Infolinia czynna:
Pon-pt: 8:00 - 18:00 Sob: 9:00 - 14:00
Mój koszyk
Pusty
wybierz pojazd
szukaj także w numerach OEM
wybierz pojazd

Jesteś tutaj:  
  1. Strona główna  > 
  2. Oleje silnikowe  > 
  3. Oleje Syntetyczne  > 
  4. Castrol Edge 5W40 5L Olej Syntetyczny Turbo Diesel FST

Castrol Edge 5W40 5L Olej Syntetyczny Turbo Diesel FST

Castrol Edge 5W40 5L Olej Syntetyczny Turbo Diesel FST

Olej Syntetyczny Castrol EDGE 5W40 5L
Opinia (2): 5 2

Syntetyczny Castrol Edge 5W-40 5L do silników turbo z pompowtryskami spełniający normy BMW LL04 oraz VW 505.01




Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 4008177046810
Kod: -
Warunki gwarancji (pdf): -


 
 
In stock 146.00
Cena zawiera VAT

9.50zł
najtańsza wysyłka
14 dni
na odstąpienie umowy
2 dni robocze
czas wysyłki

Towar dostępny


Warianty:

Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 1L Olej do pompowtryskiwaczy Castrol Edge 5W40 4L Turbo Diesel 505.01 Olej silnikowy do pompowtrysków

   





Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Kod EAN: 4008177046810
Kod: -
Warunki gwarancji (pdf): -

Syntetyczny Castrol Edge 5W-40 5L do silników turbo z pompowtryskami spełniający normy BMW LL04 oraz VW 505.01


 
 
  • Opis

  • Dane techniczne


  •  
  • Porady dot. produktu

  • Pytania/Odpowiedzi

  • Opiekun produktu

  • Opiekun produktu


    Tomasz

    Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.

    pachonskiego@motochemia.pl

  • Opinie


  •  
  • Dostawa i płatność

Informacje o Castrol Edge 5W40 5L Olej Syntetyczny Turbo Diesel FST

 

Castrol Edge Turbo Diesel Titanium FST 5W40 5L Olej Syntetyczny

Parametry :

- Marka : Castrol
- Seria : Edge Titanium FST
- efektywna ochrona zarówno starszych jak i najnowocześniejszych silników wysokoprężnych
- utrzymuje maksymalną czystość silnika poprzez zwalczanie niebezpiecznych osadów
- odpowiedni dla silników wyposażonych w pompowtryskiwacze oraz turbosprężarki i intercoolery
- doskonałe własności ochronne w wysokich oraz niskich temperaturach
- zwalcza szkodliwe osady w silniku, utrzymując go w czystości przez cały czas użytkowania
- doskonale chroni silniki działające w systemie pompowtryskiwaczy

Zastosowanie:

- idealnie nadaje się do stosowania w prawie wszystkich silnikach TurboDiesla
- nadaje się do samochodów osobowych, sportowych, lekkich ciężarowych, furgonetek do jazdy zarówno w trasie jak i na mieście

Klasa lepkości:

- SAE 5W-40
- API SN/CF,
- ACEA C3

Specyfikacje:

- BMW LL-04
- VW 502 00/ 505 00/ 505 01
- MB-Approval 226.5/ 229.31/ 229.51
- Ford WSS-M2C917-A
- Renault RN 0700/RN 0710
- Fiat 9.55535-S2
- dexos2
- Odpowiedni dla silników wymagających GM dexos2; może być użyty także gdy specyfikacje dopuszczają GM LL-A-025 lub LL-B-025

Zalecany do:

- AUDI
- BMW
- FIAT
- GM
- HYUNDAI
- KIA
- MERCEDES-BENZ
- MINI
- RENAULT
- SEAT
- SKODA
- SMART
VOLKSWAGEN


Pytania i odpowiedzi


Dlaczego warto wymieniać olej regularnie?

Regularna wymiana oleju pozwala utrzymać silnik w dobrej kondycji, gwarantując pełną ochronę wszystkich jego podzespołów.


Jak często należy wymieniać olej?

Olej należy wymieniać według określonego czasu lub przebiegu kilometrów. Najczęściej interwały wymiany oleju i filtra oleju opisane są dokładnie przez producenta, w instrukcji pojazdu. Zwykle jest to okres jednego roku lub 15 - 20 tys km.


Jaki olej silnikowy wybrać?

Najpewniej sprawdzić w instrukcji pojazdu jakich norm od oleju wymaga producent naszego samochodu i porównać je z normami wypisanymi na oleju. Jeśli nie posiadamy książki serwisowej stosowne informacje możemy otrzymać również w autoryzowanym serwisie. Alternatywą jest użycie jednej z wyszukiwarek olejów, jednak te dopasowane są zazwyczaj pod jednego producenta oleju.


Dlaczego dobór poprawnego oleju jest tak istotny?

Olej jest dla silnika tym, czym krew dla organizmu człowieka. Źle dobrany olej może spowodować nadmierne zużycie silnika, a także nagromadzenie się w jego wnętrzu zanieczyszczeń, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.


Co oznaczają poszczególne normy na oleju silnikowym?

Norma API (Opracowana przez Amerykański instytut Nafty) np. SN, CF.
Pierwsza litera oznacza zastosowanie oleju: S – Silniki benzynowe, C – Silniki Diesla.
Druga litera określa jakość oleju – im wyższa litera alfabetu, tym wyższa jakość oleju.

Norma ACEA (Opracowana przez Europejskie Zrzeszenie Producentów Pojazdów Samochodowch) np. A3, B4.

- Litera „A” – Oznacza zastosowanie do silników benzynowych.
- Litera „B” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla.
- Litera „C” - Oznacza zastosowanie do silników z filtrami DPF oraz układami katalitycznymi TWC
- Litera „E” - Oznacza zastosowanie do silników Diesla w pojazdach ciężarowych.

Oznaczenie gęstości:
- Cyfra przed literą „W” - im mniejsza liczba przed literą „W”, tym niższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować.
- Cyfry po literze „W” i pauzie – im wyższa liczba za literą „W”, tym wyższa jest temperatura w której olej może poprawnie pracować


Czy można ze sobą mieszać oleje syntetyczne, mineralne, półsyntetyczne?

Oleje można mieszać ze sobą tylko wtedy kiedy posiada on tę samą klasę lepkościową i jakościową.
To znaczy, że jeśli posiadamy olej 5W-40 typu Low Saps, to możemy dolać olej innej marki, ale tylko 5W-40 typu Low Saps.


Czy można w szczególnych wypadkach dolać oleju wyższej jakości niż zastosowany?

W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się dolanie takiego oleju.

Opiekun produktu

Tomasz

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat większości oferowanych przez nas kosmetyków. Jeden z naszych czołowych testerów produktów, co wielokrotnie udowodnił podczas kręcenia filmów na nasze konto Youtube. Prywatnie fan auto detailingu mogący poszczycić się mocno uginającą się półką z kosmetykami. Lubi czasem zagrać w piłkę nożną, zarówno na żywo jak i wirtualnie. Jego Peugeot lśni nie tylko na naszych filmach.

pachonskiego@motochemia.pl

Dostawa i płatność

Dozwolone formy wysyłki i czas dostawy (czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru):

1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Paczkomat InPost 2-4dni

Dozwolone formy płatności za ten produkt:

1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)

Recenzje

   Data dodania: piątek, 25 marzec 2016
Ocena: 5

Jak za castrola cena jest naprawdę dobra.


   Data dodania: środa, 16 marzec 2016
Ocena: 5

Do pompowtrysków idealny, cena niezbyt wygórowana :)



Napisz Recenzję

Dane techniczne

Karta charakterystyki (pdf) TEXT_PDF_DOWNLOAD_SHORT
Waga produktu: 5.50kg
Znak zgodności: -
Znak bezpieczeństwa: -
Kod: 4008177046810
Energochłonność: -

Artykuły

12/05/2015

Akcesoria i części do samochodów japońskich


Historia Japońskiej Motoryzacji   Lata 50 to okres w którym po II wojnie światowej zaczęły odradzać się  japońskie firmy produkujące samochody takie jak: Toyota, Subaru , Honda.  Rok 1951 przyniósł japońskiej motoryzacji  pierwszy powojenny prototyp o nazwie Toyota BJ, kt&oacut...więcej

09/01/2016

Oleje silnikowe do wysilonych sportowych silników


Nowoczesne silniki stosowane w samochodach osobowych posiadają coraz większe wymagania co do jakości i rodzaju olejów. Napędy mają coraz większe moce oraz osiągi przy często obniżonych pojemnościach samego silnika. Powszechne silniki benzynowe i wysokoprężne są wyposażone w turbosprężarki natomiast s...więcej

15/03/2019

Co warto wiedzieć o filtrach cząstek stałych DPF/FAP?


Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły producentów pojazdów wyposażonych w silniki Diesla do stosowania tak zwanych filtrów cząstek stałych, nazwyanych również filtrami DPF/FAP. Pierwsze tego typu filtry zaczęły pojawiać s...więcej



Porady i testy motoryzacyjne

Zapachy do domu - 5 podstawowych pytań

Zapachy do domu - 5 podstawowych pytań

19/09/2019

Jako entuzjaści motoryzacji często dbamy o to, aby wnętrze naszego samochodu stanowiło...więcej

Co warto wiedzieć o filtrach cząstek stałych DPF/FAP?

Co warto wiedzieć o filtrach cząstek stałych DPF/FAP?

15/03/2019

Coraz wyższe wymagania stawiane przez ekologów dotyczące czystości emisji spalin, zmusiły...więcej

Zobacz wszystkie porady i testy

Ostatnie opinie w sklepie

Średnia ocena Klientów: 4,9 na 5   Liczba ocen: 3144

Wszystko jest O.K. Ceny satysfakcjonujące jak również jakość...

Wszystko super! Kolejne udane zakupy w tym sklepie.

Kolejne zakupy udane.Oby tak dalej.


Dodaj opinięPokaż wszystkie opinie

Certyfikaty Motochemia



Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Copyright © 2019 https://www.motochemia.pl