Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Chemia >
- Konserwacja podwozia >
- Preparaty Bitumiczne >
- Boll Konserwacja Podwozia 5kg Środek Bitumiczny na Pędzel
Promocja trwa do 31-05-2023
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5907588400367
Kod: 001034
Niezwykle trwała i elastyczna konserwacja podwozia pod pędzel marki Boll. Skutecznie zabezpiecza elementy podwozia, nadkola i podłużnice przed rdzą. Chroni przed oddziaływaniem wody, soli oraz uszkodzeniami mechanicznymi. Preparat o pojemności 5 kg zamknięty jest w metalowy wiaderku.
Preparat w kolorze czarnym przeznaczony do zabezpieczenia podwozia i nadkoli przed oddziaływaniem wody soli oraz zabrudzeń drogowych. Środek do konserwacji Boll o pojemności 5 kg zamknięty jest w metalowym wiaderku z uchwytem, który ułatwia przenoszenie. Niezwykle skuteczny i wydajny preparat bazuje na preparatach bitumiczno-kauczukowych. Wytwarza niezwykle trwałą i elastyczną powłokę odporną na uderzenia kamieni i innych elementów znajdujących się na drodze. Ma znakomite właściwości wygłuszające. Minimalizuje hałas we wnętrzu samochodu. Zalecana grubość powłoki to 2-4 mm. Aplikacje preparatu należy wykonać za pomocą pędzla z twardym włosiem. Po upływie 24 h konserwowany pojazd nadaje się do użytku.
Dane techniczne środka Boll do konserwacji podwozia 5kg na pędzel
- Producent: Boll
- Pojemność: 5kg
- Indeks: 001034
- Forma aplikacji: Pędzel
- Preparat bazuje na środkach bitumiczno-kauczukowych
- Ma właściwości wygłuszające
- Tworzy elastyczną powłokę
- Środek wydajny i skuteczny
- Zapewnia ochronę przed solą i uderzeniami kamieni
Czym się różni środek ochrony karoserii (baranek) od środka do konserwacji podwozia?
Baranki stanowią powłokę ochronną tworzącą wyjątkowo trwałą strukturę odporną na uszkodzenia, którą z powodzeniem można polakierować. Środki do konserwacji podwozia to preparaty bitumiczne tworzące trwałą gumowatą powłokę, odporną na uszkodzenia mechaniczne, zapewniając najlepszą możliwą ochronę dla podwozia.
Jaką strukturę posiada środek do konserwacji podwozia?
W zależności od producenta, środek do konserwacji podwozia posiada czarną, bitumiczną, lekko mokrą strukturę, lub suchą i gładką strukturę gumową.
Czy środek do konserwacji podwozia można nakładać na rdzę?
Niestety nie. Przed nałożeniem środka do konserwacji podwozia należy: odczyścić rdzawy nalot, użyć środka neutralizującego rdzę, zabezpieczyć całość za pomocą podkładu i dopiero wtedy nałożyć preparat.
Czy środek do konserwacji podwozia można lakierować?
Niestety środek do konserwacji podwozia nie nadaje się do jego lakierowania.
Jakie jest optymalne ciśnienie robocze dla środka do konserwacji podwozia na pistolet?
Optymalne ciśnienie robocze dla środka ochrony karoserii na pistolet to 4 – 6 atmosfer.
Czy mogę użyć pistoletu lakierniczego do nakładania środka do konserwacji podwozia?
Niestety do nakładania środka do konserwacji podwozia niezbędny jest odpowiedni do tego celu pistolet.
Czy środek w sprayu/na pędzel będzie tak samo skuteczny jak preparat na pistolet?
Wszystkie środki, niezależnie od sposobu ich sposobu aplikacji, będą posiadały tę samą skuteczność. W takim wypadku mogą się one różnić jedynie wydajnością.
Czy maty bitumiczne nadają się do wyciszenia kabiny pasażerskiej samochodu?
Oczywiście można z ich pomocą wyciszyć wnętrze kabiny pasażerskiej samochodu. Do tego celu można wykorzystać również maty bitumiczne z filcem.
Czy maty bitumiczne nadają się do wyciszenia komory silnika?
Niestety zwykła mata bitumiczna nie będzie odpowiednia do wyciszenia komory silnika. W tym wypadku sprawdzi się mata z folią aluminiową.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat oferowanych przez nas kosmetyków.Większość z nich udało mu się już przetestować . Raczej praktyk niż teoretyk, który woli dokładnie zgłębić pewne zagadnienia zanim zacznie wypowiadać się na ich temat. Prywatnie fan motoryzacji czasów PRL i niepoprawny sympatyk Fiata.
1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Dobry środek w dobrych pieniądzach.
Ocena: 5
Bitum pierwszej jakości, boll ma dobre produkty.
Ocena: 5
pracuje na tym środku od kilku lat i mogę śmiało polecić
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 5.50kg
Kod: 5907588400367
Delikatność wykonania współczesnych pojazdów, a także liczne zanieczyszczenia i zmienna aura powodują, że samochody bez przerwy narażone są na korozję podwozia. Ryzyko to wzrasta zwłaszcza w zimie, kiedy to drogi polewa się niszczącą podwozie solanką, a nawet najdrobniejsze zakamarki auta pokryw...więcej
Spis treści. Korozja i zapieczone śruby?? Sprawdź jak zapobiegać i jak leczyć to zjawisko.Uniwersalny preparat antykorozyjny – WD40.Dobre środki antykorozyjne – co warto stosować? Korozja i zapieczone śruby?? Sprawdź jak zapobiegać i jak leczyć to zjawisko. Korozja to zjawisko znane człow...więcej
Pompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejnajniższe jakie znalazłem
bardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl