Czym się różni środek ochrony karoserii (baranek) od środka do konserwacji podwozia?
Baranki stanowią powłokę ochronną tworzącą wyjątkowo trwałą strukturę odporną na uszkodzenia, którą z powodzeniem można polakierować. Środki do konserwacji podwozia to preparaty bitumiczne tworzące trwałą gumowatą powłokę, odporną na uszkodzenia mechaniczne, zapewniając najlepszą możliwą ochronę dla podwozia.
Jaką strukturę posiada środek do konserwacji podwozia?
W zależności od producenta, środek do konserwacji podwozia posiada czarną, bitumiczną, lekko mokrą strukturę, lub suchą i gładką strukturę gumową.
Czy środek do konserwacji podwozia można nakładać na rdzę?
Niestety nie. Przed nałożeniem środka do konserwacji podwozia należy: odczyścić rdzawy nalot, użyć środka neutralizującego rdzę, zabezpieczyć całość za pomocą podkładu i dopiero wtedy nałożyć preparat.
Czy środek do konserwacji podwozia można lakierować?
Niestety środek do konserwacji podwozia nie nadaje się do jego lakierowania.
Jakie jest optymalne ciśnienie robocze dla środka do konserwacji podwozia na pistolet?
Optymalne ciśnienie robocze dla środka ochrony karoserii na pistolet to 4 – 6 atmosfer.
Czy mogę użyć pistoletu lakierniczego do nakładania środka do konserwacji podwozia?
Niestety do nakładania środka do konserwacji podwozia niezbędny jest odpowiedni do tego celu pistolet.
Czy środek w sprayu/na pędzel będzie tak samo skuteczny jak preparat na pistolet?
Wszystkie środki, niezależnie od sposobu ich sposobu aplikacji, będą posiadały tę samą skuteczność. W takim wypadku mogą się one różnić jedynie wydajnością.
Czy maty bitumiczne nadają się do wyciszenia kabiny pasażerskiej samochodu?
Oczywiście można z ich pomocą wyciszyć wnętrze kabiny pasażerskiej samochodu. Do tego celu można wykorzystać również maty bitumiczne z filcem.
Czy maty bitumiczne nadają się do wyciszenia komory silnika?
Niestety zwykła mata bitumiczna nie będzie odpowiednia do wyciszenia komory silnika. W tym wypadku sprawdzi się mata z folią aluminiową.