Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Staramy się aby ten czas nie był dłuższy niż 24h.
Masz problem ze znalezieniem swojego samochodu???
Zapytaj konsultanta: 512 802 277 lub napisz [email protected]
- Strona główna >
- Chemia >
- Płyny hamulcowe >
- ATE DOT4 SL 1L Płyn Hamulcowy DOT 4
Kod EAN: 4006633490023
Kod: 03.9901-5832.2
Cena zawiera VAT
Kod EAN: 4006633490023
Kod: 03.9901-5832.2
ATE Dot 4 SL płyn do układu hamulcowego odpowiedni do samochodów z systemem ABS
Ate Dot4 SL 1L Płyn Hamulcowy
Parametry :
- Producent: ATE
- Pojemność 1L
- Mieszalny z innymi syntetycznymi płynami hamulcowymi klasy DOT4
- Z powodzeniem nadaje się do układów sprzęgła hydraulicznego
- Odpowiedni do samochodów z układem ABS
Płyn hamulcowy Ate wyróżnia się :
- wysoką temperaturę wrzenia, powyżej 230 st. C
- dużą odpornością na zużycie
- niezawodnością w każdych warunkach drogowych
Płyny Hamulcowe ATE spełniają i przewyższają normy międzynarodowych standardów jakościowych SAE J1703 oraz FMVSS dla podanych klas DOT oraz normę ISO 4925
Jak często należy wymieniać płyn hamulcowy?
Większość producentów aut zaleca wymianę płynu hamulcowego co dwa lata lub co 60 tys km.
W jakich przypadkach należy wymienić płyn hamulcowy?
Płyn hamulcowy należy wymienić w przypadku:
- Niskiej skuteczności hamowania mimo odpowiedniej ilości płynu.
- Korozji układu hamulcowego wynikającej z zawilgocenia płynu..
- Wymiany elementów układu hamulcowego (pompy, zacisków, elastycznych końcówek przewodów).
- Widocznych zanieczyszczeń płynu hamulcowego.
- Przeterminowania płynu hamulcowego.
Czy płyny różnią się od siebie?
Płyny hamulcowe różnią się od siebie przede wszystkim lepkością oraz temperaturą wrzenia. Dodatkowo płyny DOT3, DOT4, DOT 5.1 produkowane są na bazie poliglikolu, natomiast DOT5 to płyn silikonowy.
Czy płyny hamulcowe są mieszalne?
Nie zaleca się mieszania ze sobą płynów, szczególnie tych poliglikolowych z silikonowymi (np. DOT4 z DOT5). Dopuszcza się mieszanie ze sobą płynów o tym samym oznaczeniu np. DOT4 z DOT4.

Piotr kieruje działem części w Motochemii. Specjalista z dużą wiedzą w dziedzinie części samochodowych. Wieloletnie doświadczenie Piotra w branży motoryzacyjnej sprawia, że to właśnie on posiada największą wiedzę na temat tego gdzie, co i jak jest zamontowane w naszych samochodach. Doskonale wie także, które z pośród części są najbardziej do nich odpowiednie.
1. Paczka48 Poczty Polskiej - 2-4dni
2. Paczka Kurier InPost - 1-3dni
3. Inpost Paczkomaty 24/7 1-2dni
Dozwolone formy płatności za ten produkt:
1.Gotówka na miejscu
2.Karta płatnicza
3.Zwykły przelew
4.Przelew online Przelewy24
2.Pobranie (Gotówka do rąk kuriera)
Recenzje
Ocena: 5
Jakość i cena najlepsza!
Ocena: 5
Mówią, że wszystkie płyny hamulcowe to "jeden pies" - nie prawda. A idealnie czuć to na przykładzie płynu ATE
Ocena: 5
Dobry płyn hamulcowy! Polecam
Ocena: 5
Niskie ceny i przemiła obsługa :) Pozdrawiam Motochemię
Ocena: 5
Dziękuję serdecznie za udaną transakcję :) Miły Pan Marcin doradził mi produkty najlepsze dla mnie. Pozdrawiam
Ocena: 5
Dobra cena i dobry płyn :) Polecam Motocheemie
Dane techniczne
Waga produktu: 1.30kg
Kod: 4006633490023
Pompa paliwa jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania paliwem aut spalinowych. Dotyczy to nie tylko samochodów z silnikiem benzynowym, ale także aut z silnikiem Diesla. To podzespół, który "napędza" paliwo, tak aby mogło ono bezpiecznie dotrzeć z baku paliwa, bezpośrednio do jednostki napędowej. Nierzadko pompa paliwowa musi zatem przetransportować benzynę lub olej napędowy przez długość całego samochodu. Takie działanie wymaga od tego niepozornego urządzenia wyjątkowej wydajności i skuteczności. Nic więc dziwnego, że nawet niewielka awaria tego elementu potrafi przysporzyć znacznych problemów w użytkowaniu pojazdu. W skrajnych wypadkach uszkodzona pompa paliwa może doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia auta. Jakie są objawy awarii pompy paliwa? Za co dokładnie ona odpowiada? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym artykule blogowym.
Czytaj więcejJeszcze całkiem nie tak dawno czarny dym z rury wydechowej samochodu z silnikiem Diesla uważano za zjawisko normalne. W końcu Diesel musi dymić. Choć powiedzenie to przetrwało do dzisiejszych czasów w formie żartu, współczesne samochody z silnikami Diesla zaopatrzone w nowoczesne systemy katalityczne, tak naprawdę przestały generować za sobą kłęby czarnego dymu. Gdy jednak dym się pojawi lub - co gorsza - zacznie pojawiać się często podczas codziennej jazdy, może zwiastować awarię silnika lub jego osprzętu. Co zatem oznacza czarny dym z rury wydechowej Diesla? O Tym w dzisiejszym artykule!
Czytaj więcejbardzo dobry kontakt, szybka wysyłka, ogólnie rewelacja
wszystko szybko i bez problemowo
DODAJ OPINIĘ Zobacz więcej >>
Podane ceny zawierają podatek VAT. Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright © 2023 https://www.motochemia.pl