Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- fiat >
- TIPO (160) >
- 1.9 TD (160.EL, 160.GL, 160.AQ, 160.EI, 160.AR) 90 KM
Zawieszenie osi i prowadzenie kół
Mocowanie łożyska
Piasta koła
Silentblock, łożysko korpusu osi
Wahacz poprzeczny, podłużny, ukośny
Łożysko koła
Łącznik stabilizatora
pokaż wszystkie
Układ hamulcowy
Bęben hamulcowy
Dodatki i pojedyncze części hamulca tarczowego
Dźwignia linki cięgna
Klocki hamulcowe
Mocowanie zacisku hamulcowego
Okładzina szczęk hamulcowych i szczęki hamulcowe
Pompa hamulcowa
Tarcze Hamulcowe
pokaż wszystkie
Elektryka
Akumulator
Alternator
Lampy kierunkowskazów
Lampy tylne zespolone
Rozrusznik
Wkład reflektora
pokaż wszystkie
Paski napędowe silnika i osprzętu
Kompletny zestaw paska klinowego wielorowkowego
Pasek klinowy wielorowkowy
Rolka kierunkowa prowadząca paska klinowego wielorowkowego
pokaż wszystkie
Części montażowe sprzęgła
Cylinder roboczy sprzęgła
Pompa
Zestaw sprzęgła
Łożysko oporowe
pokaż wszystkie
Klimatyzacja
Osuszacz
Parownik
Pojedyncze części kompresora
Przełącznik ciśnieniowy klimatyzacji
Skraplacz
pokaż wszystkie
Układ chłodzenia
Chłodnica oleju silnikowego
Ochrona przed zamarzaniem
Pojedyncze części chłodnicy cieczy
Pompa wodna
Termostat
Wentylator
Zbiornik wyrównawczy
pokaż wszystkie
Układ kierowniczy
Przeguby - końcówki drążka kierowniczego
Przekładnia kierownicza i pompa
Uszczelnianie osłony
pokaż wszystkie
Dane techniczne do FIAT TIPO (160) 1.9 TD (160.EL, 160.GL, 160.AQ, 160.EI, 160.AR) 90 KM 160 A6.046 160 D1.000 160 A6.000 09-1990 - 04-1995
Model: TIPO (160)
Typ: 1.9 TD (160.EL, 160.GL, 160.AQ, 160.EI, 160.AR)
Rok produkcji: 09-1990 - 04-1995
Moc silnika [kW]: 66
Moc silnika [KM]: 90
Pojemność silnika [ccm]: 1929 ccm
Rodzaj silnika: Olej napędowy
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
System hamulcowy: Hydrauliczny
Typ katalizatora:
System tworzenia mieszanki paliwowej: Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Kod silnika: 160 A6.046 160 D1.000 160 A6.000
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
ABS: nie
ASR: nie
Statystyki dla kategorii
• Liczba produktów w danej kategorii zamówionych w ciągu ostatniego dnia: 0
• Liczba produktów w danej kategorii zamówionych w ciągu ostatniego tygodnia: 0
• Liczba produktów w danej kategorii zamówionych w ciągu ostatniego miesiąca: 0
• Liczba opinii dodanych w ciągu ostatniego dnia: 0
• Liczba opinii dodanych w ciągu ostatniego tygodnia: 0
• Liczba opinii dodanych w ciągu ostatniego miesiąa: 0
Data ostatniej aktualizacji: 25-03-2023
Przydatne artykuły
- Jak wymienić koło na zapasowe? Przebita opona w praktyce.
- Jak nie porysować lakieru podczas mycia samochodu ? czym m
- Homologacje i oznaczenia na żarówkach samochodowych
- Konserwacja czy Nabłyszczenie? Który wosk wybrać?
- Kiedy wymieniać klocki hamulcowe?
- Wiosenne porządki
- Tłumik samochodowy jest dziurawy ? wymiana czy naprawa??
- Używana Dacia Logan z drugiej ręki. Czy warto kupić?
- Sposób na ładowanie akumulatorów AGM
FIAT - opis marki
FIAT - czytaj dalejPompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejbardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
wszystko szybko i bez problemowo
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl