Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- fiat >
- TIPO (160)
FIAT TIPO (160) (1987.07 - 1995.10) - wybierz silnik poniżej
Silnik | Moc silnika KM / KW | Rok produkcji | Pojemność silnika[ccm] | Kod silnika | Informacje |
---|---|---|---|---|---|
1.1 (160.AA) | 56KM / 41KW... | 1988.01 - 1991.10 | 1108 ccm | 160 A3.000 | [i] |
1.4 (160.AC) | 71KM / 52KW... | 1987.07 - 1989.12 | 1372 ccm | 160 A1.000 160 A1.048 | [i] |
1.4 i.e. | 78KM / 57KW... | 1989.05 - 1995.04 | 1372 ccm | 159 A2.000 | [i] |
1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) | 70KM / 51KW... | 1989.05 - 1995.04 | 1372 ccm | 836 A4.000 160 A1.046 | [i] |
1.6 (160.AE) | 83KM / 61KW... | 1988.01 - 1991.10 | 1581 ccm | 160 A2.000 | [i] |
1.6 i.e. | 90KM / 66KW... | 1988.02 - 1991.05 | 1595 ccm | 149 C2.046 | [i] |
1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) | 75KM / 55KW... | 1992.10 - 1995.04 | 1581 ccm | 159 A3.048 835 C1.000 | [i] |
1.6 i.e. (160.AF) | 78KM / 57KW... | 1990.07 - 1993.01 | 1581 ccm | 159 A3.046 | [i] |
1.7 D (160.AG) | 58KM / 43KW... | 1988.01 - 1994.10 | 1697 ccm | 149 B4.000 | [i] |
1.8 i.e | 97KM / 71KW... | 1993.03 - 1995.04 | 1756 ccm | 836 A5.000 | [i] |
1.8 i.e. | 110KM / 81KW... | 1990.10 - 1993.06 | 1756 ccm | 159 A4.000 | [i] |
1.8 i.e. | 90KM / 66KW... | 1993.09 - 1995.04 | 1756 ccm | 835 C4.000 | [i] |
1.8 i.e. (160.AY) | 105KM / 77KW... | 1990.10 - 1993.06 | 1756 ccm | 159 A4.046 | [i] |
1.8 i.e. (160.ED) | 103KM / 76KW... | 1993.04 - 1995.04 | 1756 ccm | 835 C2.000 | [i] |
1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) | 101KM / 74KW... | 1994.10 - 1995.10 | 1756 ccm | 836 A5.000 159 A4.000 | [i] |
1.8 i.e.16V Sport | 136KM / 100KW... | 1989.11 - 1992.06 | 1756 ccm | 160 A5.000 | [i] |
1.9 TD (160.AW) | 80KM / 59KW... | 1992.03 - 1993.06 | 1929 ccm | 160 B6.046 | [i] |
1.9 TD (160.EL, 160.GL, 160.AQ, 160.EI, 160.AR) | 90KM / 66KW... | 1990.09 - 1995.04 | 1929 ccm | 160 A6.046 160 D1.000 160 A6.000 | [i] |
2.0 16V (160.AV) | 146KM / 107KW... | 1991.07 - 1995.04 | 1995 ccm | 160 A8.046 | [i] |
2.0 i.e. (160.AJ) | 109KM / 80KW... | 1990.06 - 1992.03 | 1995 ccm | 159 A5.046 | [i] |
2.0 i.e. (160.AT, 160.AJ) | 113KM / 83KW... | 1990.03 - 1995.04 | 1995 ccm | 159 A6.046 | [i] |
2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) | 139KM / 102KW... | 1993.03 - 1995.04 | 1995 ccm | 836 A3.000 | [i] |
FIAT TIPO (160) - kategorie najczęściej wybieranych produktów
Data ostatniej aktualizacji: 25-03-2023
Potrzebujesz pomocy w wyborze części dla swojego samochodu?

Przydatne artykuły
- Hamowanie z głową. Dlaczego płyn hamulcowy jest tak ważny?
- Jak często wymieniać filtry w samochodzie?
- Serwis klimatyzacji na Wiosnę - przegląd produktów
- Czy quick detailer może zastąpić tradycyjny wosk?
- Woda w zbiorniku paliwa. Jak temu zaradzić?
- Homologacje i oznaczenia na żarówkach samochodowych
- Spaliny w kabinie. Gdzie szukać przyczyny?
- Jak uzyskać efekt mokrej opony niedużym kosztem??
- Gaśnica samochodowa - czy trzeba ją legalizować ??
FIAT - opis marki
FIAT - czytaj dalejPompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejbardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
wszystko szybko i bez problemowo
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl