Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Oleje silnikowe >
- Oleje Syntetyczne >
- Castrol Magnatec Diesel 5W40 DPF 1L Syntetyczny Olej Silnikowy
Promocja trwa do 31-05-2023
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5010321003166
Kod: 1502B8
Castrol Magnatec Diesel DPF 5W40 to wysokiej jakości olej silnikowy o pojemności 1 litra. Dedykowany jest on do samochodów z silnikiem wysokoprężnym, które wyposażone są w filtr cząstek stałych. Unikalna formuła DUALOCK gwarantuje najwyższą ochronę silnika przed zużyciem.
Castrol Magnatec Diesel DPF o klasie lepkości 5W40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium. Dedykowany jest on do samochodów osobowych i dostawczych z silnikiem Diesla, które wyposażone są w system oczyszczania spalin DPF. Litrowy olej Castrol Magnatec Diesel 5W40 DPF dzięki zawartej najnowszej technologii DUALOCK gwarantuje najwyższą ochronę już od momentu przekręcenia kluczyka. Wytworzona bariera zabezpieczająca w postaci molekuł osiada na elementach silnika, zapewniając redukcję tarcia oraz mniejsze zużycie jednostki napędowej. Niska zawartość popiołów i siarki sprawia, że spaliny nie zapychają filtrów cząstek stałych. Olej ten przyczynia się również do redukcji spalania paliwa oraz powstawania nagarów i osadów na pierścieniach tłokowych silnika.
Parametry oleju silnikowego Castrol Magnatec 5W40 DPF 1L
- Producent: Castrol
- Seria: Magnatec
- Pojemność: 1L
- Typ oleju: Pełny syntetyk
Właściwości oleju Castrol SAE 5W-40 1 L DPF z serii Magnatec
- Trwały film olejowy przywiera do kluczowych elementów silnika
- Gwarantuje najwyższą ochronę jednostki napędowej
- Inteligentne molekuły chronią silnik już od momentu jego startu
- Stabilny wskaźnik lepkości podczas pracy w różnych warunkach
- Wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych
Specyfikacja i normy oleju Castrol Magnatec 5W40 1L do Diesla z DPF
- ACEA C3
- API SN/CF
- Zgodny ze specyfikacją Fiat 9.55535-S2
- Zgodny ze specyfikacją Ford WSS-M2C917-A
- GM Dexos2 (GM Dexos2 zastępuje GM-LL-B-025, natomiast GM-LL-A-025: GB2F0126082)
- Zatwierdzenie MB 229.31
- VW 505.00/505.01
Castrol MAGNATEC Diesel DPF 5W-40 jest odpowiedni do silników z rodziny TDI lub DI, wyposażonych w Intercooler, turbodoładowanie, a także silnikach CRDI.
Gdzie w Krakowie kupię olej Castrol Magnatec DPF 5W40 na dolewkę
W sklepie Motochemia w Krakowie od ręki kupisz olej na dolewkę Castrol Magnatec DPF 5W-40 o pojemności 1 litra. Sprawdź naszą stronę internetową www.motochemial.pl, na której znajdziesz dodatki do olejów i paliw renomowanych producentów. Wysyłka produktów? Wybierz formę dostawy, a my Twoje zamówienie wyślemy do Ciebie. Skorzystaj z naszych promocji i programu lojalnościowego.
Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?
Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.
Jak często należy wymieniać olej?
Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.
Jaki olej silnikowy wybrać?
Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.
Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?
Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.
Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?
Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.
Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.
- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.
Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować
Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?
Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.
Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?
W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie.
1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 1.50kg
Kod: 5010321003166
Historia Japońskiej Motoryzacji Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda. Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, któ...więcej
Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej
Filtr cząstek stałych jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Stosowane są w samochodach od 1996r, gdyż pozwoliło to na wyeliminowanie emisji czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla. Sam filtr ma postać przestrzennej struktury, cząstki sadz...więcej
Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, nazwyanych również filtrami DPF/FAP. Pierwsze tego typu filtry zaczęły pojawiać s...więcej
Smart od samego początku swojego istnienia wzbudzał wiele emocji. Niespotykanych rozmiarów karoseria w połączeniu z niewielkimi silnikami szybko zdobyła uznanie i sympatię użytkowników, szczególnie w dużych miastach na całym świecie. Obecnie ceny pierwszej generacji tego niemiecko-szwajcarski...więcej
Pompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejnajniższe jakie znalazłem
bardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl