Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- fiat >
- TIPO (160) >
- 2.0 I.E. 16V SPORT (160.EF) 139 KM
Zawieszenie osi i prowadzenie kół
Mocowanie łożyska
Piasta koła
Silentblock, łożysko korpusu osi
Wahacz poprzeczny, podłużny, ukośny
Łożysko koła
Łącznik stabilizatora
pokaż wszystkie
Układ hamulcowy
Dodatki i pojedyncze części hamulca tarczowego
Dźwignia linki cięgna
Klocki hamulcowe
Mocowanie zacisku hamulcowego
Okładzina szczęk hamulcowych i szczęki hamulcowe
Pompa hamulcowa
Tarcze Hamulcowe
pokaż wszystkie
Elektryka
Akumulator
Alternator
Czujniki
Lampy kierunkowskazów
Lampy tylne zespolone
Rozrusznik
Wkład reflektora
pokaż wszystkie
Części montażowe sprzęgła
Cylinder roboczy sprzęgła
Pompa
Zestaw sprzęgła
Łożysko oporowe
pokaż wszystkie
Klimatyzacja
Osuszacz
Pojedyncze części kompresora
Przełącznik ciśnieniowy klimatyzacji
Skraplacz
pokaż wszystkie
Układ chłodzenia
Ochrona przed zamarzaniem
Pojedyncze części chłodnicy cieczy
Pompa wodna
Termostat
Wentylator
Zbiornik wyrównawczy
pokaż wszystkie
Układ kierowniczy
Przeguby - końcówki drążka kierowniczego
Przekładnia kierownicza i pompa
Uszczelnianie osłony
pokaż wszystkie
Tłumienie/
Zawieszenie
Amortyzator
Części montażowe - kolumna amortyzatora
Kompletny zestaw zawieszenia
Mocowanie/poduszka kolumny amortyzatora
Zawieszenie
pokaż wszystkie
Dane techniczne do FIAT TIPO (160) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) 139 KM 836 A3.000 03-1993 - 04-1995
Model: TIPO (160)
Typ: 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF)
Rok produkcji: 03-1993 - 04-1995
Moc silnika [kW]: 102
Moc silnika [KM]: 139
Pojemność silnika [ccm]: 1995 ccm
Rodzaj silnika: Silnik benzynowy
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
System hamulcowy: Hydrauliczny
Typ katalizatora: Z katalizatorem 3-drożnym
System tworzenia mieszanki paliwowej: Wtrysk do kolektora dolotowego i gaźnik
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kod silnika: 836 A3.000
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
ABS: nie
ASR: nie
Statystyki dla kategorii
• Liczba produktów w danej kategorii zamówionych w ciągu ostatniego dnia: 0
• Liczba produktów w danej kategorii zamówionych w ciągu ostatniego tygodnia: 0
• Liczba produktów w danej kategorii zamówionych w ciągu ostatniego miesiąca: 0
• Liczba opinii dodanych w ciągu ostatniego dnia: 0
• Liczba opinii dodanych w ciągu ostatniego tygodnia: 0
• Liczba opinii dodanych w ciągu ostatniego miesiąa: 0
Data ostatniej aktualizacji: 25-03-2023
Przydatne artykuły
- Pasta polerska K2 Tempo, czyli jak tanio odnowić lakier.
- Czy warto nałożyć powłokę ceramiczną samodzielnie?
- Awaryjne odpalanie samochodu ? jakie kable rozruchowe kupi
- Aplikacja K2 Gravon Lite - przygotowanie karoserii.
- Jak stosować wosk osuszający do karoserii samochodowej?
- Alternatory - 7 podstawowych informacji
- Korozja i zapieczone śruby?? Sprawdz jak zapobiegać i jak leczyć
- Jak wybrać dobry prostownik samochodowy ??
- Rękawice ochronne jako obowiązkowe wyposażenie każdego ogrodnika
FIAT - opis marki
FIAT - czytaj dalejPompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejbardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
wszystko szybko i bez problemowo
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl