do oleju ATF, bez konieczności demontażu skrzyni. Pełna ochrona wewnętrznych części automatycznej skrzyni biegów widoczna jest już po przejechaniu 50 000 kilometrów, a samo zabezpieczenie powinno utrzymać się nawet do 100 000 kilometrów przebiegu od aplikacji.
Ceramizator CB-M to dodatek do oleju przekładniowego MTF. Jest uszlachetniaczem, który przeznaczony jest do manualnych skrzyni biegów. Ceramizator CB-M do ręcznych skrzyni biegów opracowano w taki sposób, z powodzeniem zabezpieczał elementy przekładni i synchronizatorów przed zużyciem. Zabezpiecza on części skrzyni biegów, tworząc na ich powierzchni trwałą powłokę ceramiczno-metalową. Ten wyjątkowy dodatek do oleju przekładniowego nie tylko ogranicza zużycie ręcznej skrzyni biegów, ale ułatwia i usprawnia również zmianę biegów i pracę samej przekładni. Podobnie jak w przypadku Ceramizatora CB-A, dodanie do oleju przekładniowego MTF Ceramizatora CB-M rozpoczyna proces ceramizacji. Jego efekty widoczne są już po przejechaniu 10 000 kilometrów, a czas ochrony skrzyni z powodzeniem utrzymany zostanie nawet do 100 000 kilometrów.
Ceramizator CP - dodatek do paliwa
Ceramizator poza dodatkami do oleju silnikowego i oleju przekładniowego, oferuje również dodatki do paliwa. Ceramizator CP to seria dodatków uszlachetniających, która dedykowana jest do ochrony i czyszczenia układu paliwowego. Jest to niezwykle ważne zadanie, ponieważ układ ten odpowiada w dużej mierze za prawidłową pracę jednostki napędowej. Dodatki do paliwa Ceramizator CP pomagają oczyścić i zabezpieczyć ten układ od baku, aż po system wtryskowy, zapewniając swobodny przepływ paliwa. Ceramizator CP to produkt, który dostępny jest w dwóch wariantach:
Zarówno Ceramizator w formie dodatku do benzyny, jak i dodatku do Diesla, opracowany został tak, aby zachować w czystości cały układ paliwowy. Pozwala to na ograniczenie zużycia paliwa, a także poprawę mocy i osiągów silnika. Co więcej, zawarta w Ceramizatorach CP-B i CP-D ceramika, dodatkowo zabezpiecza i regeneruje newralgiczne elementy tego układu, takie jak wtryskiwacze czy pompa paliwa. Przy regularnym stosowaniu pozwala ona zatem w znacznym stopniu wydłużyć bezawaryjne funkcjonowanie samochodu, zarówno w przypadku auta z silnikiem benzynowym, jak i pojazdu z silnikiem Diesla.
Ceramizator CK - dodatek do układu wspomagania
Wśród produktów polskiej marki Ceramizator dostępny jest również dodatek do hydraulicznego układu wspomagania. Jest to dodatek uszlachetniający do oleju przekładniowego, który stosuje się w układach wspomagania przekładni kierowniczej. Dolany do płynu hydraulicznego Ceramizator CK, tworzy za sprawą inteligentnych nano cząsteczek stabilną i wytrzymałą powłokę ochronną. Ceramiczno-metalowa warstwa ochronna, tak jak w przypadku innych Ceramizatorów, redukuje tarcie pomiędzy elementami układu wspomagania kierownicy, ograniczając ich zużycie. Skutkuje to wydłużeniem żywotności pompy wspomagania, a także poprawą precyzji pracy układu kierowniczego. Użycie dodatku do oleju hydraulicznego Ceramizator CK w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy pozwala również wyciszyć jego pracę oraz ograniczyć hałas i wibracje tego układu.
Ceramizator C-M - dodatek do motocykla
Wyjątkowym przykładem uszlachetniacza w ofercie marki Ceramizator jest Ceramizator C-M. Ceramizator C-M to dodatek do oleju silnikowego, który stosowany jest w motocyklach. To dodatek do motocykla, a w zasadzie silnika motocyklowego, który zabezpiecza od wewnątrz jednostkę napędową w taki sam sposób jak klasyczne Ceramizatory CS. Tej wyjątkowy dodatek do oleju motocyklowego wnika w strukturę metalu, tworząc tym samym wytrzymałą powłokę ceramiczno-metalową. Powłoka ta ogranicza zużycie elementów silnika motocyklowego, zapewniając wydajną pracę jednostki. Ceramizator C-M rozpoczyna swoje działanie od chwili aplikacji, a utworzona przez niego powłoka zapewnia ochronę nawet do 100 000 kilometrów.
Ceramizator SMAR - smary i środki smarne
Nieco mniej znanymi produktami polskiej marki dodatków do oleju i paliw są tradycyjne środki smarne. Ceramizator poza ceramicznymi dodatkami do silników benzynowych oraz Diesla oferuje bowiem całą serię klasycznych smarów, które znajdują zastosowanie zarówno w motoryzacji, jak i w przemyśle, czy amatorskim majsterkowaniu. Wśród smarów i środków smarnych marki Ceramizator SMAR dostępne są między innymi:
- Ceramizator SMAR do łożysk - smar na bazie ceramiki i litu. Doskonały do łożysk. Skutecznie zabezpiecza przed rdzą.
- Ceramizator SMAR do przegubów - smar na bazie dwusiarczku molibdenu (MoS2). Doskonały do przegubów. Wypiera wodę i zabezpiecza przed wycieraniem.
- Ceramizator SMAR do piast kół - smar na bazie miedzi i ceramiki. Doskonały do smarowania piast kół. Odporny na działanie wysokich temperatur (do 1100 st. C)
- Ceramizator SMAR do prowadnic i zacisków - smar hamulcowy na bazie miedzi i ceramiki. Doskonały do smarowania zacisków i prowadnic. Chroni przed zużyciem i zabezpiecza przed zapiekaniem. Odporny na wysokie temperatury (do 1100 st. C)
- Ceramizator SMAR do tłoczków hamulcowych - smar hamulcowy ceramiczny na bazie P.T.F.E (teflonu). Doskonały do tłoczków hamulcowych. Bezpieczny dla gumy, wypiera wilgoć, zabiegając rdzewieniu i zapiekaniu się tłoczka.
Czy warto zastosować Ceramizator?
Ceramizator to seria dodatków do oleju silnikowego i przekładniowego, a także dodatków do paliwa, która zabezpiecza poszczególne części pojazdu, takie jak silnik, skrzynia biegów, układ paliwowy czy układ wspomagania przed zużyciem. Czy warto użyć Ceramizatora? Użycie dodatku uszlachetniającego przynosi wiele korzyści. Stworzona przez Ceramizator ceramiczno-metalowa powłoka ochronna:
- redukuje tarcie
- poprawia sprawność silnika, skrzyni biegów lub przekładni kierowniczej
- obniża zużycie oleju i paliwa
- ułatwia rozruch jednostki napędowej
- poprawia precyzję układu kierowniczego
- regeneruje metalowe części samochodowe we wnętrzu skrzyni biegów, silnika, przekładni kierowniczej oraz w układzie paliwowym
- ułatwia zmianę biegów
- eliminuje zjawisko suchego startu silnika
Ponadto niemal każdy Ceramizator dostępny jest w formie dodatku do silnika benzynowego oraz dodatku do Diesla. Pozwala to na dopasowanie odpowiedniego produktu do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla, oraz każdego oleju silnikowego. Produkty Ceramizatory wielokrotnie testowane były zarówno przez specjalistów, jak i profesjonale warsztaty czy amatorów motoryzacji. Według testu opublikowanego przez producenta, dodatek do oleju silnikowego Ceramizator CS przyczynił się do poprawy kompresji silnika na każdym z cylindrów leciwego samochodu, jakim jest Ford Focus Mk1 1.4 16V ZETEC, potwierdzając tym samym udaną regenerację jednostki napędowej.
Gdzie kupić Ceramizator do silnika, skrzyni biegów i paliwa?
Oryginalne Ceramizatory stworzone przez polska markę Ceramizator, zakupić można w profesjonalnych sklepach motoryzacyjnych. Do takich punktów należy między innymi sklep Motochemia.pl. W ofercie sklepu stacjonarnego w Krakowie, a także sklepu internetowego, dostępne są najpopularniejsze dodatku do oleju silnikowego Ceramizator CS, dodatki do oleju przekładniowego Ceramizator CB, a także dodatki do paliwa Ceramizator CP. Wszystkie powyższe Ceramizatory znaleźć można oczywiście w obu dostępnych wariantach. Zarówno jako Ceramizator do silników benzynowych, jak i Ceramizator do silników Diesla.
Mycie samochodu to nie tylko czyszczenie lakieru karoserii z brudu i zanieczyszczeń drogowych. To także mycie alufelg,...więcej
W każdym aucie pod nogami zarówno kierowcy jak i pasażerów znajdują się dywaniki samochodowe. W...więcej
Czysty samochód to wizytówka każdego kierowcy. To między innymi z tego powodu myjemy nasze auto i staramy...więcej
Zobacz więcej
Pompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejbardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
wszystko szybko i bez problemowo
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl