Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Chemia >
- Smary >
- Boll Miedź w Sprayu 400ml Smar Miedziowy Wysokotemperaturowy
Promocja trwa do 31-12-2023Najniższa cena z ostatnich 30dni: 24.70zł
Cena zawiera VAT
Karta charakterystyki (pdf)

Kod EAN: 5907588402828
Kod: 001038
Wysokiej jakości smar miedziowy w sprayu marki Boll. Wysokotemperaturowy preparat odporny na działanie temperatury +1000 stopni Celsjusza znakomicie redukuje tacie i zapobiega zapiekaniu się śrub, łożysk i elementów układu hamulcowego.
Miedź w sprayu to wysokotemperaturowy smar Polskiego producenta chemii motoryzacyjnej Boll. Wysokiej jakości smar w sprayu z dodatkiem miedzi wytwarza warstwę ochronną, która redukuje tarcie części metalowych. Smar miedziowy charakteryzuje się znakomitą odpornością na temperatury w zakresie -40 do nawet +1100 stopni Celsjusza. Nie zmywa się podczas kontaktu z wodą. Chroni przed zapieczeniem się łożysk, nakrętek i śrub. Smar w sprayu umożliwia szybką aplikację dzięki dwóm rodzajom dysz. Jedna umożliwia nakładanie smaru na wolne powierzchnie, druga jest w stanie dotrzeć do trudno dostępny miejsc za sprawą wydłużonego aplikatora. Smar miedziowy jest często wykorzystywany podczas prac serwisowych układu hamulcowego bez systemów ABS.
Parametry Smaru miedziowego wysokotemperaturowego w sprayu Boll
- Producent: Boll
- Pojemność: 400 ml
- Indeks: 001038
- Kolor: Miedziany
- Zakres temperatury: -40C do +1100C
- Odporny na działanie wody
- Redukuje suche tarcie metal o metal
- Zabezpiecza przed rdzą
Zastosowanie smaru Boll miedź w sprayu 400 ml
- Połączenia śrubowe
- Łączniki rurowe
- Łożyska
- Świece zapłonowe
- Koła
- Podkładki tarcz hamulcowych
- Elementy maszyn
Sprawdź to!
Zastanawiasz się jak zmniejszyć tarcie elementów metalowych w samochodzie. Przeczytaj nasz artykuł i daj nam znać w komentarzu, z jakich smarów korzystasz najczęściej podczas prac serwisowych.
Jak aplikować smar miedziowy Boll w aerozolu 001038
Przed aplikacją smaru miedziowego należy dokładnie oczyścić elementy z rdzy lub starego smaru preparatem K2 Akra, lub zmywaczem uniwersalnym. Pojemnik przed użyciem silnie wstrząśnij przez około 3 minuty. Nanoś preparat z odległości 5-10 cm. W trudno dostępnych miejscach skorzystaj z drugiej dyszy do aplikacji.
Opinie klientów, którzy stosowali smar Miedź w sprayu marki Boll 400ml
- Voltaż - Ocena: 5: Stosuję do zabezpieczania śrub przed zapiekaniem - sprawdza się
- Marlox - Ocena: 5 : Dobrej jakości smar, cena również świetna!
Gdzie w Krakowie kupię Smar Miedziowy Boll w aerozolu do śrub
Miedź w sprayu Boll kupisz w naszych sklepach stacjonarnych w Krakowie od ręki. Sprawdź naszą ofertę na www.motochemia.pl i złóż zamówienie. Wysyłka produktów? Żaden problem, wybierz formę wysyłki, a my zamówienie do Ciebie wyślemy. Zbieraj punkty i wymieniaj na rabaty. Skorzystaj z darmowej wysyłki od 300 zł.
Jakim smarem mogę nasmarować plastikowe zawiasy/prowadnice?
Do przesmarowania elementów wykonanych z plastiku czy gumy, takich jak zawiasy, prowadnice i pracujące elementy gumowe odpowiedni będzie smar teflonowy.
Jakim smarem mogę nasmarować elementy w pobliżu których panuje wysoka temperatura (jak np. świece, czy piasty)?
Do smarowania elementów w pobliżu których panuje wysoka temperatura takich jak świece żarowe czy piasty pod koła aluminiowe, odpowiedni będzie smar ceramiczny.
Jaki smar można zastosować do połączeń elektrycznych?
Do połączeń elektrycznych z powodzeniem możemy zastosować tzw. kontakt spray w celu poprawienia przewodzenia oraz wazelinę techniczną w celu zabezpieczenia przeciw utlenianiu.
Jaki smar można zastosować do ochrony śrub przed zapieczeniem?
Smar miedziowy jest idealny do zabezpieczenia połączeń śrubowych przed zapieczeniem. Nie należy stosować go jednak do aluminium.
Jak wyeliminować piski i stuki w układzie hamulcowym?
Do wyeliminowania pisków i stuków w układzie hamulcowym możemy posłużyć się pastą do montażu klocków hamulcowych.
Jakim smar można wykorzystać do nasmarowania tłoczków hamulcowych i prowadnic?
Na powierzchnię wewnętrznych elementów zacisków i cylinderków hamulcowych z powodzeniem możemy zastosować dedykowane do tego celu pasty do tłoczków.
Jakim preparatem mogę zabezpieczyć połączenia śrubowe, które narażone są na działanie wody i soli?
Do zabezpieczenia tego typu śrub, a nawet piór resorów, z powodzeniem możemy użyć smaru grafitowego.
Przy pomocy jakiego preparatu mogę odkręcić zapieczoną śrubę?
Do odkręcenia zapieczonej śruby możemy użyć preparatu penetrującego lub uniwersalnego preparatu wielozadaniowego.
Jakim smarem mogę nasmarować zawiasy drzwi, linki i mechanizmy zamykania?
Tego typu elementy z powodzeniem możemy przesmarować przy pomocy białego smaru.

Wieloletni członek zespołu Motochemii dysponujący sporą wiedzą na temat oferowanych przez nas kosmetyków. Większość z nich udało mu się już przetestować . Raczej praktyk niż teoretyk, który woli dokładnie zgłębić pewne zagadnienia zanim zacznie wypowiadać się na ich temat. Prywatnie fan motoryzacji czasów PRL i niepoprawny sympatyk Fiata.
1. Pocztex Kurier - 1-3dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Uwaga, tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy kupili dany produkt mają możliwość wystawienia opinii.
Ocena: 5
Dobrej jakości smar, cena również świetna!
Ocena: 5
Boll ma najlepszej jakości smary, gorąco polecam.
Ocena: 5
nienazbyt gęsty, ale przeciw zapiekaniu śrub wystarczający.
Ocena: 5
Stosuję do zabezpieczania śrub przed zapiekaniem - sprawdza się
Ocena: 5
Smar jeden z lepszych jakie uzywałem, napewno lepszy niz k2
Ocena: 4
ładny kolor , troche za gęsty, moze byc.
Zaloguj się, aby dodać opinię
Dane techniczne
Karta charakterystyki (pdf)
Waga produktu: 0.55kg
Kod: 5907588402828
Tarcie to zjawisko fizyczne, które występuje zawsze wtedy, gdy dwa stykające się ciała poruszają się względem siebie. W otaczającym nas świecie zjawisko tarcia jest wielokrotnie niezbędne. To dzięki niemu nie ślizgamy się na chodniku, utrzymujemy przyczepność naszego ciała, a samochody skutecznie ham...więcej
Spis treści. Korozja i zapieczone śruby?? Sprawdź jak zapobiegać i jak leczyć to zjawisko.Uniwersalny preparat antykorozyjny – WD40.Dobre środki antykorozyjne – co warto stosować? Korozja i zapieczone śruby?? Sprawdź jak zapobiegać i jak leczyć to zjawisko. Korozja to zjawisko znane człow...więcej
WD40 to znany na całym świecie wielofunkcyjny środek smarujący. Jego nieujawniona nigdy receptura pozostaje niezmieniona od niemal 70 lat. Pomimo tego, że skład oryginalnego WD40 od lat nie ulega zmianie, nie oznacza jednak, że środek ten nie ewoluuje. Najlepszym tego przykładem jest WD40 Smart...więcej
Systematyczna konserwacja samochodu jest kluczem do jego długowieczności oraz bezproblemowego użytkowania. Zapewne nie raz przekonali się o tym użytkownicy aut, którym w zimie przymarzły uszczelki drzwi i nie mogli dostać się do wnętrza samochodu. Aby zapobiegać tego typu sytuacjom, producenci chemii wprow...więcej
Konserwacja pojazdu to czynność kluczowa dla jego długiego i bezproblemowego działania. Większość kierowców oczywiście zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego też korzysta z różnego rodzaju kosmetyków samochodowych oraz chemii, aby przedłużyć życie swoich czterech kółek. Jednym ze śr...więcej
Smary to obszerna grupa środków chemicznych związanych z różnymi gałęziami przemysłu. Stanowią one specjalistyczne środki do zabezpieczenia i konserwacji, które dostępne są zarówno pod postacią smarów stałych w paście, smarów płynnych, a także smarów w sprayu....więcej
Sprzęgło jest jednym z najważniejszych podzespołów układu przeniesienia napędu. W samochodach z ręczną skrzynią biegów odpowiada za odłączanie i podłączanie silnika do skrzyni. To właśnie dzięki niemu możliwa jest płynna zmiana biegów w trakcie jazdy, bez konieczności zatrzymywania samochodu. Niestety wraz z użytkowaniem pojazdu elementy sprzęgła ulegają naturalnemu zużyciu. Dlatego też z czasem może dojść do awarii sprzęgła wynikającej z wyeksploatowania jego poszczególnych podzespołów. Jednym z objawów awarii sprzęgła jest nieodbijanie pedału sprzęgła po jego wciśnięciu. Dlaczego sprzęgło nie wraca? Co jest przyczyną zostawania sprzęgła w podłodze? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejKażdy element jednostki napędowej posiada swoje ściśle określone zadanie. Niepoprawne działanie choćby jednego z podzespołów może nie tylko utrudnić poprawną pracę silnika, ale także przyczynić się do jego unieruchomienia, a nawet uszkodzenia. Jednym z takich elementów jest odma silnika, która odpowiedzialna jest za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Czym dokładnie jest odma w samochodzie? Za co odpowiada? Jakie są objawy uszkodzenia odmy w silniku? O tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejBardzo dobry towar i świetna obsługa.
Szybka dostawa towar bardzo dobry. Chemia dzisła.pplecam
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl