Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Oleje silnikowe >
- Oleje Półsyntetyczne >
- Castrol Magnatec Diesel 10W40 B4 4L Olej Silnikowy Półsyntetyczny
Promocja trwa do 31-05-2023
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 9001606001959
Półsyntetyczny olej silnikowy Castrol Magnatec Diesel 10W40 o pojemności 4L. Przeznaczony do silników diesla oraz benzynowych, w których zalecana jest klasa oleju ACEA A3/B4.
Nowoczesne silniki samochodowe wymagają odpowiednich olejów do smarowania. Zaawansowana technologia pozwala na konstrukcję mocnych silników o małej pojemności skokowej. Dla taki samochodów konieczne jest zastosowanie wysokiej jakości olejów. Produkty marki Castrol z serii Magnatec posiadają unikalną formułę inteligentnych molekuł, które przywierają do podzespołów silnika przez cały okres smarowania. Oznacza to, że olej zabezpiecza blok silnika już od momentu przekręcenia kluczyka. Tworzy nierozerwalny film olejowy, który w pełni chroni i przedłuża żywotność danej jednostki.
Półsyntetyczny olej silnikowy Castrol Magnatec 10W40 B4 do Diesla
Castrol Magnatec 10W-40 B4 o pojemności 4L to półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników wysokoprężnych. Odpowiedni do samochodów diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej Castrol Magnatec 10W40 znakomicie chroni silnik, nie pozostawiając szkodliwych osadów i nagarów. Przyczynia się do redukcji zużycia paliwa i emisji szkodliwych gazów do środowiska. Unikalna formuła inteligentnych molekuł gwarantuje odpowiednie smarowanie silnika już od momentu startu. Olej ma doskonałą płynność w warunkach zimowych. Jest mieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację A3/B4. Podczas wymiany oleju nie zapomnij również o wymianie filtra oleju w silniku.
Parametry i korzyści ze stosowania oleju Castrol Magnatec 10W40 z normą B4
- Producent: Castrol
- Pojemność: 4L
- Typ oleju: Półsyntetyczny
- Wyposażony w inteligentne molekuły chroniące silnik
- Pozostawia ochronny film na tłokach, dzięki czemu podczas rozruchu silnika zapobiega suchemu tarciu metal o metal
- Redukuje zużycie paliwa
- Zapewnia najwyższą ochronę od momentu uruchomienia silnika
Olej Castrol Magnatec SAE 10W-40 B4 do silników diesla — Specyfikacja
- ACEA A3/B3
- ACEA A3/B4
- API SN
- Fiat 9.55535-D2
- MB-Approval 226.5
- Renault RN 0700 / RN 0710
- VW 501.01/505.00
Zastosowanie oleju Castrol 10W40 Magnatec B4
- Przystosowany do silników diesla i benzynowych, w których należy stosować olej w jakości ACEA A3/B4 w lepkości 10W40
- Olej przeznaczony do silników samochodowych, w których producent wymaga specyfikacji VW 505.00
- Odpowiedni do stosowania w silnikach nowej generacji.
Mały litrowy olej Castrol Magnatec 10W40 na dolewkę
Olej o mniejszej pojemności idealny na dolewkę między wymianami lub jako uzupełnienie do większych silników, w których wymagane jest 5 litrów oleju.
Gdzie w Krakowie kupię olej Castrol Magnatec 10W40 B4 4L
W naszych sklepach stacjonarnych od ręki kupisz olej Castrol Magnatec 10W40 4L. Na naszej stronie internetowej www.motochemia.pl znajdziesz również inne półsyntetyczne oleje marki Castrol.
Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?
Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.
Jak często należy wymieniać olej?
Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.
Jaki olej silnikowy wybrać?
Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.
Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?
Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.
Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?
Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.
Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.
- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.
Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować
Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?
Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.
Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?
W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie.
1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Magnatec z Castrola to jeden z lepszych olejów. Stosuję już przy 3 wymianie. rewelka.
Ocena: 5
od zawsze leje castrola i nigdy sie nie zawiodłem
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 4.50kg
Kod: 9001606001959
Historia Japońskiej Motoryzacji Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda. Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, któ...więcej
Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej
Filtr cząstek stałych jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Stosowane są w samochodach od 1996r, gdyż pozwoliło to na wyeliminowanie emisji czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla. Sam filtr ma postać przestrzennej struktury, cząstki sadz...więcej
Smart od samego początku swojego istnienia wzbudzał wiele emocji. Niespotykanych rozmiarów karoseria w połączeniu z niewielkimi silnikami szybko zdobyła uznanie i sympatię użytkowników, szczególnie w dużych miastach na całym świecie. Obecnie ceny pierwszej generacji tego niemiecko-szwajcarski...więcej
Pompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejnajniższe jakie znalazłem
bardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl