Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Oleje Motocyklowe >
- Castrol Power 1 Racing 2T 1L Olej Silnikowy Syntetyczny Motocyklowy
Promocja trwa do 31-12-2023Najniższa cena z ostatnich 30dni: 45.01zł
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 4008177053207
Castrol Power 1 Racing to syntetyczny olej przeznaczony do silników dwusuwowych. Specjalna formuła poprawia reakcję na otwarcie przepustnicy, pozwalając osiągnąć maksymalną moc i przyśpieszenie.
Każda jednostka napędowa w motocyklach pracuje w ekstremalnych warunkach. Odpowiedni olej silnikowy to klucz do optymalnej ochrony i redukcji tarcia w silnikach dwusuwowych. Oleje silnikowe Castrol Power 1 Racing zabezpieczają elementy silnika przed zatarciem. Specjalnie dobrane dodatki uszlachetniające olej, gwarantują pełną moc jednostki napędowej w każdych warunkach pracy. Umożliwia także szybki i łatwy rozruch na zimno.
Syntetyczny olej motocyklowy Castrol Power 1 Racing 2T 1L
Castrol Power 1 Racing 2T to w pełni syntetyczny olej dedykowany do silników dwusuwowych. Specjalna formuła zawarta w oleju pozwala na wykorzystanie go w motocyklach, które przeszły tuning mechaniczny. Pozwala osiągnąć pełną moc każdej jednostki napędowej. Poprawia reakcję na otwarcie przepustnicy. Olej Castrol redukuje tarcie, nie pozostawiając osadów i nagarów w silniku. Optymalny do motocykli produkowanych w Europie i Japonii. Castrol Power 1 Racing 2T możemy zastosować jako olej do przygotowania mieszanki paliwowej w proporcji 1:50.
Zalety i Parametry oleju silnikowego Castrol Power 1 2T do skutera
- Producent: Castrol
- Pojemność: 1L
- Typ oleju: syntetyczny
- Posiada wysokie parametry ochronne
- Wspomaga otwarcie przepustnicy
- Gwarantuje najwyższe osiągi
- Odpowiedni zarówno do wtrysku oleju, jak i przygotowania mieszanki w stosunku 1:50
- Zapewnia doskonałą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zatarciem
Specyfikacje oleju do dwusuwów Castrol Power 1 2T
- API TC
- ISO-L-EGD
- JASO FD
Zastosowanie Castrol Power1 Racing 2T
- Olej przystosowany do motocykli i skuterów produkowanych w Europie oraz Japoni
- Odpowiedni do wysilonych silników, w których przeprowadzany był tuning mechaniczny
- Odpowiedni do sporządzenia mieszanki paliwowej w proporcji 1:50
Gdzie w Krakowie kupię litrowy olej do skutera Castrol Power 1 2T
W naszych sklepach stacjonarnych w Krakowie od ręki dostaniesz olej Castrol 2T Power 1. Oprócz tego na naszej stronie internetowej www.motochemia.pl znajdziesz inne oleje motocyklowe.
Jak często należy wymieniać olej w motocyklu?
Dokładna informacja dotycząca wymiany oleju w motocyklu umieszczona jest w jego instrukcji.
Ze względu na różnorodne typy motocyklów interwały wymian oleju mogą być różne dla każdego typu motocyklu. Przykładowo:
- Wysilone motocykle Enduro – wymiana po ok 3000 km.
- Motocykle chłodzone cieczą i powietrzem – wymiana po ok 6000 km.
- Motocykle chłodzone cieczą i olejem – wymiana po ok 12000 km.
Należy pamiętać, że nawet w przypadku nie osiągnięcia wymaganej liczby kilometrów, olej w motocyklu należy wymienić po sezonie.
Czy można zastosować samochodowy olej silnikowy do motocykla?
Niestety nie można stosować samochodowych olejów silnikowych do silników motocykli. Wynika to ze specyficznych wymagań dotyczących eksploatacji oleju motocyklowego, który ma za zadanie smarować jednocześnie silnik, skrzynię biegów i komorę sprzęgła.
Jaki olej wybrać do silnika w moim motocyklu?
Aby dobrać odpowiedni olej do silnika motocyklowego należy sprawdzić wymagane normy producenta w instrukcji pojazdu. Jeśli nie mamy możliwości zaglądnąć do instrukcji musimy sprawdzić na oleju:
- Normę maszynową JASO T903: JASO MA (MA-2) – silniki ze wspólnym obiegiem smarującym (silnik, skrzynia, sprzęgło); JASO MB – silniki z wyodrębnionym obiegiem smarującym.
- Klasyfikację API: S – oznacza silnik o zapłonie iskrowym; Druga litera (np. N) oznacza jakość.
- Klasyfikację lepkości SAE.
Czy mogę zalać olej syntetyczny do starszego motocykla?
Jeśli dany olej spełnia normy producenta motocykla nie ma przeciwwskazań, aby zastosować w nim olej syntetyczny.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Uwaga, tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy kupili dany produkt mają możliwość wystawienia opinii.
Ocena: 5
Sprawdza się bardzo dobrze, więc sięgnę po niego kolejny raz.
Ocena: 5
Stosuję do swoich skuterów od lat. Nie powoduje dymienia, wydech zawsze czysty
Ocena: 5
Super sklep, produkt dostępny od ręki, a przy tym miła obsługa
Ocena: 5
Najlepszy olej do dwutaktu Ever
Ocena: 5
Szkoda, że z roku na rok drożeje, no ale cóż.. fajny sklep !
Ocena: 5
Idealny do niewysilonych skuterów. Lejemy do naszego pizzowego 2 kołowca i ciągle jeździ a lekko nie ma!
Ocena: 4
Trochę drogi, ale w końcu to castrol. Stosuję do skutera i jest git.
Ocena: 5
Odbierałem osobiscie. Miła obsługa i szybka transakcja
Ocena: 5
Zakupiony do skutera daje radę, choć przy wymianie bałem się, że zacznie latać :D
Zaloguj się, aby dodać opinię
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 1.30kg
Kod: 4008177053207
Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej
Sprzęgło jest jednym z najważniejszych podzespołów układu przeniesienia napędu. W samochodach z ręczną skrzynią biegów odpowiada za odłączanie i podłączanie silnika do skrzyni. To właśnie dzięki niemu możliwa jest płynna zmiana biegów w trakcie jazdy, bez konieczności zatrzymywania samochodu. Niestety wraz z użytkowaniem pojazdu elementy sprzęgła ulegają naturalnemu zużyciu. Dlatego też z czasem może dojść do awarii sprzęgła wynikającej z wyeksploatowania jego poszczególnych podzespołów. Jednym z objawów awarii sprzęgła jest nieodbijanie pedału sprzęgła po jego wciśnięciu. Dlaczego sprzęgło nie wraca? Co jest przyczyną zostawania sprzęgła w podłodze? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejKażdy element jednostki napędowej posiada swoje ściśle określone zadanie. Niepoprawne działanie choćby jednego z podzespołów może nie tylko utrudnić poprawną pracę silnika, ale także przyczynić się do jego unieruchomienia, a nawet uszkodzenia. Jednym z takich elementów jest odma silnika, która odpowiedzialna jest za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Czym dokładnie jest odma w samochodzie? Za co odpowiada? Jakie są objawy uszkodzenia odmy w silniku? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejBardzo dobry towar i świetna obsługa.
Szybka dostawa towar bardzo dobry. Chemia dzisła.pplecam
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl